4,076

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net toch nog een leuke Black Friday/Cyber Monday deal gescoord met een Forerunner 955 ter vervanging van mijn overlijdende 735XT. Ben benieuwd, lijkt een grote upgrade in functionaliteit te zijn smile

4,077

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb wat gezocht om een nieuwe helm te vinden op BF maar helaas niks naar mijn zin, had mijn keuze al gezien maar daar deden ze geen actie op dus straks dan maar gewoon bestellen.

4,078

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

En heb wel nog een mooie loopband gekocht,

4,079

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

En heb wel nog een mooie loopband gekocht,

Welke?

Je moet sneller dan de klos zijn.

4,080

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben ook weer gezwicht voor Black friday.
Een Garmin Varia, welke al lang op mijn verlanglijstje stond. Die gaat na 5 december op de fiets, zodat ik in de gaten heb als er een elektrische auto achter mij rijdt.
En vanwege een bonus op het werk, een powermeter voor de winterfiets. Sram Rival crankstel.

4,081

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Setje Fulcrum carbon wielen voor m’n (ook Italiaanse) racefiets.

Er zit een scheurtje in de velg van m’n huidige achterwiel en ik weet nog niet of die onder garantie wordt vervangen. Dus voor de zekerheid een nieuw setje gekocht.

4,082

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mcguyver schreef:
ronnyke schreef:

En heb wel nog een mooie loopband gekocht,

Welke?

Ik dacht deze, https://bhfitness.com/en/rs800/

4,083

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Fusion loopbroek bij Fusion zelf en Ekoi meekleurende glazen fietsbril voor de winter/atb, hoewel Ekoi natuurlijk niet als black friday telt.. Die zijn jaarrond met prijswijzigingen bezig alleen plakken ze er nu een BF label op..

Ohh en een Feyenoord trainings tenue voor mijn zoontje maar dat is niet heel erg triathlon gerelateerd :-)

4,084

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb mijn premium TrainingPeaks account verlengd met 25% korting .
Niet echt spectaculair, maar kan effe vooruit t/m juni 2025 .

En eiwit poeder met 20 % besteld .
Maar die had ik sowieso besteld met of zonder korting .

Ik heb wel naar een koffiemachine gekeken, die vers de bonen maalt . Maar de keuze is groot , wil geen fortuin uitgeven . En heb geen 15 koffie soorten keuzes nodig .

4,085

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Ik heb mijn premium TrainingPeaks account verlengd met 25% korting .
Niet echt spectaculair, maar kan effe vooruit t/m juni 2025 .

En eiwit poeder met 20 % besteld .
Maar die had ik sowieso besteld met of zonder korting .

Ik heb wel naar een koffiemachine gekeken, die vers de bonen maalt . Maar de keuze is groot , wil geen fortuin uitgeven . En heb geen 15 koffie soorten keuzes nodig .

https://www.ad.nl/wonen/deze-volautomat … ~acc37474/

Deze kwam ik gisteren toevallig tegen als goed en betaalbaar.. Koffie is een zeer relevant product voor triatleten dus best on topic smile

4,086

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zo een koffiemachine is een must, ben al aan mijn 3e bezig en zou het niet kunnen missen. Heb nu een Delonghi is het beste dat ik al gehad heb.

4,087

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wellicht een apart topic openen over koffie? smile

Tot dit jaar heb ik me redelijk in weten te houden, maar inmiddels heb ik een dual boiler espresso machine (met pre infusion en PID), een single dose grinder en gebruik ik alleen nog vers gebrande koffiebonen.

4,088

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laten we een topic koffie openen in de rubriek Voeding wink

4,089

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een tweetal weken geleden een paar rolski's. Er was in heel Belgie welgeteld één paar bij decathlon Belgie te vinden. Heb er speciaal voor naar een locatie van een winkel op 30km van hier gereden. Deze zijn voorzien van een rotafella binding.
De rolski is gemonteerd met achterwieltjes die blokkeren, dus kan ik de klassieke stijl en ook de skate stijl combineren.
Stokken had ik al van het trailrunnen.
En vorige week zijn mijn bestelde Fischer langlauf schoenen binnengekomen. 
Easy klik en play smile
Nu nog het betere asfalt vinden hier in de buurt.

Handig is wel, dat een setje langlaufski's met de NNN BC fixatie en een setje ijzers met dezelfde fixatie voor toerschaatsen nu ook gecombineerd kunnen worden.

