1 Laatst bewerkt door rinke (07-07-14 22:40:07)

Onderwerp: Utrecht Triathlon 2014

Aankomende zondag is het weer zover smile Nu al zin in de (bijna) thuiswedstrijd.
Doel is de tijd van vorig jaar te verbeteren... Toen bleek het fietsen 21.6 km ipv 20km dus vandaar de hogere fietstijd...
tijden 2013
Zwemmen 10:19
T1             2:49
Fietsen:     37:41
T2            1:43
Lopen:       25:23
Eindtijd:  1:17:52

richttijden 2014
Zwemmen 10:00
T1            2:00
Fietsen:     36:00
T2             1:00
Lopen:       25:00
Eindtijd:  1:14:00

startnummer is 2052

#enjoylife

2 Laatst bewerkt door HermanB (10-07-14 22:31:33)

Re: Utrecht Triathlon 2014

Geinig, ik doe ook mee hoorde ik vorige week (ik stond op de wachtlijst).

Ik heb wel tijden uit 2012 (totaaltijd toen 2:48 voor de OD) voor deze triathlon maar toen was de route volgens mij heel anders. Bovendien heb ik dit jaar veel beter (en meer) getraind dan voorgaande jaren en wordt dit de eerste triathlon van dit jaar, dus ik vind het moeilijk om mijn tijden nu in te schatten.

Hier toch een poging (ik doe de OD, startnummer 5025):

Zwemmen    0:28
T1                 0:04
Fietsen         1:18 (edit: uitgaand van een afstand van 43.2 km)
T2                 0:04
Lopen           0:50
             ==========
Totaal          2:44

Groet,

Herman

3

Re: Utrecht Triathlon 2014

Ik doe ook mee!

Heb de laatste tijd (ivm vakantie) weinig gefietst dus ben benieuwd!

Zwemmen 9:30
T1             2:00
Fietsen:     32.00
T2            1:00
Lopen:       22:00
Eindtijd:  1:06:30

Mijn start nummer is 2041!

Hopen dat het weer een beetje mee zit.

4 Laatst bewerkt door marcelca (08-07-14 09:23:10)

Re: Utrecht Triathlon 2014

Ik doe ook mee aan de OD

durf niet echt voorspellingen te doen kwa tijden, heb wel in 2012 meegedaan aan de OD en had toen een tijd van 2:21:39

Begrijp dat het parcours anders is...


Zwemmen bij 1500m rond de 25 minuten

Fietsen bij 40km rond de 1:05

Lopen rond de 47 minuten ( heb helaas nog last van achillespeesblessure dus doe rustig aan met lopen )


Mijn startnummer is 5017

5

Re: Utrecht Triathlon 2014

Mag ook aan de start verschijnen van de achtste (serie 1 sn 1080).

Voorspelling:
zwemmen: 09.30
T1: 2.30
fietsen: 35.00
T2: 2.00
lopen: 24.00
Eindtijd: 1:13.00

Hoop dat het lopen beter gaat dan afgelopen weekend in Didam. Leek geen eind aan te komen.. sad

Het weer ziet er voor de zondagochtend goed uit.

6 Laatst bewerkt door marcelca (14-07-14 12:26:57)

Re: Utrecht Triathlon 2014

marcelca schreef:

Ik doe ook mee aan de OD

durf niet echt voorspellingen te doen kwa tijden, heb wel in 2012 meegedaan aan de OD en had toen een tijd van 2:21:39

Begrijp dat het parcours anders is...


Zwemmen bij 1500m rond de 25 minuten

Fietsen bij 40km rond de 1:05

Lopen rond de 47 minuten ( heb helaas nog last van achillespeesblessure dus doe rustig aan met lopen )


Mijn startnummer is 5017


Hier mijn resultaten met de afstanden die mijn garmin heeft opgeslagen

zwemmen 25:27 ( 1,60km ), 9de tijd

wissel 1    2:27

Fietsen      1:10:59 ( 42,78km ), 9de tijd

wissel 2    1:27

Lopen       47:20 ( 9,83km ) 24ste tijd


totaal tijd 2:27:37, in mijn klasse een 12de plaats, ik ben tevreden, weet dat er meer inzit want kan rond de 41 min lopen maar door achillespees niks geforceerd dus rustig aan gedaan.


