26

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Rose, ook op deze plek Many congrats! Een superprestatie en zo te horen ook een dito ervaring, benieuwd naar je blog.

27

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Mooie prestatie!!!

28

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

klinkt top. Goed dat je naast de goede prestatie ook gewoon genoten hebt van het evenement!!!

29

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Mooie prestatie Rose69!
En inmiddels de smaak flink te pakken zie ik? Op naar een PR in Almere? smile

30

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Ynsnits schreef:

Mooie prestatie Rose69!
En inmiddels de smaak flink te pakken zie ik? Op naar een PR in Almere? smile

Daar wil ik wel voor gaan maar eigenlijk kan je het niet vergelijken lijkt me. Toch hoop ik in Almere op het fietsen nog een hoger gemiddelde te halen als de wind niet te sterk is en op het lopen nog een beter gemiddelde. Gisteren zaten er op loopparcours wel paar korte steile klimmetjes die me nekte.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

31

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

@Rose

Wat een mooie prestatie proficiat met je finish. Heb je blog gelezen, leuk verhaal.
Hoe gaat het herstel?

Op naar Almere........

32

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Hi Peet, had je berichtje eergisteren al gelezen maar was toen nog op vakantie. Nu weer thuis en vandaag voor het eerst een loopje van 10km gedaan in de warmte na 1,5wk rust. Het herstel is goed verlopen. Mede we een vakantie hebben genomen tot aan afgelopen maandag en we ook niet stil hebben gestaan, veel gewandeld, is de vermoeidheid er nog niet helemaal uit. Ook is het weer wennen aan de warmte hier. Morgen ga ik weer eens op de fiets en dan zaterdag naar zwemles, hopelijk volgende week weer gestaag opbouwen en hopelijk nog mooi te pieken in Almere.

Doe je ook mee met almere? Ik uiteraard de halve.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

33

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Ha Rose,

Ik lees weer mooie dingen en veel ambitie.

Ik ga m'n 13e hele doen in Almere, hopelijk geen ongeluksgetal lol Doel is finishen en dan de gehele voorbereiding van Almere meenemen naar de IM Frankfurt 2014. IM Frankfurt wordt een goede graadmeter voor de jaren erop waarin ik een poging wil wagen om te kwalificeren voor IM Hawaii.

Zo ook aan deze kant nog volop ambities.

Succes met voorbereiden

34

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

peet schreef:

Ha Rose,
IM Frankfurt wordt een goede graadmeter voor de jaren erop waarin ik een poging wil wagen om te kwalificeren voor IM Hawaii.

Zo ook aan deze kant nog volop ambities.

Succes met voorbereiden

Ooh wat gaaf dat je dat gaat doen voor Hawaii :-) Het gave van de sport is ook wel dat je het nog zo lang kan blijven doen en wellicht nog op je 70e hahaha weet te kwalificeren wink

Houdt je ook een blog bij?

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

35

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Ha Ha die Rose

Als je je goed kan blijven verzorgen en een goede balans inspanning/rust kan creëren  en weinig blessures oploopt dan kan je deze sport best lang volhouden. Of dat tot mijn 70e zal zijn......?

In 2015 ga ik in de agegroup 55-59 vallen en schat ik de kansen op kwalificatie reëel aanwezig. Dit alles hangt af van de progressie die ik komend jaar nog kan maken, vandaar het meetpunt IM Frankfurt 2014.

Op het ogenblik hou ik geen blog bij, ook geen facebook. Maar iets in de geest van een blog gaat er wel komen na Almere. Het is mooi om je ervaringen te delen en daar feedback op te krijgen.

Heb jij ambities in de richting van een full IM?

36

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Peet, als ik deze oktober de marathon van Amsterdam loop en volbreng en het me bevalt dan denk ik aan 2015 voor een eerste hele. Voor 2014 zou ik graag nog een IM70.3 willen doen met tijdverbetering en als ik daarna nog ambities heb voor meer omdat ik weet dat een marathon lopen me ook bevalt dan zou ik dat nog wel een keer willen doen. Volgend jaar nog niet. Het is ook allemaal tijd intensief. Volgend jaar weet ik meer :-)))

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

37

Re: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013

Rose69 schreef:

Peet, als ik deze oktober de marathon van Amsterdam loop en volbreng en het me bevalt dan denk ik aan 2015 voor een eerste hele. Voor 2014 zou ik graag nog een IM70.3 willen doen met tijdverbetering en als ik daarna nog ambities heb voor meer omdat ik weet dat een marathon lopen me ook bevalt dan zou ik dat nog wel een keer willen doen. Volgend jaar nog niet. Het is ook allemaal tijd intensief. Volgend jaar weet ik meer :-)))


Je opbouw verloopt helemaal parallel met de mijne. Twee jaar na elkaar een halve IM gedaan (tweemaal Antwerpen met tijdsverbetering van 25').  In het tweede jaar ook marathon van Rotterdam gedaan. Dit jaar volledige IM achter de kiezen.

Je bent dus prima bezig Rose !  smile