1

Onderwerp: Gevallen op de fiets.

Een open deur, maar voor mij ook een reminder. Wees voorzichtig. Gisteren onderuit gegaan op de fiets (door mijn eigen fout, ik kon de auto van rechts die ik niet zag vanwege een boom nog ontwijken, maar maakte wel een buiteling). Gelukkig kwam ik er van af met een paar schaafwonden, niets ernstig. Maar het kan zo maar met één klap je hele voorbereiding in de war brengen of erger.

Doelen: -marathon van Amsterdam oktober 2013 onder de 4 uur; -halve triatlon van Eilat januari 2014 onder de 7,5 uur; -Beach challenge Kijkduin juli 2014 in de top eindigen bij de recreanten; -ooit een hele Iron-distance voltooien.

2

Re: Gevallen op de fiets.

Balen, beterschap, die dingen gebeuren helaas. Ik neem aan dat je een helm droeg?

3

Re: Gevallen op de fiets.

Gelukkig goed afgelopen maar wel weer een eyeopener!! @Maca944, excellente timing van je posting wink

#enjoylife

4

Re: Gevallen op de fiets.

rinke schreef:

@Maca944, excellente timing van je posting wink

Haha, ik zat met trillende vingers te wachten om op 'verstuur' te drukken, blij dat het gelukt is  wink

5

Re: Gevallen op de fiets.

Maca944 schreef:

Balen, beterschap

Dank je.

Maca944 schreef:

Ik neem aan dat je een helm droeg?

Ja, ik droeg een helm gelukkig.

Doelen: -marathon van Amsterdam oktober 2013 onder de 4 uur; -halve triatlon van Eilat januari 2014 onder de 7,5 uur; -Beach challenge Kijkduin juli 2014 in de top eindigen bij de recreanten; -ooit een hele Iron-distance voltooien.