1,951

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Polar V800 met hartslagband.

Gisteren binnen gekomen en vandaag aan het uitvogelen over hoe en wat. smile

1,952 Laatst bewerkt door elderenbosch (28-05-16 16:24:33)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe koersfiets voor naast mijn Cervelo P3, BMC TMR02
(mooiere wielset volgt)

https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/9Xhu4gq3EKHiP7DulnYArqbgLXjAJK1q9wfmCoUquRU-2048x1536.jpg

1,953

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets, lekker ingetogen kleuren. Zutphen? Twentekanaal?

1,954

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thanks, nee is bij Amsterdam (Nesciobrug IJburg)

1,955

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zelfde gaaswerk in het hekwerk. Mooie plaat.

1,956

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe (nou ja, tweedehandse) TT-fiets. Eens kijken hoe dat gaat. Zal binnenkort een foto posten.

Klein vraagje (heel topic openen is een beetje too much). Ik heb Shimano SPD-R schoenen. Bij de nieuwe fiets zitten Look Kleo pedalen. Ik zou mijn schoenen willen houden, maar kan echt nergens vinden of de Look plaatjes (ga ik bestellen) op die schoenen passen. Iemand een idee?

1,957

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Je zou eens moeten kijken op je schoen, als er enkel maar 2 'bevestigingsgaten' zijn, dan zal het niet lukken, je moet er drie hebben die in een driehoek staan, net als Shimano spd-sl
Onderstaande afbeelding maakt dit duidelijk.

http://www.maplewoodbicycle.com/images/library/features/cleat_bolt_patterns.gif

Jorrit

1,958 Laatst bewerkt door ic3d (30-05-16 21:21:57)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dank voor de snelle reactie Jorrit! Ik heb allerlei gaten zo te zien (zie attach). Nu zitten de spd-r plaatjes er nog op, maar lijkt driehoekachtig...

* edit
Helaas past niet.

1,959

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afgelopen vrijdag mijn Orca TRN wetsuit van Wiggle binnen gekregen. Nog nooit een wetsuit gehad of zelfs maar aan gehad. Zaterdag meteen in open water mee getest en dat was super! Zwemt prima zo'n suit.
De maattabel klopt ook online, want het pak zit als gegoten. Echt een aanrader voor de beginnende triathlete. Als je 2 of 3 wedstrijden per jaar doet is huren duurder dan dit pak aanschaffen.

1,960 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (06-06-16 08:27:24)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LeCloqSportive schreef:

Afgelopen vrijdag mijn Orca TRN wetsuit van Wiggle binnen gekregen. Nog nooit een wetsuit gehad of zelfs maar aan gehad. Zaterdag meteen in open water mee getest en dat was super! Zwemt prima zo'n suit.
De maattabel klopt ook online, want het pak zit als gegoten. Echt een aanrader voor de beginnende triathlete. Als je 2 of 3 wedstrijden per jaar doet is huren duurder dan dit pak aanschaffen.

Ik heb er ook één en kan 'm inderdaad aanraden.


Ik heb een voetbaltas gekocht voor m'n triahtlonspullen. Wetsuit blijkt ook in het schoenenvak te passen:
http://images.eastbay.com/pi/5086001/zoom/nike-fb-shield-compact-back-pack

Goedkope oplossing en alles past erin, had alleen net iets meer losse vakjes mogen bevatten.

1,961

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

O die ziet er nog mooi uit ook zeg! Meestal vind ik die voetbal tassen maar lelijk...
Ik had gisteren voor het eerst een Transitionbag van iemand te leen, moet zeggen dat het wel super is om alles op je rug te hebben. Dus nu ook op zoek naar zoiets, misschien deze Nike ook eens van dichterbij bekijken, dank voor de tip!

1,962

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb er eentje van zone3 is eigenlijk een heel sterke en handige.

1,963

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

O die ziet er nog mooi uit ook zeg! Meestal vind ik die voetbal tassen maar lelijk...
Ik had gisteren voor het eerst een Transitionbag van iemand te leen, moet zeggen dat het wel super is om alles op je rug te hebben. Dus nu ook op zoek naar zoiets, misschien deze Nike ook eens van dichterbij bekijken, dank voor de tip!

