1

Onderwerp: Jeahhhh Kerstvakantie

De kerstvakantie is begonnen en ga ik dus lekker veel lopen. De 2de week van de vakantie ga ik naar het ntb jeugdtrainingskamp.

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

2

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

Super jeroen!! Helaas moet ik gewoon werken maar het wordt mooi weer zag ik dus het trainen wordt genieten! En met kerst zal het wel lukken om dat uurtjes te pakken!!

3

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

idd ja .. werken...
ik heb er net 11,5 uur op zitten

4

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

Hallooow, onderschat het leven van een scholier niet !!! Ik ga 35 uur per week naar school en heb zeker voor 15 uur huiswerk per week !!!! Waneer ik uit school kom, begin ik meteen aan mijn huiswerk( een uur ong) Dan ga ik eten en trainen en weer eten. Om 9 uur lig ik in me bedje en sta vroeg op om nog een uur aan me huiswerk te zitten. Volgens mij is dat leven van jullie zo slecht nog niet wink

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

5 Laatst bewerkt door Duursporter (24-12-06 13:22:01)

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

Als ik jou zo hoor heb ik het inderdaad zo slecht nog niet!
Ik begon rond 9 uur op mijn werk en ga rond 17.00 weer weg......en daar krijg ik nog heel goed voor betaald ook!
Als je nog op school zit heb je het inderdaad wel druk denk ik maar het voordeel is dat je misschien iets vaker vakantie hebt én dat je straks een baan kan gaan zoeken waarbij je nog tijd en energie overhoudt om te sporten!

6

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

mijn werktijden zijn niet zo... hoe zal ik het zeggen... ontspannend wink
ik merkte pas hoe "makkelijk" ik het op school had toen ik full-time ging werken.
ik begin om 01.00 tot 8-9.00
maar weer ff on-topic:
het lopen zit er bij mij wéér niet in.. doet alleen maar pijn

7

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

@Daniël : hoe komt dat? Ik heb net lekker gelopen. Niet te inspannend. 6x 400 op souplesse

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

8

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

Best lekker die kerstdagen, 4 dagen niet werken, wel beetje jammer dat er dan mensen wel van je verwachten dat je van alles eet wat  niet goed voor je is, maar goed dat hoort er bij en weet je gelukkig van te voren. Vandaag niet verder gekomen dan een ritje op de tacx omdat ik te lui was om naar buiten te gaan om te fietsen...

Fijne kerstdagen allemaal!

9

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

Het was wel vrij fris om te fietsen maar daar kun je op kleden , er was geen wind dat dat scheelt best wel veel
Vandaag een duurritje op de racefiets van 63 km op een licht verzetje. In de avond een krachttraining gedaan van in totaal 95 minuten,daarmee was mijn dagje van trainen goed besteed

10

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

Rustig duurloopje in de ochtend, echt heerlijk rustig, een paar andere hardlopers verder nog geheel uitgestorven, echt lekker, ze zouden meer kerstdagen moeten maken...

11

Re: Jeahhhh Kerstvakantie

gistermiddag 4300m gezwommen en in de namiddag nog een intensieve duurloop over 10km. Dan vanmiddag een 70-90k fietsen en morgen ca 21k lopen (jammer dat zwembad dicht is).

maar nu eerst ontbijten:) pas tegen 0100 thuis vannacht en net mijn bed uit; dus eerst goed ontbijten en dan tegen 1300 de weg op wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800