1

Onderwerp: Huizen

Ik ben dit  jaar bij de tri van Huizen wezen kijken ( was te jong om mee te doen) Maar volgend jaar doe ik die zeker

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

2

Re: Huizen

Hoe oud ben je Jeroen? Heb je niet meegedaan in Aalsmeer dan? Daar kon de jeugd starten.

3

Re: Huizen

Ik ben 13 en ik heb meegedaan in aalsmeer. Ik bleek ook achteraf al in Huizen te kunnen starten op de 1/8 ste maar dacht toen dat dat pas vanaf 14 kon.

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

4

Re: Huizen

Doe je alleen triathlons of ga je van de winter ook nog andere wedstrijden doen? Misschien is het leuk om hier te laten weten wat je allemaal gaat doen. Kunnen andere jonge atleten op ideeen gebracht worden misschien!

5

Re: Huizen

Dit weekeind doe ik mee bij de tri-ambla junior op zondag. Dat is mijn laatste tri dit seizoen. Ook de laatste 1/16 volgend jaar mag ik de 1/8 ste doen. Voor de rest alleen loop en wielerwedstrijden

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

6

Re: Huizen

Jeroen train jij de hele winter gewoon door dan of neem je ook wel een tijdje rust?

7

Re: Huizen

Het wielrennen stopt begin oktober voor een week of 3 Ik stop dan ook met alles. Niet lopen, niet zwemmen. Ik heb tijdens de zomervakantie gewoon door getraind en voor wielrennen nog extra. Een week voor het NK heb ik rust genomen en de week na het NK ben ik lekker bij oma wezen logeren .  En als ik een keer geen zin heb om te trainen, doe ik het ook niet hoor. Ga je niet dood van een keer niet trainen.

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen