26

Re: 70.3 IM Luxembourg

Dank jullie wel, het hotel van Ronnyke is al vol, dat gaat snel!

triathlon is 3x leuker!

27

Re: 70.3 IM Luxembourg

Idd volgens booking.com had ik op die moment de laatste kamer. Nochtans zo goedkoop was het niet roll

28

Re: 70.3 IM Luxembourg

ronnyke schreef:

Dat ga ik zeker in gedachte houden. Wanneer ik in het voorjaar terug in het buitenwater ga trainen ofz.

Prima voor mij...
Als je wil, kunnen we ook eens 'binnen' afspreken. Misschien kan ik je ook helpen met je linker glijdende arm. Geen afbraak aan het werk van FM natuurlijk.

29

Re: 70.3 IM Luxembourg

ronnyke schreef:

Ik denk toch niet dat ik als team ben ingeschreven hmm op mijn inschrijving staat toch athlete en niet team dus... Ik weet het ook niet wat ik weer misdaan heb. Mischien weer iets bijbesteld ofz? We zien wel,als ik maar kan racen op 21 Juni das het voornaamste. Hey punisher als je info hebt mag je die altijd een keertje doormailen als het kan,hoe meer ik op voorhand weet hoe liever. Hotel is ook al in orde dus ik kan aan mijn voorbereiding beginnen.

Als je een zwemmer zoekt voor jouw relay-team  wink

30

Re: 70.3 IM Luxembourg

Ok Sam dan kun je delen in mijn prijzegeld tongue die glijarm was maar een gedacht van mij we hebben er dinsdag naar gekeken en het ligt meer aan mijn body rol ik moet iets meer doordraaien naar links. Dit ga ik oplossen door langs beide kanten te (leren)ademen. Hoop morgen gewoon om ontspannen uit het water te komen zodat ik in het fiets en loop onderdeel wat kan laten zien. Nu eerst fiets kuisen sad

31

Re: 70.3 IM Luxembourg

ronnyke schreef:

Ok Sam dan kun je delen in mijn prijzegeld tongue die glijarm was maar een gedacht van mij we hebben er dinsdag naar gekeken en het ligt meer aan mijn body rol ik moet iets meer doordraaien naar links. Dit ga ik oplossen door langs beide kanten te (leren)ademen. Hoop morgen gewoon om ontspannen uit het water te komen zodat ik in het fiets en loop onderdeel wat kan laten zien. Nu eerst fiets kuisen sad

succes in Bilzen  wink

32

Re: 70.3 IM Luxembourg

Ik zit er ook over na te denken om te gaan..helaas wel weinig beeldmateriaal beschikbaar om een sneak preview te krijgen vooraf..of heeft iemand toevallig een linkje?

1-2-Tri!

33

Re: 70.3 IM Luxembourg

ook ingeschreven voor deze wedstrijd.

programma 2014 krijgt stilaan vorm:

halve marathon Sluis
Sprinttriathlon Dendermonde
Kwarttriathlon Meer
Kwarttriathlon Antwerpen

34

Re: 70.3 IM Luxembourg

Dan zal ik jou in Sluis,Dendermonde en Luxemburg kunnen tegenkomen :-)

35

Re: 70.3 IM Luxembourg

ronnyke schreef:

Dan zal ik jou in Sluis,Dendermonde en Luxemburg kunnen tegenkomen :-)

ok, prima.  ben zelf uit Dendermonde

36

Re: 70.3 IM Luxembourg

Aviator schreef:

Ik zit er ook over na te denken om te gaan..helaas wel weinig beeldmateriaal beschikbaar om een sneak preview te krijgen vooraf..of heeft iemand toevallig een linkje?


'Meer' vind ik een knappe triatlon,
Alles lekker dichtbij

37

Re: 70.3 IM Luxembourg

iemand een hoogteprofiel van het fietsparcours?

38

Re: 70.3 IM Luxembourg

Ik ben van plan de route binnenkort te rijden, dan post ik het wel!

39

Re: 70.3 IM Luxembourg

Ik heb de route geprobeerd te bepalen met Google Maps en de info op de IM site.
Dit moet het volgens mij zijn:

REMICH-REMERSCHEN
  Gezicht naar Moezel, Links weg 10
GREVENMACHER
  Omkeren op kruising weg 1-10
  Terug naar Weg 146 (Breil) richting
GREIWELDENG (GREIVELDANGE)
  Links op T-Split Weg 145 richting
CANACH
  Links op kruising Weg 144 richting
OETRANGE
  Links op kruising Weg 132 richting
MOUTFORT
  Verlaat dorp, sla rechts af,
  Blijf op Weg 132 richting
SYREN
  Blijf op Weg 132 tot einde dorp,
  Op kruising 132-226 neem 226 richting
  Op kruising 226-162-167 recht door op 162
  Blijf op Weg 162 richting
FILSDORF
  Recht door 162 richting
ELLANGE
  Op kruising 162-149 links af 149 richting
MONDORF-LES-BAINS
  (LINKS) Neem Weg 152 richting
BURMERNGE
  Blijf op Weg, LEFT - RIGHT
  Weg veranderd in Weg 150
  Weg veranderd in Weg 152 richting
SCHENGEN
  Op kruising 152-D64B
  Links af, Weg D64B richting
CONTZ-LES-BAINS
  Op T, Gezicht naar Moezel links af D64
  D64 veranderd in D64F volgen in richting
SCHENGEN
  Vervolg weg,
  Weg veranderd in Weg 152 richting
  Op rotonde neem Weg 10 richting
REMICH-REMERSCHEN

40

Re: 70.3 IM Luxembourg

Ik vind het wel stilletjes zo een goeie week voor de start. Heeft er al iemand iets van info ontvangen over de waves ofz.

41

Re: 70.3 IM Luxembourg

ronnyke schreef:

Ik vind het wel stilletjes zo een goeie week voor de start. Heeft er al iemand iets van info ontvangen over de waves ofz.

Dit stond gisteren op facebook:

Here are the Start Times of the waves:

MPRO 13:00
FPRO 13:02
F18-F70 13:10
M50+ 13:20
M18-M29 13:30
M30 13:45
M35 13:55
M45 14:05
M40 14:15
TEAMS 14:30

42

Re: 70.3 IM Luxembourg

http://www.ironman.com/~/media/e882c4ec … 202014.pdf

En de raceinfo

43

Re: 70.3 IM Luxembourg

Shit waarschijnlijk zal het zonder wet suit zwemmen zijn hmm

44

Re: 70.3 IM Luxembourg

Ja we horen het vrijdag...zou voor mij echt een ramp zijn  hmm

45

Re: 70.3 IM Luxembourg

Als er wel met wetsuite gezwommen wordt, waar moet je die dan laten als je klaar bent? Moet je die in zo'n zak stoppen?

46

Re: 70.3 IM Luxembourg

Jancape schreef:

Als er wel met wetsuite gezwommen wordt, waar moet je die dan laten als je klaar bent? Moet je die in zo'n zak stoppen?

Ja, na het zwemmen pak je je blauwe (blue = bike, red = run) tas, haalt je fietsspullen eruit, je stopt je zwemspullen erin en vervolgens dump je de tas als je naar je fiets loopt. Na afloop hangt die tas weer keurig bij je startnummer. Althans, zo ging het bij alle Ironman evenementen waar ik aan mee heb gedaan.

47

Re: 70.3 IM Luxembourg

Het is trouwens wel vreemd hoor, ik ben geen meteoroloog ofzo, maar als de gemiddelde temperatuur de afgelopen weken rond de 20/21 graden was overdag en 10 graden snachts, hoe is het dan mogelijk dat de watertemperatuur rond de 23,5 graden ligt??

48

Re: 70.3 IM Luxembourg

DannyWs schreef:

Het is trouwens wel vreemd hoor, ik ben geen meteoroloog ofzo, maar als de gemiddelde temperatuur de afgelopen weken rond de 20/21 graden was overdag en 10 graden snachts, hoe is het dan mogelijk dat de watertemperatuur rond de 23,5 graden ligt??

De urine van de vissen warmt het water flink op.

49

Re: 70.3 IM Luxembourg

Maca944 schreef:
DannyWs schreef:

Het is trouwens wel vreemd hoor, ik ben geen meteoroloog ofzo, maar als de gemiddelde temperatuur de afgelopen weken rond de 20/21 graden was overdag en 10 graden snachts, hoe is het dan mogelijk dat de watertemperatuur rond de 23,5 graden ligt??

De urine van de vissen warmt het water flink op.

yikes Is dat het ?? ! lol

50

Re: 70.3 IM Luxembourg

DannyWs schreef:
Maca944 schreef:
DannyWs schreef:

Het is trouwens wel vreemd hoor, ik ben geen meteoroloog ofzo, maar als de gemiddelde temperatuur de afgelopen weken rond de 20/21 graden was overdag en 10 graden snachts, hoe is het dan mogelijk dat de watertemperatuur rond de 23,5 graden ligt??

De urine van de vissen warmt het water flink op.

yikes Is dat het ?? ! lol

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd, ik kan me voorstellen dat de watertemperatuur niet direct reageert op de buitentemperatuur, maar wel geleidelijk. Daarnaast lijkt me dat de stroming in een rivier ook nog voor extra afkoeling zorgt.