1,326

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afgelopen weekend mijn
Garmin 920 XT met HRMband binnen gekregen.
Wat een fijne horloge zeg!

Ook nog een nieuwe zwembroek en pullboy besteld bij TYR.

1,327 Laatst bewerkt door daveke (26-01-15 17:11:31)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dimitri_ schreef:

Afgelopen weekend mijn
Garmin 920 XT met HRMband binnen gekregen.
Wat een fijne horloge zeg!

Ook nog een nieuwe zwembroek en pullboy besteld bij TYR.

+1, ik ben er ook zo blij mee. Compleet pakketje aan functies in een dun horloge
Als je dat geld uit wil geven aan een horloge voor de sport, is het het in elk geval dubbel en dwars waard en zou ik het iedereen aanraden

1,328 Laatst bewerkt door rinke (26-01-15 17:40:32)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een Powerbreathe plus, medium besteld op aanraden van een collega van me... Ben erg benieuwd naar hoe het apparaat me bevalt...
www.powerbreathe.com/products/powerbreathe-plus/powerbreathe-plus-black-medium-resistance-level-2

#enjoylife

1,329

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:

Vandaag een Powerbreathe plus, medium besteld op aanraden van een collega van me... Ben erg benieuwd naar hoe het apparaat me bevalt...
www.powerbreathe.com/products/powerbreathe-plus/powerbreathe-plus-black-medium-resistance-level-2

wel eens van gehoord.... zwemmen met snorkel is bijn hetzelfde effect he smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

1,330

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat is daar de bedoeling van?

1,331

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet heel veel bijzonders, maar een badmuts gekocht voor mijn zwemwedstrijden.
Een gewone badmuts vind ik niet fijn omdat die beetje opstroopt en waardoor je dus ribbels krijgt op je hoofd. Deze badmuts is al voorgevormd en kan dus niet opstropen.
http://tyr-media.s3.amazonaws.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/c/lcwbrkr-001_3.jpg

1,332

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

Niet heel veel bijzonders, maar een badmuts gekocht voor mijn zwemwedstrijden.
Een gewone badmuts vind ik niet fijn omdat die beetje opstroopt en waardoor je dus ribbels krijgt op je hoofd. Deze badmuts is al voorgevormd en kan dus niet opstropen.
http://tyr-media.s3.amazonaws.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/c/lcwbrkr-001_3.jpg


Joh.... Ik dacht dat het de nieuwste aerohelm was.... Ziet er precies zo uit! big_smile
Voor degene die nog mooie wielen zoekt, kreeg net van één van mijn vaste dealertjes cycleplanet.nl een berichtje dat er veel wielen gekocht zijn die online zullen gaan, oa. ook dichte wielen, Zipp en Enve losse wielen. Zelf bestel ik daar vaak wielen, opruimingsspullen zijn er erg betaalbaar...

1,333

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

WouterW schreef:

Wat is daar de bedoeling van?

Kwestie van lezen in de link en je weet 't wink

#enjoylife

1,334

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

Niet heel veel bijzonders, maar een badmuts gekocht voor mijn zwemwedstrijden.
Een gewone badmuts vind ik niet fijn omdat die beetje opstroopt en waardoor je dus ribbels krijgt op je hoofd. Deze badmuts is al voorgevormd en kan dus niet opstropen.

Heb een zelfde soort van Speedo. zit echt geniaal lekker en helemaal strak idd smile

#enjoylife

1,335

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:
WouterW schreef:

Wat is daar de bedoeling van?

Kwestie van lezen in de link en je weet 't wink

Ik heb de link gelezen;-) Ik wist niet dat het bestond en vraag me af of veel mensen dit soort training doen. Of is het voor zéér ervaren triathlonnertjes?

1,336

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn collega is neo-prof (als ik t goed zeg zo) geweest in België en gebruikt dit apparaat al jaren. Het is voor verschillende niveaus (3 types) met 10 weerstanden per niveau. Ikzelf heb een medium niveau aangeschaft, de zware is enkel voor topsporters (en dat ben ik zeker niet  lol )

#enjoylife

1,337

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:

Mijn collega is neo-prof (als ik t goed zeg zo) geweest in België en gebruikt dit apparaat al jaren. Het is voor verschillende niveaus (3 types) met 10 weerstanden per niveau. Ikzelf heb een medium niveau aangeschaft, de zware is enkel voor topsporters (en dat ben ik zeker niet  lol )

Ik volg graag wat het je oplevert!

1,338

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vermoed vooral een goed gevoel  lol  lol  lol Zoals ik het zie moet straks mijn ademhaling een stuk makkelijker gaan. Ik zie mezelf er geen tijdswinst mee boeken maar wel een stuk comfort terugkrijgen tijdens het sporten. Een en ander zal als ik het zo lees vooral bij het zwemmen zich moeten openbaren. D.w.z. ik heb nu op hoge snelheid vaak moeite met 1 op 3 ademen en adem dan vaak 1 op 2 (ook na langere tijd). Ik hoop o.a. met dit apparaat langer mijn 1 op 3 vol te houden bijv.

