26

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Blommetje schreef:

Waar heb je die vandaan? Ik wil die ook wel, want natzwemmen lukt vaak niet door tijdgebrek..

http://zwemshoptotaal.nl/trekkoord-p-214.html (ik hou van low-budget, vooral als high-end niet noodzakelijk is. Je kunt elders zonder probleem 50,00 op een stel elastieken stukslaan...)

27

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ik kan maar 1 ding concluderen. sinds Eind december toen ik een tijdritfiets, nieuw triathlonpakje, Garmin XT910 heb gekocht/ gekregen is het stil aan het front.. Tijd om wat leuks te kopen smile

28

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb mijn voorraad gelletjes, hersteldranken en dergelijke maar eens aangevuld met het oog op een paar dagen fietsen in de Dolomieten eind juni.

29 Laatst bewerkt door René S. (15-06-12 19:50:59)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Onlangs de Pearl Izumi Tri Fly Carbon IV fietsschoenen in wit/oranje aangeschaft. Overigens niet in het kader van het EK  roll .

Bevallen goed, beter dan de Sidi T2's.

En de Garmin 910 XT....

30

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Onlangs een Tacx repair stand gekocht (correctie: voor verjaardag gekregen).

http://www.futurumshop.nl/img/6119-0022-N0610.jpg

Ongelooflijk handig voor onderhoud en kuisen van de fiets.  Je kan veel makkelijker overal bij, nu kuis ik met plezier na ieder regenritje m'n fiets. :-)  En je kan ook de pedalen aandrijven voor afstellen van derailleur etc.

Dit filmpje illustreert het gemak.

31

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb al enige jaren exact dezelfde standaard, naar volle tevredenheid. Absolute aanrader!

32

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net de Parktool CG-2 Ketting Onderdelen Reinigingssysteem binnengekregen.
http://www.futurumshop.nl/img/6149-0014-N0908.jpg

Eens kijken of ik nu vaker mn fiets ga schoonmaken en onderhouden.

33

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

die tacx standaard heb ik ook. topding idd. Zeker in combinatie met zo'n parktool. (ik heb een iets andere geloof ik, idee is hetzelfde..) Schoonmaken ketting is zo echt een fluitje van een cent! Verder is bij ons afgelopen de clubkleding binnen gekomen, dus ik heb weer een berg kleding erbij! big_smile

34 Laatst bewerkt door petitmas (16-06-12 17:21:28)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zo'n ketting reinigingsset is leuk, maar dan heb je ook alles gezegd.
Handig voor de ketting van een ATB met bagger, dan veeg je snel de ergste 80% er af.
Ik heb ook zo'n set, werkt goed met een baggerketting

Beste methode blijft het "campagnolo blik met olie/vet"

Is helaas niet meer te koop. Vriend van mij, amateur wielrenner, had zo'n blik. Op een verwarmelement zetten, wachten tot het van vast naar vloeibaar is gegaan, ketting er 1 minuut in, even roeren, ketting uit laten lekken, droog wrijven met een doek en klaar.

Je hebt nog nooit zo'n mooi ketting geluid gehoord. Ik begreep later dat ze ook worden gebruikt in de wereld van motorcross. Die koken de ketting ook uit.

35

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zonder overdrijven; dat citrusspul van Parktool heb ik ook en het is werkelijk waanzinnig!! We even de tuinslang erbij houden om het direct van je frame af te spoelen, maar je ketting is werkelijk als nieuw. Niks minder.