Ps, net voor de start nog even met Herman ( van het forum ) staan kletsen, leuk om is een gezicht bij iemand te zien..

7 Laatst bewerkt door HermanB (13-07-14 18:21:18)

Re: Utrecht Triathlon 2014

Hier mijn voorspelling voor de OD vandaag:

HermanB schreef:

Zwemmen    0:28
T1                 0:04
Fietsen         1:18 (edit: uitgaand van een afstand van 43.2 km)
T2                 0:04
Lopen           0:50
             ==========
Totaal          2:44

Het eindresultaat was als volgt:
Zwemmen    00:29:39
T1            00:03:27    
Fietsen      01:17:46 (hier de garmintrack)
T2            00:02:40
Lopen       00:46:54 (hier de garmintrack)
    =================
Totaal       02:40:24

Ik ben dus toch niet ontevreden. Blij dat de wissels nu ook eens wat sneller gingen (al liep ik in T1 wel te kloten met mijn garmin toen ik zag dat hij het zwemmen niet had opgenomen, en liep ik in T2 aanvankelijk de verkeerde kant op).
Dat het lopen sneller zou gaan dan aangegeven had ik wel een klein beetje verwacht (5 min/km is eerder inlooptempo op dit moment als ik alleen maar loop) maar ik wist niet hoeveel energie ik over zou hebben na het zwemmen en fietsen. Dat viel aanvankelijk mee (ik begon met 4:31, maar dat liep in de tweede helft flink op).
Het zwemmen moet eigenlijk wel iets beter kunnen, maar goed, daar gaan we verder aan werken. En ik kreeg iets kramp in mijn kuit tegen het eind.

Het was (weer) een super organisatie trouwens van Hellas Utrecht! En het weer werkte ook nog mee door zich niet aan de voorspellingen te houden...

Leuk om met Marcel en Rose te praten! Inderdaad wat Marcel zegt, leuk om eens gezichten te zien bij de forumposts smile

/Herman

[Edit: Ik sta bij MyLaps nog ingedeeld in de 20+ categorie zie ik (was aanvankelijk foutje van de organisatie). Dat moet 40+ zijn. Helaas... maar voor mijn plaats in het klassement wel beter smile]

8 Laatst bewerkt door Rose69 (13-07-14 21:22:56)

Re: Utrecht Triathlon 2014

Hi Herman,

Leuk je ontmoet te hebben en leuk je garmin gegevens. Ik had zelf voor zwemmen 1,17km maar met mijn tijd en gevoel dat ik echt goed zwom toch het idee dat de afstand langer was. Hopeiljk dat iemand het hier een betere afstand registratie heeft van de OD zwemafstand? Mijn 910xt om de pols is toch onnauwkeuriger.

Mijn resultaten waren helemaal prima ondanks dat mijn benen niet 100% waren, was het lopen voor mij doen echt goed. De wissels prima en weinig laten liggen. Zou nog efficiënter kunnen maar ik ben al blij dat ik nu met elastiekjes de schoenen op de fiets kan hebben en ook snel rijdend kan balanceren aan 1 kant om dan rennend af te stappen.
Ben in mijn categorie 2e geworden dames 40-49 en daarmee mijn inschrijfgeld terugverdiend en ambitie voor snellere tijden gezien ik nog winst moet kunnen boeken op alle 3 de onderdelen.
Leuk jou ontmoet te hebben Herman, reden om me hier weer eens te melden. Verder nog bekenden gezien bij de vrijwilligers.

