4,126

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat is een pittige beslissing Sanne, maar ook wellicht eentje waar je toch wat last van je schouders nu af voelt vallen.

En focus op wat kan is inderdaad fijn, maar niet altijd makkelijk.

___

In het kader van kopen, nog een 2e paar Hokas gekocht. Bevallen supergoed. Op naar de heuvelland marathon!

4,127

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nice, nieuwe schoenen.
Er is een onderzoek geweest vanuit Runnersworld over wat het meest gedragen merk is kwa loopschoenen en Hoka had veruit het grootste aandeel.
Ik heb er nooit op gelopen, maar ze doen zeker wat goed zou je zeggen!

4,128

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Weten dat je iets niet meer kunt, maar dat ook toegeven en spullen verkopen is toch een flinke stap. Sterkte Hedcandy.

4,129

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren mijn nieuwe fiets afgehaald, volgende week een bikefit laten doen en dan eens proberen om terug wat deftig te trainen;

4,130

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe fiets is altijd leuk, welke fiets heb je gekocht? (Of heb ik daar overheen gelezen)
Wel een bijzondere volgende om eerst de fiets te kopen en pas daarna de bikefit

4,131

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet zo bijzonder, heb in het verleden al 2x een bikefit laten doen dus ken mijn positie wel ongeveer maar ben intussen weer wat ouder en minder mobiel in mijn rug geworden dus het is eigenlijk mijn positie wat bijsturen wat nu moet gebeuren, ik heb een TT fiets van het merk Mendiz gekocht is een Spaans merk maar niet zo bekend bij ons, mijn fietsenmaker is dit sinds Corona beginnen verdelen en ze hebben echt wel mooie en goed afgewerkte fietsen ben er super tevreden van.

4,132

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gefeliciteerd Ronnyke , benieuwd naar een foto .

4,133

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vind het altijd een miserie om op dit forum een foto te posten, zal eentje op een andere manier doorsturen.

4,134

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Salomon speedcross 6. Terug naar mijn eerste merk van trailschoenen. Zeer goed voor zware (modderige) ondergrond. Lekker veel grip. De schoen sluit prima aan mijn voet aan.

4,135

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

2 nieuwe Castelli tri suits. Deze week weer eentje kapot getrokken en de rest is ook ver versleten, heb nog 3 nieuwe liggen maar daar geraak ik niet meer in momenteel :-)

4,136 Laatst bewerkt door nielsB (17-04-24 12:42:35)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afgelopen weekend een nieuwe wetsuit gekocht: Huub - Araya. Ik kon deze direct in de winkel testen, wat een verschil met mijn oude (Decathlon) wetsuit! Als dat geen secondes gaat schelen, dan weet ik het ook niet meer;-)

4,137

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Shokz open run pro , mijn oude was helaas kapot .
Nieuw VS oud , beter oplaad punt , beter geluid.

4,138

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Verse cassette, Ketting, remblokjes voor de racefiets. Dus die is klaar voor de zomer.. #weereenexcuusminderomniettetrainen