1

Onderwerp: Beginners, gevorderden...

Beste,

Indien jullie uitdagingen zoeken etc... Goede begeleiding willen etc...
Neem zeker eens een kijkje op www.trichallenge.be !!!
Een aantal projecten voor 2014 die zeker de moeite zijn!!!

Groeten,

Axel

2 Laatst bewerkt door TumTumTum (06-09-13 16:35:37)

Re: Beginners, gevorderden...

Mooie evenementen, maar wat er nu geschikt is voor beginners kon ik zo 1, 2, niet ontdekken.

3

Re: Beginners, gevorderden...

kwart triatlon Brugge, Marathon lopen...
Het is ook op je niveau als beginner e, Je moet niet meteen sub 11u gaan in Nice...
Maar als je in oktober begint te trainen met de tips die je meekrijgt en dan 3 maand voor het evenement specifieke voorbereiding krijgt is elk doel doenbaar.
Maar als echte beginner is kwart triatlon brugge Super!!! Met ook een gegarandeerd start-ticket...

4

Re: Beginners, gevorderden...

Ik geloof dat u het concept "beginnende sporter" niet helemaal begrijpt.

5

Re: Beginners, gevorderden...

Als beginnende sporter kan je gerust het project Brugge eruit nemen als challenge. 6 maanden begeleiding zal er zeker voor zorgen dat je de finish haalt zonder problemen, je zal daar ook meer dan voldoende tips, informatie etc meekrijgen. Ben momenteel al getuige geweest van personen die van nog nooit gesport te hebben en na 6 maanden triatlon Brugge gedaan hebben met zo'n project voorheen.
Dus als 'beginnende sporter' is dit mogelijk!
Let wel: doorzettingsvermogen en positief blijven moet je gewoon doen, dan geraak je zeer ver!

Kleine verslaggeving van persoon die niets ervaring noch een koersfiets, hartslagmeter had etc...
http://www.tritraining.be/644

Als je iets wil, dan gaat het bijna altijd ;-)

6

Re: Beginners, gevorderden...

Als je aan iets wil beginnen kun je idd best een doel hebben. En als je dan begeleiding krijgt die speciaal op dit is afgestemd kan het bijna niet misgaan zou ik zeggen.

7 Laatst bewerkt door HansH (09-09-13 20:36:14)

Re: Beginners, gevorderden...

Wel een beetje raar dat de Challenge Leader voor Nice "voor vragen kunnen jullie me altijd bereiken...."  zelf nog nooit een Ironman gedaan heeft. Wat voor vragen dan? En belangrijker: waar zijn de antwoorden dan op gebaseerd. Ook zie ik dat Challenge leader voor Brugge pas 2 jaar triathlon ervaring heeft.. Dat zou mij erg weinig vertrouwen geven. roll

triathlon is 3x leuker!

8

Re: Beginners, gevorderden...

De Challenge leader is niet de persoon die de complete begeleiding geeft. Achter de Challenge leader staat ook een persoon die reeds meer dan 5 IM's heeft volbracht waarvan sub 10 uur. Dit wordt ook allemaal in samenspraak gedaan. Een grote rol van de Challenge leader is dat hij vooral ook zorgt voor een sociaal gebeuren in heel het project + een filter is op de eerste grote vragen van atleten die meer willen weten.
Qua ervaring van de persoon in Brugge: deze heeft toch in 2012 een algemene uitslag 30e plaats behaald, en daar is het deelnemersveld vrij sterk bezet. Die persoon heeft ook reeds een eerste triatlontrainers cursus behaald.

Voor de begeleiding is het Tritraining die dat volledig voor zich neemt! Deze begeleiding gebeurt op een persoonlijke manier, rekening houdend met je eigen tijdsmanagement en sportieve doelen. Ik zou zeggen, lees alles rustig na, bekijk de websites van www.tritraining.be www.trichallenge.be en www.flemishtriatlonteam.be eens rustig.