Hellas RBT organiseert echt perfect in alles. Complimenten en dankbaarheid aan haar vrijwilligers. Informatieverstrekking was perfect, parkeergelegenheid super (gratis), begeleiding en parcours voor fietsen prettiger dan 2 jaar geleden. Wel langer maar dat is OK.

Nu nagenieten van een goede wedstrijd.

Mijn tijd: 2u39m10s
64e van 180 finishers overall

Zwemmen: 28m04s
T1: 2m05s
Fietsen: 1u16m35s
T2: 1m40s
Lopen: 50m48s

In ieder geval een dikke PR, mijn eerste OD was in 2012 in Klazienaveen met 2u45m en daar waren de afstanden op fietsen en zwemmen vele malen korter, ik niet het beste van mezelf en toen nog zwemmend zonder wetsuit!

Garmin
Z: http://connect.garmin.com/activity/540587469
T1: http://connect.garmin.com/activity/540587471
F: http://connect.garmin.com/activity/540587473
T2: http://connect.garmin.com/activity/540587477
L: http://connect.garmin.com/activity/540587480

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

9

Re: Utrecht Triathlon 2014

marcelca schreef:

Mijn startnummer is 5017

Hier mijn resultaten met de afstanden die mijn garmin heeft opgeslagen

zwemmen 25:27 ( 1,60km ), 9de tijd

Lees nu jouw registratie van zwemmen op 1,6 dat vind ik beter bij mijn zwemtijd passen dan mijn registratie van 1,17km. Gefeliciteerd met je tijden!!! Jammer je niet gezien te hebben, of wel maar niet herkend :-)

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

10

Re: Utrecht Triathlon 2014

Voorspelling:
zwemmen: 09.30
T1: 2.30
fietsen: 35.00
T2: 2.00
lopen: 24.00
Eindtijd: 1:13.00

Resultaat:
zwemmen: 11.37
T1: 2.24
fietsen: 38.01
T2: 2.03
lopen: 24.47
Eindtijd: 1:18.50

Qua tijden niet echt tevreden maar in de ranking valt het me wel mee.
Compliment aan de organisatie en de vele vrijwilligers.

11 Laatst bewerkt door marcelca (13-07-14 23:05:24)

Re: Utrecht Triathlon 2014

Rose69 schreef:
marcelca schreef:

Mijn startnummer is 5017

Hier mijn resultaten met de afstanden die mijn garmin heeft opgeslagen

zwemmen 25:27 ( 1,60km ), 9de tijd

Lees nu jouw registratie van zwemmen op 1,6 dat vind ik beter bij mijn zwemtijd passen dan mijn registratie van 1,17km. Gefeliciteerd met je tijden!!! Jammer je niet gezien te hebben, of wel maar niet herkend :-)

Ik heb ook een garmin 910XT, en heb een nog niet op veel fouten kunnen betrappen ( ik train altijd in recht stuk kanaal  en vergelijk het regelmatig met afstandmeten.nl ).

Weet het niet zeker maar volgens mij kwam ik je tegen na de wedstrijd toen ik mijn vuilniszak ophaalde bij de wisselzone ( jij hebt toch heel kort haar ), ik liep niet zo erg soepel meer  big_smile  big_smile , gele schoenen en zwarte compressiekousen

12 Laatst bewerkt door DVL (13-07-14 22:57:18)

Re: Utrecht Triathlon 2014

Half minuutje langzamer dan vorig jaar. Zwemmen was letterlijk knokken. Ik werd ingesloten door twee man en het was dus vechten voor ruimte. Mijn bril afgetrokken en zelf ook maar een duw uitgedeeld. Na iets meer dan 27min (39e tijd) uit het water. Niet zo goed aangezien ik vorig jaar na 26min uit het water kwam. Fietsen ging goed ondanks dat ik dit fiets parcours niet echt fijn vind. Twee jaar geleden was het parcours een stuk sneller en het stuk over de klinkers vind ik maar niks. Uiteindelijk in 1.06.06 (5e tijd) en ruim 1min sneller dan vorig jaar (de nieuwe Flo disc helpt wel) Het lopen ging matig, in Huizen kon ik nog 3.49min/km aanhouden. Nu kon ik met moeite 3.53/min/km lopen maar wel vol in het rood. Uiteindelijk 38.38 (6e tijd)