36

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hier moet ik het komende herst/winter mee doen...nieuwe (2e hands) trainingswielen voor mijn winterfiets.... Voorzien van een Powertap Pro+ achternaaf (vermogensmeter) welke draadloos communiceerd met mijn Timex Global Trainer horloge....Kan goed zijn dat er alsnog een losse computer bij komt smile

Wachten is nog even op de nieuwe lagers voor de powertapnaaf, een van de lagers loopt rauw.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/318198_10150917994268541_476872366_n.jpg

En voor de kenners, het zijn inderdaad geen ZIPP velgen, maar 42mm carbon velgen van een onbekend merk smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

37

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Plak jij ook Armani logo's op je Hema kleding? wink

38

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

DeDuif schreef:

Plak jij ook Armani logo's op je Hema kleding? wink

Nee, heb niks met Armani en kom nooit bij de hema tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

39

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

altijd weer leuk om dat nieuwe materiaal te zien van scighera, maar tegenkomen (hoog) in de uitslagen.....

40

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

altijd weer leuk om dat nieuwe materiaal te zien van scighera, maar tegenkomen (hoog) in de uitslagen.....

Moet dat dan? Mischien nieuw topic aanmaken,het bèoordelen van andermans prestatie.

41

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Maarten

En hoor je mij dan over wedstrijdverwachtingen? prestaties? Nee..... dus wat is jouw probleem dan?

Ik post hier eens wat....maar bewust niks over eigen trainingen en de wedstrijden zover ik ze draai (door wisseling van werkgever even eruit geweest). Dus dan zijn deze discussies niet nodig smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

42

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Sommige mensen blijven vinden dat je met mooi materiaal ook mooie prestaties moet kunnen tonen. Dat je voor jezelf sport, en dus ook voor jezelf mooi materiaal aanschaft is blijkbaar not done...

43

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben duidelijker geen kenner van ZIPP wielen big_smile Veel plezier met de powertap!

44

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maarten schreef:

altijd weer leuk om dat nieuwe materiaal te zien van scighera, maar tegenkomen (hoog) in de uitslagen.....

Aaah gossie, jaloers?

45

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie spullen zijn er om gekocht te worden, als je het geld er voor (over) hebt. Dat staat volledig los van de te leveren prestatie. En die spullen zie ik graag in dit topic verschijnen.

46

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dwalen we niet een beetje af ?
Ik heb vandaag een mooie polo gekocht met voorop de tekst

F  R  A  N  C  E  !


lol

47

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:

ik kan maar 1 ding concluderen. sinds Eind december toen ik een tijdritfiets, nieuw triathlonpakje, Garmin XT910 heb gekocht/ gekregen is het stil aan het front.. Tijd om wat leuks te kopen smile

Ik heb de daad bij het woord gevoegd. Mijn nieuwe loopschoenen (voor training en lange afstand races)

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8cpjuEN5ESMJsSPKsS817LTbMBrBKQzY28x-AnBemHs7lUDs0

48

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Mooie spullen zijn er om gekocht te worden, als je het geld er voor (over) hebt. Dat staat volledig los van de te leveren prestatie. En die spullen zie ik graag in dit topic verschijnen.

Eens.
Op het niveau waar wij allemaal sporten zijn deze spullen sowieso niet te rechtvaardigen wink
Kunnen we er maar mooi naar kijken, ongeacht prestatie.

49

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Mooie spullen zijn er om gekocht te worden, als je het geld er voor (over) hebt. Dat staat volledig los van de te leveren prestatie. En die spullen zie ik graag in dit topic verschijnen.

Klopt. En het draait om keuzes tongue vakantie of aanschaf van mooie spullen. en daarbij....ik betaal er de hoofdprijs ook niet voor...:)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

50

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:
Vanzella schreef:

ik kan maar 1 ding concluderen. sinds Eind december toen ik een tijdritfiets, nieuw triathlonpakje, Garmin XT910 heb gekocht/ gekregen is het stil aan het front.. Tijd om wat leuks te kopen smile

Ik heb de daad bij het woord gevoegd. Mijn nieuwe loopschoenen (voor training en lange afstand races)

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8cpjuEN5ESMJsSPKsS817LTbMBrBKQzY28x-AnBemHs7lUDs0

Nice! En, bevallen ze? smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800