Vandaag alleen gezwommen, ging super
had wat spierpijn van voorgaande drie dagen in de benen zitten, maar dat ging in de loop van de dag volledig weg.
Maandag een 85km test gereden met de MCR op voornl de Duitse L560, zitpositie is aangepast. Met suc6. Snelheid/HR verhouding lag stukken beter
dan vorig jaar in het voorjaar en zelfs zomer
Nu nog even finetunen de komende 2 weken en de puntjes op de I zetten
@de_onno
ALmere doe ik niet dit jaar, dat is in principe al zeker. Ik start in Horst en ga me in mei voorbereiden op Nieuwkoop en Stein. (in Mei wordt nog de 14 van UT/Thales gldaan).
Juli is voor mij weer gas terug.pak ik alleen Holten. In Augustus doe ik de Run-Bike-Run (midden afstand) en dan in septemebr als afsluiter de 1/2 in Deventer.
En ja, ik geef toe dat ik erg overmoedig was qua almere, Ik wist dat ik het fietsen (120k) kon, het lopen zou tot 20km geen probleem zijn. Echter die 4km zwemmen was hetgene wat mij zorgen baarde...terrecht bleek achteraf.
Ik denk dat ik me voorlopig ook niet op langere afstanden ga wagen. Eerst meer ervaring opdoen, zwemmen beter beheersen en dan zien we wel verder, dit ook ivm stages (dan wordt het 40u pw stage en 20u pw werk waarnaast ik moet trainen)
@Duathleet
wat je zegt is helemaal waar. Zie bovenstaand wat betreft de mijn planningen op lange afstand. dat wedstrijden anders zijn dan trainingen heb ik al aan den lijfe ondervonden.
@Willem
Heb je een punt, met slechts een 1/4 en een PM gefinished is het idd bar weinig. Punt is dat ik de afstanden dik haal in trainingen, vandaar mijn keus. Mijn langste is dit jaar Stein. primaire doel is daar heelhuids uit het water komen (met een betere zwembasis dan vorig jaar als ik terugkijk naar afgelopen 12mnd), genieten van het fietsparcours en vervolgens de 30km lopen voltooien. DUs gewoon meedoen, ervaren, leren, genieten en finishen.
@Christopher
Lezen doe ik genoeg, boeken, tijdschrijften, i-net. Toepassen is echter een tweede.
Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800