#enjoylife

1,339

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

rinke schreef:

Ik vermoed vooral een goed gevoel  lol  lol  lol Zoals ik het zie moet straks mijn ademhaling een stuk makkelijker gaan. Ik zie mezelf er geen tijdswinst mee boeken maar wel een stuk comfort terugkrijgen tijdens het sporten. Een en ander zal als ik het zo lees vooral bij het zwemmen zich moeten openbaren. D.w.z. ik heb nu op hoge snelheid vaak moeite met 1 op 3 ademen en adem dan vaak 1 op 2 (ook na langere tijd). Ik hoop o.a. met dit apparaat langer mijn 1 op 3 vol te houden bijv.

Klinkt goed. Ik neem aan dat je er mee moet trainen. Ik sta elke keer weer verbaasd over wat je allemaal kunt doen in deze sport. Voor mij geldt dat k eerst die borstcrawl nouneindelijk maar eens moet gaan leren. Dan kom ik vanzelf ook dit soort problemen tegen.

1,340

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Klopt. Ik zie het als een makkelijke en weinig tijdrovende training. 1x in de auto op de heenreis en 1x op de terugreis (mits ik na een weekend trainen er zeker van ben dat ik niet duizelig wordt van de oefeningen). Mocht het niet in de auto lukken dan is het 1x na het ontbijt en 1x tijdens het journaal kijken of iets dergelijks....

#enjoylife

1,341

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Is het niet juist nuttig om dit tijdens een training op bv. de tacx te gebruiken?
Overigens zijn dit soort hulpmiddelen (net als vermogensmeters op de fiets) vooral om de puntjes op de i te zetten. Als beginnend atleet heb je hier niet heel veel baat bij, dan heb je veel meer aan het uitbreiden van je trainingsvollume.

1,342

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wilagro schreef:

Is het niet juist nuttig om dit tijdens een training op bv. de tacx te gebruiken?
Overigens zijn dit soort hulpmiddelen (net als vermogensmeters op de fiets) vooral om de puntjes op de i te zetten. Als beginnend atleet heb je hier niet heel veel baat bij, dan heb je veel meer aan het uitbreiden van je trainingsvollume.

Dat begrijp ik goed, maar hetbis wel leuk om ook even een beetje 'vooruit' te kijken.

1,343

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met een powerbreath trainen??? Veel succes ermee big_smile  Normaal moet je rustig neerliggen of zitten en dan een 60tal keer in en uitademen met weerstand,de eerste weken 2x per dag erna afbouwen naar 1x. Ik heb zelf ook zo een ding maar werd telkens zo misselijk ervan dat ik het eigenlijk nooit echt gebruikt heb.

1,344 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (27-01-15 23:07:15)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Alvast voor het nieuwe seizoen.
Bij, fusionsports.nl, met korting big_smile

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,345

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

En,

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,346

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dennis, hoeveel gels kan je kwijt in die zakjes op je broek? (uitgaande van de 30 grams high5 gels)

1,347 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (27-01-15 23:15:17)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

petitmas schreef:

Dennis, hoeveel gels kan je kwijt in die zakjes op je broek? (uitgaande van de 30 grams high5 gels)

ik vermoed 1 in elk zakje maar over een paar dagen weet ik je het exact te vertellen, op de rug van mijn top zitten ook nog zakjes!
Misschien wel meer want volgens de site kan je je telefoon mee nemen!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,348

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dennis Florussen schreef:
petitmas schreef:

Dennis, hoeveel gels kan je kwijt in die zakjes op je broek? (uitgaande van de 30 grams high5 gels)

ik vermoed 1 in elk zakje maar over een paar dagen weet ik je het exact te vertellen, op de rug van mijn top zitten ook nog zakjes!
Misschien wel meer want volgens de site kan je je telefoon mee nemen!!

Is er een speciale reden dat je geen trisuit hebt gekocht?

1,349 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (28-01-15 07:58:16)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

WouterW schreef:
Dennis Florussen schreef:
petitmas schreef:

Dennis, hoeveel gels kan je kwijt in die zakjes op je broek? (uitgaande van de 30 grams high5 gels)

ik vermoed 1 in elk zakje maar over een paar dagen weet ik je het exact te vertellen, op de rug van mijn top zitten ook nog zakjes!
Misschien wel meer want volgens de site kan je je telefoon mee nemen!!

Is er een speciale reden dat je geen trisuit hebt gekocht?


Heb al een trisuit (2xu), en ik vind het een mooi setje voor weinig geld.
Nu sparen voor dat "Speed suit" van Fusion cool

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,350

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dennis Florussen schreef:
WouterW schreef:
Dennis Florussen schreef:

ik vermoed 1 in elk zakje maar over een paar dagen weet ik je het exact te vertellen, op de rug van mijn top zitten ook nog zakjes!
Misschien wel meer want volgens de site kan je je telefoon mee nemen!!

Is er een speciale reden dat je geen trisuit hebt gekocht?


Heb al een trisuit (2xu), en ik vind het een mooi setje voor weinig geld.
Nu sparen voor dat "Speed suit" van Fusion cool

OK. 2xu wil ik ook aanschaffen. Niet duur en mooi sober.