4,090

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Veel plezier met je nieuwe speelgoed.

Ik heb gisteren een nieuwe Tri- suit besteld van the Planted Athlete .

4,091

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat leuk Chris!
Kun je al rolskieen?

Ik heb zweedse schaatsen, daar schijn je ook allerlei latten etc onder te kunnen klikken. Wil ik ook ooit eens gaan doen.

4,092

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wel dat lukte eigenlijk vrij goed. Dit na even te moeten wennen/aanpassen.
Het benadert langlauf, gedeeltelijk .
Opvallend is de sterke training van core stability spieren. Tenminste dat voelde ik zo.
En met de stokken te gebruiken een supplementaire belasting voor de armen. 

Langlauf had ik al eens vaker in Oostenrijk gedaan, en eens les in Biathlon gevolgd. (wat ook geweldig leuk was, met het schieten erbij).

4,093

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vind langlaufen leuk dus de beweging van rolskiën lijkt me ook wel wat, maar ik zou het hier in de omgeving niet durven vanwege de drukte en chaos in het verkeer. Ik ken wel een enthousiaste rolskiër (Aart,  hij staat in mijn boek). Die rolt in de Hoeksche Waard en bij Gouda in de buurt. En hij is ook triatleet, hij vindt het zeker een prima combi.

Louise

4,094

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ken meer triathleten die langlaufen dan wel rolskieen combineren.
Idd krijg je er een super core van.
Lijkt me heel leuk om eens te doen. Toevallig ga ik binnenkort koffiedrinken met iemand die dit doet, zal eens vragen...
Dank voor de inspiratie Chris smile

4,095

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Frodeno komt uit het langlaufen, heeft nog op de winterspelen gestaan.

4,096

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Eindelijk een goede 2e hands TT fiets gekocht; Caynon Speedmax CF 7.0! Nu nog op de Tacx, maar bij een beetje lekker weer ga ik er direct mee naar buiten. Ben erg benieuwd! Iemand nog tips voor een fijne TT zadel?

4,097

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi niels, gefeliciteerd!

Kwa zadel, dat is zó persoonlijk... ik zou het laten aanmeten.
Kun je gelijk ook je fiets optimaal laten afstellen wink
Bijv bij Tripro in Hilversum.

4,098

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb mezelf een nieuwe (carbon) wielset kado gedaan voor mn gravelbike.
Aangezien dat de fiets is die ik het meest gebruik nu, en ik hem wel een upgrade wilde geven.
De wieltjes waren met 50% korting, dus mn kans gegrepen smile

De Specialized Roval terra C
Niet de allerduurste in die serie, maar dat is ook niet nodig.

4,099

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie aankopen hier .
Ik heb mezelf gisteren verwend met een delonghi magnifici S .
Heel blij mee .

4,100

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb niet iets gekocht, maar in de verkoop gedaan, gisteren: ons huis. Aangezien je nooit weet hoe een koe een haas vangt, post ik het ook hier maar. Zegt het voort wink

*** start reclamepraatje ***

Het is een tof huis voor triatleten, vooral doordat het water van de oude tak van de Delftse Schie zo dichtbij is. Daarom ook de foto op Funda van de SUP'ers bij een zwemtocht. De foto is gemaakt op ongeveer 20 meter van ons huis, en daar kun je het water in, met een beetje klauteren. Ik kan me dus thuis omkleden, ook in wetsuit, en nu met het winterzwemmen sta ik binnen een paar tellen uit het water onder m'n eigen warme douche. Officieel mag je er normaal niet zwemmen, zeg ik er maar eerlijk bij, maar daar wordt niet actief op gehandhaafd.

Andere pluspunten: we konden er ons hele wagenpark van tien fietsen kwijt (met een beetje passen en meten - niet te zien op Funda, we hebben als gekken opgeruimd), je bent zó de stad uit om te lopen of te fietsen, binnen een kwartier fietsen zitten zes zwembaden, vlakbij is een fietspad met hectometerstreepjes (ideaal om intervallen te lopen), iets verderop is een openbaar atletiekbaantje (300m), er zijn diverse verenigingen in de buurt en zowel de reusachtige zolder van het huis als de zij-slaapkamer zouden zich goed lenen voor een 'pain cave' (denk ik). Sowieso ruimte zat.

***einde reclamepraatje***

Groet,

Louise