Eindtijd 2.14.37

7e overall en 3e in mijn leeftijdscategorie. Helaas zag ik dit pas toen ik op de fiets terug zat dus de prijsuitreijking gemist. Omdat ik in de eerste startgroep zat was het wel leuk om achter de fietser van de organisatie aan te rennen als 1e heer  big_smile

13

Re: Utrecht Triathlon 2014

Marcel, kort stekeltjes klopt. Helaas kan ik je niet voor de geest halen, waarschijnlijk bezig met spullen en wedstrijd.

Mijn Garmin op de pols toch minder nauwkeurig als dat ik hem los van band onder badmuts heb. Misschien ook met armslag te maken?

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

14

Re: Utrecht Triathlon 2014

Rose69 schreef:

Marcel, kort stekeltjes klopt. Helaas kan ik je niet voor de geest halen, waarschijnlijk bezig met spullen en wedstrijd.

Mijn Garmin op de pols toch minder nauwkeurig als dat ik hem los van band onder badmuts heb. Misschien ook met armslag te maken?

Geen probleem hoor, als ik je bij een andere wedstrijd zie zal ik je wel even aanspreken  big_smile

Is idd wel vreemd dat die niet nauwkeurig is, toevallig in ons buitenwater zwemgroepje hebben we 3 mensen met een 910 ( waaronder mijn dochter ), en die geven allemaal hetzelfde aan na het zwemmen.

Zou het toch is in de gaten houden en anders als je nog garantie hebt ermee terug gaan

15

Re: Utrecht Triathlon 2014

Ha Rose, zeker en insgelijks!

Grappig om bij jou ook te zien dat je hartslag vlak na het zwemmen heel hoog is, om daarna gedurende het fietsen langzaam te zakken naar een lagere waarde. Dat effect zie ik bij mezelf ook heel sterk. Ik heb er al eens eerder over gepost in dit forum.

Ik hoorde je naam tijdens de prijsuitreiking noemen inderdaad. Gefeliciteerd! Voor de heren 40+ die even later hun prijzen kregen ben ik geen competitie vrees ik :-7 Maar goed, ik ben toch wel blij met de verbetering sinds ik in januari wat serieuzer ben gaan trainen: ik was hier nu 8 minuten sneller dan in 2012, terwijl de afstand toen wat korter was. Maar goed, het weer was nu ook wel beter wink

En nogmaals (bij dezen) complimenten aan Hellas en aan zijn enthousiaste vrijwilligers. Ik vond het parcours (hetzelfde als in 2013 begrijp ik, maar toen deed ik niet mee) nu inderdaad ook een stuk prettiger en leuker dan twee jaar terug.

GPS bij het open-waterzwemmen blijft altijd lastig trouwens. Bij mijn fenix2 is het niet anders dan bij de 910xt. Als ik tenminste (anders dan vandaag dus) de startknop goed indruk...

/Herman

16 Laatst bewerkt door rinke (14-07-14 08:07:42)

Re: Utrecht Triathlon 2014

richttijden 2014                           gerealiseerd 2014
Zwemmen 10:00                          11:22
T1            2:00                              01:50
Fietsen:     36:00                          38:04
T2             1:00                             01:56
Lopen:       25:00                          28:18
Eindtijd:  1:14:00                          1:21:29

