2,026

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Zojuist besteld en aanbetaald: de Garmin fr 735 xt (in het groen). Kan niet wachten tot ie binnen is...

Heel benieuwd hoe deze bevalt ! Zat zelf te kijken voor een polar v800, maar deze alles in 1 oplossing spreek me meer aan.

2,027

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een nieuw fietscomputertje besteld de Garmin Edge820 dus als ik iemand een plezier kan doen met een Edge 510 voor een klein prijsje laat je het maar weten :-)

2,028

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:
Hedcandy schreef:

Zojuist besteld en aanbetaald: de Garmin fr 735 xt (in het groen). Kan niet wachten tot ie binnen is...

Heel benieuwd hoe deze bevalt ! Zat zelf te kijken voor een polar v800, maar deze alles in 1 oplossing spreek me meer aan.

Tot nu toe heel tevreden ermee! Hij is echt zoveel fijner en completer als de TT. Al stond ik wel raar te kijken toen de appjes er ook op binnenkwamen...die optie snel uit gezet wink

2,029 Laatst bewerkt door Sandra86 (25-08-16 13:39:30)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vond het tijd om een keer echte trailschoenen te kopen, trails lopen op normale hardloopschoenen is toch niet helemaal ideaal:

Ik vind ze niet supermooi maar deze zaten het lekkerste!

http://www.deportesnomadas.com/WebRoot/StoreLES/Shops/62027401/52F0/BD3A/B3EC/46A0/0A80/C0A8/2BB9/08A9/Salomon_Sense_Pro_W_Verbena_DeportesNomadas_ml.jpg

2,030 Laatst bewerkt door HansH (25-08-16 17:44:53)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

https://image.coolblue.io/products/411765?width=1024&height=768

Nog net voor de vakantie de Fenix 3 gekocht. Na lang aarzelen toch zonder optische HR - ik wil geen twijfels hebben over de juistheid van de HR-meting (meestal voor 98% goed met de optische HR, maar soms helemaal niet, en dat wil ik dus niet). Geweldig horloge, kwam ook prima van pas tijdens het bergwandelen in de Pyreneeën (barometer, hoogtemeter, ultratac). Samen met een Garmin eTrex waar een bergkaart op stond. Een echte alleskunner met een lange batterijduur, die ik nu ook dankzij de watchfaces als gewoon horloge gebruik.

Zaterdag in Veenendaal voor het eerst in gebruik tijdens een triathlon (daar heb ik dan weer aparte hardloop en fietsschermen voor gemaakt, dat kan allemaal).

triathlon is 3x leuker!

2,031

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi horloge! Zou denk ik ook mijn keuze zijn...maar ja, daar moet ik nog wel ff voor sparen.

2,032

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook zo eentje en heb er al enorm veel plezier van gehad. Gisteren mijn Edge 820 explorer binnengekregen en nu blijkt dat deze geen ant+ ondersteuning heeft en dus mijn powermeters niet kan uitlezen. Dus terugsturen en een duurder modelletje nemen. Ik blijf maar bezig ;-)

2,033

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn volgende aankoop wordt dan ook een edge 820 - de volledige versie smile. En dan een powermeter....

triathlon is 3x leuker!

2,034

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jah die versie raad ik je wel aan. Was ook wel een foutje op de site hoor volgens deze was er op die gebieden geen enkel verschil tot ik het had, de 820 explorer heeft geen cycling dynamics en dat is wat je nodig hebt.

2,035

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ga waarschijnlijk voor de Garmin Edge 1000 gaan.

2,036

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die Edge 1000 vind ikzelf nogal groot eigenlijk. Voor op de racefiets gaat dat wel maar op de TT gaat die bij mij in de weg zitten. Die 820 is wel klein maar heeft een heel duidelijk scherm.

2,037

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb geen TT en schijnt zou de 1000 beter zijn voor het navigatiewerk

2,038

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ivm TT inderdaad 820. 1000 past er niet echt op, heb ook nog een bidon tussen mijn aerobars.... En 1000 oogt ook wel erg groot.

triathlon is 3x leuker!

2,039

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die 1000 is de grote van een smartfoon ongeveer. Bij mij zit er ook een bidon tussen de bars en daarboven staat mijn computertje. Zal blij zijn dat het in orde is al gaat de communicatie wel heel goed dus denk dat het tegen eind volgende week hier wel zal zijn.

2,040

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

MontanaMan schreef:

Mooi horloge! Zou denk ik ook mijn keuze zijn...maar ja, daar moet ik nog wel ff voor sparen.

