1,976

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja, de knoop is doorgehakt, vandaag een nieuw zadel gekocht (dezelfde als die ik de afgelopen 2 weken heb getest)

De Max van het merk Cobb.
Blij mee!

1,977

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Einde van de zadelzoektocht? Gefeliciteerd! wink

1,978

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja vandaag een nieuw wetsuit gekocht en wel de Blue seventy Helix, komende week eens testen

GR Peter

1,979

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Einde van de zadelzoektocht? Gefeliciteerd! wink

Ja!! Zo fijn.
En tnx smile

1,980

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afgelopen week bij Ironman Luxembourg een nieuwe gekocht op de expo. De kask infinity. Ik heb bewust voor een zwarte kleur gekozen, is neutraler in combinatie met tri suit en andere kleding.

Gisteren een een rondje gereden voordat de onweerbuien in het zuiden begonnen. De pasvorm en bediening van de verstelbaarheid spreekt me heel erg aan.
De helm heeft een cover welke naar voren te schijven is. Je verzegeld dan de helm en er is dan geen ventilatie meer. Het viel me op hoeveel je hiervan merkt. Uiteraard stond ie met 25+ graden weer snel op!

1,981

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi ding! Ik heb zelf de Protone en vind dat ook echt een fijne helm. Weegt ook bijna niets.

1,982

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een mailtje gehad van casco en je kunt nu 3 helmen kopen aan de prijs van 2. Ik heb nu zelf geen nodig maar als je met een groep ofz er een paar kunt aankopen.

1,983

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dit jaar al zoveel geld aan sport attributen uitgegeven .
Hardloop outfitjes had ik al .
Maar begin van het jaar een fiets gekocht , kleding , helm , schoenen etc etc etc . Jullie kennen het wel .
Begonnen met zwemmen , dus badpak , bril , badmuts , pull boy , plankje etc etc .
Recent een ander zadel voor op de fiets , maar goed fiets comfort is belangrijk .
Binnenkort een nieuwe team tri- suit . Vorige week gepast  .
Sparen ha ha lastig zo .

1,984

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Geld brengt op de bank toch niks meer op.

1,985

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afgelopen week een opvolger voor mijn Zone3 Aspire binnen gekregen. Het is een Aqua Sphere Phantom geworden. Straks even gepast, donders... als een pantoffeltje. Komende week een momentje zoeken om er in te zwemmen in open water, heb er nu al zin in.
http://www.race-runner.de/WebRoot/Store/Shops/15217852/54D3/7C68/49D4/7264/2D0E/C0A8/2BB8/45BF/AquaSphere_PHANTOM_man_L_ml.jpg

1,986

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ziet er mooi uit Dorter!

Ik ga volgend voorjaar ook eens wat testdagen doen. Mn huidige pak is bij mn schouders te krap merk ik.
En mn zwemtijden in buitenwater zijn langzamer dan in binnenwater, geen idee of dit met een goedpassend pak anders wordt.

1,987

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Geld brengt op de bank toch niks meer op.

Dat klopt , maar een beetje reserve hebben is toch wel handig .
Mijn buikwandcorrectie van vorig jaar heeft heel wat van mijn spaargeld opgegeten .

Gaaf pak Dorter .

1,988

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat je tijden buiten langzamer zijn dan binnen is vrij normaal hoor Hedcandy. Dit heeft vooral te maken met keerpunten (hoe slecht ze ook zijn misschien), navigatie, klappen van anderen, etc. Maar een goedzittend pak zal zeker bijdragen aan een snellere zwemtijd buiten, dat is zeker waar. Pasdagen zijn zeer nuttig.

1,989

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag zomaar iets gevonden waar ik lang naar heb gezocht: een passende pet/zonneklep. Ik heb een groot hoofd, standaard petjes waaien ervanaf en een zonneklep zit hoofdpijnverwekkend strak. Maar nu precies wat ik zocht, van een mij onbekend merk, Tresspass, in een outlet. Het is niet alleen een grote maat (L/XL) maar ook verstelbaar. Blij mee!

Louise

1,990 Laatst bewerkt door Hedcandy (30-06-16 18:40:22)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn helm was wel aan vervanging toe...zojuist een nieuwe besteld:

1,991

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net besteld! POWERTAP P1 PEDALEN POWERMETER SET (http://www.powertap.com/product/powertap-p1-pedals)
Besteld bij Futurumshop, hopelijk morgen binnen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,992

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ben benieuwd naar je ervaringen; moet er ooit ook aan geloven.... hoewel de charme volgens mij wel wat verdwijnt met zo'n meter.

-- M

1,993

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik hoop dat ze in elk geval beter zijn dan de vectors van Garmin.

1,994

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

$1200 ?? Wat is het dan precies...een vermogensmeter in je pedalen? Kannonne...

1,995

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Idd vermogenmeting in de pedalen. Ikzelf heb de vector2 pedalen van Garmin maar ben er echt niet tevreden over.

1,996

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ik hoop dat ze in elk geval beter zijn dan de vectors van Garmin.

volgens sommige reviews wel!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,997

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik rijd sinds begin dit jaar met Favero Bepro vermogensmeter pedalen. Lang getwijfeld met powertap p1 maar vanwege prijs en gewicht (Powertap zijn wat zwaarder, wat bij een ronddraaiend onderdeel tussen mijn oren zou gaan zitten) besloten om voor Favero te gaan. Zie ook uitgebreide reviews van DCRainmaker (die overigens voorkeur heeft voor Powertap).

1,998

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bas schreef:

Ik rijd sinds begin dit jaar met Favero Bepro vermogensmeter pedalen. Lang getwijfeld met powertap p1 maar vanwege prijs en gewicht (Powertap zijn wat zwaarder, wat bij een ronddraaiend onderdeel tussen mijn oren zou gaan zitten) besloten om voor Favero te gaan. Zie ook uitgebreide reviews van DCRainmaker (die overigens voorkeur heeft voor Powertap).

Hier heb ik ook nog naar gekeken (voor dezelfde argumenten als de jouwe) maar deze gebruiken enkel ANT, en gezien dat mijn horloge en fietscomputer van Polar zijn ben ik aangewezen op Bluetooth.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,999

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Arena Viper zwembril. Levertijd waarschijnlijk meer dan een week, want aanbieding op internet.  Ik zwem altijd met Zweedse brillen, maar wilde toch eens een met grote glazen proberen, dus vandaar. Ik ben benieuwd.

2,000

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

www.saferswimmershop.com

Kijk hier eens ......