1,276

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

de Garmin Vector S afgelopen week ontvangen (verlaat kerstkadootje dat ik mezelf kado gaf wink ).
Vrijdag gemonteerd en ook gelijk Vector Firmware 2.7 er op gezet (de Edge810 op Fw 3.40),
en een lekker ritje gemaakt. Leuk om te zien wat nu aanvoelt als 100 Watt, of 250 Watt. smile
Voorlopig rij ik er mee rond om data te verzamelen, hoe ik het verder toe pas in training voor 7-daags MTB event
daar kom ik nog op terug denk ik. Nu eerst na de winterstop (van zwemmen en hardlopen) maar eerst km's op de fiets gaan maken smile

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

1,277

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Xlab Torpedo Refill kit, de bidonhouder en de Mini Mount carbon had ik al bij de fiets gekregen. Ik zoch iets ideaals voor de 1/4 zonder met bidons te hoeven werken om uit de aero houding te komen. Ook nog een setje Xlab Mini's bij de fiets gekregen destijds om er nog twee achter het zadel te kunnen hangen.

Daarnaast ook een Barfly TT mount besteld voor de Garmin 920 XT op te kunnen bevestigen als de quick release kit binnen is

1,278

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

NielsTn.............Transalp? Of Duchenne Heroes?

1,279

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe fietshelm om te trainen:

http://www.bikeparts4u.nl/image/cache/M2015_GISYNTHE-500x500.jpg

1,280

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Waarom nou meteen weer 6 helmen kopen  tongue

1,281

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

petitmas schreef:

Waarom nou meteen weer 6 helmen kopen  tongue

6 dagen in de week trainen en 1 rustdag  smile

1,282

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

marcelca schreef:
petitmas schreef:

Waarom nou meteen weer 6 helmen kopen  tongue

6 dagen in de week trainen en 1 rustdag  smile

lol  lol  lol  lol  lol  lol

#enjoylife

1,283

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

AxelVuylsteke schreef:

Nieuwe fietshelm om te trainen:

http://www.bikeparts4u.nl/image/cache/M2015_GISYNTHE-500x500.jpg

Vanwaar "om te trainen"? Las dat deze het comfort van een "normale" helm heeft maar wel zeer aerodynamisch is (vergelijkbaar met de Giro Air Attack). In theorie dus ook goede wedstrijdhelm lijkt me?

1,284

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afhankelijk van parcours uiteraard.
Maar overwegend voor trainingshelm uiteraard.

Indien grote hitte of zeer veel klimwerk, dan zal dit ook geneigd zijn naar wedstrijdhelm.
De witte Scott Split tijdrithelm is de wedstrijdhelm.

Met het opzicht van de halve van Vichy en volledige van Mallorca zal dit sowieso de Scott Split worden.

1,285

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Voor de eerste keer corrigerende schoenen gekocht:
http://assets.cat5.com/images/catalog/products/2/7/4/2/9/0-650-mizuno-wave-inspire-10-dress-blue-silver-green-flash.jpg

1,286

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die heb ik ook!
Fijne lichte loopschoentjes..

Ik heb vandaag wat zaken gekocht om de aanstaande "klim" fiets mee op te gaan bouwen;
3T Ergosum Team stuur, 3T ARX stuurpen, Arundel Mandible bidonhouders, SRAM Red GXP crankstel met compact bladen, C-Bear ceramische trapas, Shimano Ultegra Carbon pedalen, Fizik Antares zadel, Fizik stuurlint en wat SRAM quicklinks smile
Komende woensdag ga ik de fiets ophalen en begin ik voorzichtig maar eens wat te vervangen en te sleutelen

1,287 Laatst bewerkt door NielsTn (17-01-15 00:38:52)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

petitmas schreef:

NielsTn.............Transalp? Of Duchenne Heroes?

Duchenne Heroes smile de tiende editie !

intussen een Specialized Remora besteld.... buideltas voor op het frame wink

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

1,288

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik had, niet vandaag maar vorige week, BBB road dynamic pedalen gekocht voor bij mijn nieuwe fiets (de Felt B14), omdat die compatibel zijn met de klassieke Look-pedalen van mijn racefiets. Eén keer op de Tacx, en nu is er al een pedaal kapot. Ze zaten zo idioot strak dat ik er niet mee uit kon klikken, en bij de poging het linkerpedaal losser te draaien brak het hele stelschroefje meteen af, daar zat geen beweging in. Ook rechts krijg ik hem niet los genoeg om ermee de weg op te durven. Miskoop? Ik ga er natuurlijk mee terug, en ben ondertussen bezig met het regelen van tweedehands Looks. Die ouwetjes van mij doen het al 12,5 jaar prima namelijk.

Louise

1,289

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren totaal onverwacht een fietslamp gekocht in promotie (-40%)

Eens benieuwd wat dit geeft in het donker

1,290

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Light waarschijnlijk.

1,291

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Light waarschijnlijk.

I hope so  big_smile

1,292

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag is mijn nieuwe Kuota Kalibur eindelijk gearriveerd!
Vers uit de verzenddoos, even vlug stuur en wielen gemonteerd.

1,293

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Prachtige fiets, en mooie kleurstelling, vind kuota sowieso mooi modellen hebben.
Hoe afgemonteerd?

Arnoutdv schreef:

Vandaag is mijn nieuwe Kuota Kalibur eindelijk gearriveerd!
Vers uit de verzenddoos, even vlug stuur en wielen gemonteerd.

1,294

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Arnoutdv schreef:

Vandaag is mijn nieuwe Kuota Kalibur eindelijk gearriveerd!
Vers uit de verzenddoos, even vlug stuur en wielen gemonteerd.

Mooie fiets, nu wachten op een goed moment om te testen... aanstaande vrijdag misschien?  smile

1,295

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wow, wat een beauty! ook een schitterende kleurstelling!

#enjoylife

1,296

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

super mooie bike Aernout! Veel plezier toegewenst ... zal het triathlonnen wel extra genieten geven

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

1,297

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thijsie schreef:

Prachtige fiets, en mooie kleurstelling, vind kuota sowieso mooi modellen hebben.
Hoe afgemonteerd?

Shimano Ultegra 6800 groupset (170mm crank, 12-25 cassette), ZIPP 60 wielset, Zipp Vuka Bull carbon base bar met Zipp Vuka clip on met S-Bend Extensions

Er komt alleen nog een ander zadel op; Cobb-V-plus

1,298

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe zwembroek vond ik wel een mooi ding om 2015 mee te beginnen. Dan kan ik hoe dan ook een triathlon doen. Adidas, 50 % korting.

1,299

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag mijn vector pedalen binnengekregen. Morgen ofz ze eens plaatsen en installeren.

1,300

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Vandaag mijn vector pedalen binnengekregen. Morgen ofz ze eens plaatsen en installeren.

Dat is toch met ingebouwde powermeter? al ervaringen mee?

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800