Klopt, het is echt handig om zo naar de wisselzone te fietsen smorgens. Maar vond die transitionbags zo schreeuwen duur...

1,964

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat is er zo speciaal aan een transition bag eigenlijk? Ten opzichte van een andere (sport)tas die je op je rug kunt dragen?

1,965

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb sinds kort de transition bag van Orca.

En wat een top tas!

Alles zit nu perfect opgeborgen in één tas.

Wat ik vooral een voordeel vindt is dat er verschillende vakken in zitten waar van alles in kan.
Zo heeft het een apart vak voor een helm, schoenen, wetsuit en voor alle overige spullen.

1,966

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb een hartslagband van polar gekocht. Alleen de band, niet de zender. Gebruikte er een van garmin en ik had vaak rare pieken en dalen. Natmaken, strakker dragen hielp niet en het was niet in de buurt van powerlines ofzo. Op meerder plekken de tip gelezen dat de zender van garmin ook op de polar banden past, dus een polar band besteld. Moest wel wat bijsnijden omdat de polarband rubberen randeren om de 'knoppen' had, maar daarna past de garmin unit er inderdaad gewoon op. Vandaag mee gelopen en geen rare pieken en dalen in mijn hartslag gezien.

1,967 Laatst bewerkt door thomass (06-06-16 21:01:36)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die fix heb ik ook gedaan toen de Garmin band ermee ophield. Werkte bij mij maar half. Daarna maar overgestapt op een Wahoo hartslagband en zender (Tickr, de basis variant, niet de Run of de X) en die doet het denk ik al 3 jaar probleemloos (plus is zowel ANT+ als Bluetooth). Hopelijk werkt de Polar fix voor je, maar anders is dat ook een goede optie!

1,968

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thanks voor de tip!

1,969

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De Orca tas is echt super handig.
Alle gelabelde vakken maken gewoon dat je nooit iets kan vergeten in te pakken.

Wat betreft de hartslagband van Garmin, ik heb een nieuwe gekocht, de HRM run (met zo'n rode dop).
Eindelijk af van schuren over mijn borstbeen en ook heel belangrijk niet continu afwijkingen door statische elektriciteit, daar had ik vooral bij lopen veel last van. HF liep zomaar op tot voor mij onmogelijke waarde van 200+ terwijl ik nog in D1 liep.

1,970

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die Orca tas, is dat die van 70 l? Lijkt me zo mega groot!! Hij ziet er verder wel tof uit ja. Maar een maatje kleiner mag van mij ook wel...

1,971

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tja groot, alles past er in, schoenen, helm, wetsuit etc etc
Kan makkelijk gebruikt worden als rugtas.
Ik heb allerlei andere tassen (rugzakken) gebruikt, maar was altijd alles kwijt sad

1,972

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn zoggs reactor binnengekregen en meteen geprobeerd. Is heel tof eigenlijk vandaag met de zon heb je er toch geen last van. En ook dit besteld voor als het water te warm word voor wetsuit  https://racezone3.com/product/mens-swim-skins/

1,973 Laatst bewerkt door Louise (11-06-16 18:22:56)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Op zoek gegaan naar het kleinste opvouwbare fietsregenjack waar je wel echt goed droog in blijft, kom ik bij good old Agu uit, en het heet 'secco condom' lol Nouja, er zit ook een dingetje bij om 'm klein in in te pakken, dat is misschien de associatie. En dat past in m'n hutkoffer-zadeltas, dus da's mooi. http://www.agu.com/jassen-heren/regenja … ransparant

Plus een proefpakket High5-sportvoeding, om te kijken of dat een beetje te nasjen is, want het is de voeding bij de komende Ironmans. Zou handig zijn.

Louise

1,974

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Geen powerbar meer?

1,975

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nee, High5, volgens de site, zowel in Luxemburg als in Vichy. Ik heb net een eerste gelletje daarvan op en dat was wel lekker, vrij 'licht' van smaak en gevoel, dat is fijn.

Louise