Ik vond hem wel heel erg groot voor mn pols (meer een mannenhorloge) en vooral ook dik!
Hoe gaat dat met je wetsuit er snel overheen uit trekken?

2,041

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:
MontanaMan schreef:

Mooi horloge! Zou denk ik ook mijn keuze zijn...maar ja, daar moet ik nog wel ff voor sparen.

Ik vond hem wel heel erg groot voor mn pols (meer een mannenhorloge) en vooral ook dik!
Hoe gaat dat met je wetsuit er snel overheen uit trekken?

Is inderdaad wel groot, maar dat vind ik juist wel mooi. Maar ik snap dat je het meer een mannenhorloge vindt. Dikte zal ook met de barometer/hoogtemeter te maken hebben. Helaas was Veenendaal eergisteren zonder wetsuit, dus ik heb er geen echte ervaring mee, maar verwacht geen problemen hoor.

triathlon is 3x leuker!

2,042

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb nochtans al verschillende vrouwen met een fenix rond zien lopen. Wetsuit is geen probleem.

2,043

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:
MontanaMan schreef:

Mooi horloge! Zou denk ik ook mijn keuze zijn...maar ja, daar moet ik nog wel ff voor sparen.

Ik vond hem wel heel erg groot voor mn pols (meer een mannenhorloge) en vooral ook dik!
Hoe gaat dat met je wetsuit er snel overheen uit trekken?

Ik heb die Fenix 3 ook. Hij heeft bij mij nog nooit in de weg gezeten met het uittrekken van mijn wetsuit.

2,044

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de voor en nadelen van de Polar V800 versus de Garmin fr 735 XT .
Of een ander geschikt horloge .
Heb sinds 2016 de Polar M400 ..want ja ...toen begon ik met hardlopen en wist niet dat ik in 2016
opeens voor een triatlon aan het trainen ben .
Dus uiterlijk volgend jaar gaat er iig een geschikter sport horloge komen , maar wil wel de juiste
keuze maken .

2,045

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Op dcrainmaker staat een vergelijking tussen de 735 en andere horloges. Weet niet meer of de polar erbij zat. Maar wellicht interessant om te lezen... (sowieso is er van elk model horloge een uitgebreide review te vinden daar)

2,046

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Op dcrainmaker staat een vergelijking tussen de 735 en andere horloges. Weet niet meer of de polar erbij zat. Maar wellicht interessant om te lezen... (sowieso is er van elk model horloge een uitgebreide review te vinden daar)

Thanks voor de tip .
Zal morgen eens kijken op de site .

2,047

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet gericht op de normale triathlon, maar wellicht voor een cross duathlon.
Gisteren binnen gekregen een set XT schijfremmen ter vervanging van mijn avid exemplaren.

2,048

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zie hier de Fenix3 voorbij komen, vond ik ook erg mooi ding, chique ook voor dagelijks horloge. Maar vond hem prijzig (met HR) en erg dik en zwaar. Heb uiteindelijk voor de vakantie de FF735xt gekocht. Erg fijn ding en dik tevreden mee! Waren nog niet veel reviews van, maar gelukkig wel van DC Rainmaker, erg uitgebreid. Enige nadeel van de 735 tov F3 vond ik de batterijduur, maar zolang sport ik toch niet, dus dan tussentijds maar een keer opladen om te zorgen dat ik hem met het sporten volledig kan gebruiken. Wel andere watchface op gezet, zodat ik kan zien hoe het met de batterij staat, de standaard watchface geeft alleen een weergave van de batterij, die ik nu gebruik ook percentage.

Wat de topictitel betreft: vanochtend een wetsuit besteld, de Orca S6. Instap modelletje, maar ben ook nog maar beginnend triatleet. Hopelijk morgen binnen en het weekend proberen...

Maandag nog armsleeves besteld, komen hopelijk vandaag binnen. 's ochtends om half 7 naar het werk is het toch best fris op de fiets... wink

2,049

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na de testswim van donderdag werd het me duidelijk: ik zwem sneller en fijner in een ander wetsuit.
Vanwege de Challenge was er een aanbieding die ik niet kon laten gaan, heb mezelf dus verwend met een Dare2Tri Mach4S wetsuit gisteren ☺

2,050

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

een Uvex helm voor mijn vrouw en twee GP4000 SII, de S is eindelijk op, kijken of ze echt beter of alleen maar duurder zijn de SII's