51

Re: 70.3 IM Luxembourg

Maca944 schreef:
Jancape schreef:

Als er wel met wetsuite gezwommen wordt, waar moet je die dan laten als je klaar bent? Moet je die in zo'n zak stoppen?

Ja, na het zwemmen pak je je blauwe (blue = bike, red = run) tas, haalt je fietsspullen eruit, je stopt je zwemspullen erin en vervolgens dump je de tas als je naar je fiets loopt. Na afloop hangt die tas weer keurig bij je startnummer. Althans, zo ging het bij alle Ironman evenementen waar ik aan mee heb gedaan.

Je laat die zak dus niet bij je fiets liggen? Waar dump je hem dan?

52

Re: 70.3 IM Luxembourg

Jancape schreef:

Je laat die zak dus niet bij je fiets liggen? Waar dump je hem dan?

Na het zwemmen loop je naar T1, daar loop je eerst langs de blauwe tassen, je pakt je tas, vervolgens loop je door naar de omkleedzone/tent. Hier doe je je wetsuit uit, zet je helm op etc. Wetsuit en zwembril gaan in blauwe tas, je loopt de tent/zone uit en hier dump je de tas (hier staan ook vrijwilligers) om vervolgens naar je fiets te lopen.

Zo ging het bij mij althans altijd. Het wijst zichzelf en het is logisch en intuïtief opgezet.

53

Re: 70.3 IM Luxembourg

Maca944 schreef:
Jancape schreef:

Je laat die zak dus niet bij je fiets liggen? Waar dump je hem dan?

Na het zwemmen loop je naar T1, daar loop je eerst langs de blauwe tassen, je pakt je tas, vervolgens loop je door naar de omkleedzone/tent. Hier doe je je wetsuit uit, zet je helm op etc. Wetsuit en zwembril gaan in blauwe tas, je loopt de tent/zone uit en hier dump je de tas (hier staan ook vrijwilligers) om vervolgens naar je fiets te lopen.

Zo ging het bij mij althans altijd. Het wijst zichzelf en het is logisch en intuïtief opgezet.


Bedankt Maca!

54 Laatst bewerkt door ronnyke (17-06-14 13:30:37)

Re: 70.3 IM Luxembourg

Idd thx Macca  roll het is toch wel een ander systeem van werken bij zulke wedstrijden blijkbaar. Ik zal vrijdag alles wel eens goed bekijken nog. De watertemperatuur heeft te maken dat er een kerncentrale ergens stroomopwaarts staat en die dumpt warm water. Ik denk dat het voor veel mensen een onaangename verassing zal zijn moest er niet met wet-suit gezwommen mogen worden.

55

Re: 70.3 IM Luxembourg

Zo, ik ben aangekomen. Morgen eens lekker
uitslapen, en dan eens rustig de boel
bekijken! M'n eerste halve....