Wat een totale teleurstelling toen ik over de finish kwam, ruim 4,5 minuten langzamer dan vorig jaar.... Wat was er in vredesnaam allemaal fout gegaan. De start verliep goed. Voor het eerst de binnenbaan gekozen om zo minder meters te zwemmen, ging verbazingwekkend goed. Kon ook voor het eerst keurig van boei naar boei zwemmen en voor mijn gevoel had ik echt goed gezwommen. De teleurstelling kwam toen ik op m’n klokje keek bij de ingang T1, ruim 11 minuten… Tjongejonge totaal niet zo het voelde… Door nu, voor het eerst ook een top T1, wetsuit uit ging goed, direct m’n fiets pakken en richting uitgang. Pats, daar ging mijn elastiekje los van de fiets en 1 schoen hing… Uiteindelijk een erg snelle T1 maar net erbuiten gekloot met wegfietsen omdat mijn schoen over de grond sleurde en ik niet goed wegkwam. Vanaf kilometer 5 misselijk en hele zware benen. Waar ik 36 per uur wilde fietsen kreeg ik met moeite de teller op 34… En dan ga je nadenken, is mijn lichaam zo but vandaag of staat er zoveel wind. Voor mijn gevoel m’n lichaam want ik werd steeds misselijker… Blij dat ik na 21.5 km T2 in kon. Vlak voor T2 nog een noodstop bij de balk omdat iemand in eens uitweek in mijn spoor.. Rennen naar de schoenen, fiets neerzetten helm af, linkerschoen aan, rechterschoen aan, shit!!!!!!!! Zooltje verschoof naar voren, schoen uit en weer aan, zooltje schoof weer naar voren, schoen uit schoen aan, wederom! Vloeken vloeken, bewaar die rust….. Na 5 keer maar besloten met verkreukt zooltje te lopen maar na 20 meter tot inkeer gekomen. Zitten op de grond en na nog 2 pogingen eindelijk mijn schoen goed. Een snelle T2 was verkloot (iemand nog tips voor het zooltje??). Het lopen was helemaal drama, de eerste 1,5km het gevoel dat ik moest overgeven daarom wat ingehouden maar daarna nooit meer op snelheid gekomen en strontmisselijk de wedstrijd uitgelopen..
Achteraf bekeken toch nog een 69e plek en maar 4 plekjes langzamer dan vorig jaar. Met dezelfde tijd als 2013 was ik 41e geworden en met mijn richttijd 24e. Conclusie is dan ook dat ik achter bekeken tevreden kan zijn. Garmin afstand voor het zwemmen was 650 meter (wellicht verklaart dit de langzamere tijd). Ook was het erg benauwd. Kijkend naar overige resultaten was de 1:14.00 niet realistisch geweest. Met een betere T2 en lopen was echter de 1:17:52 van vorig jaar zeker wel realistisch geweest. Al met al weer een top triathlon met veel leer momenten…

Edit:
Overigens, ik moet echt iets aan mijn hardlopen gaan doen wink
Overall als 46e het water uit, als 35e na het fietsen T2 in en door een 129e looptijd terugzakken naar een 69e eindtijd. Oftewel, met lopen tijd winnen is flinke stappen maken wink smile

#enjoylife

17

Re: Utrecht Triathlon 2014

Voor het zooltje dubbelzijdige plakband zoals ze voor vloerbekleding gebruiken. Je zwemmen is idd wel een raadsel met de tijden die je deze winter vermelde die je op TRAINING zwom zou je toch wel bij de eerste 5 uit het water moeten komen.

18

Re: Utrecht Triathlon 2014

marcelca schreef:

ik liep niet zo erg soepel meer  big_smile  big_smile

Vast soepeler dan ik. Ik was de chinees die in de bocht lag na de brug. Eerste DNF. Over 2 dagen mag ik van de dokter weer zo veel mogelijk proberen normaal te lopen...

19 Laatst bewerkt door rinke (14-07-14 10:25:05)

Re: Utrecht Triathlon 2014

ronnyke schreef:

Voor het zooltje dubbelzijdige plakband zoals ze voor vloerbekleding gebruiken. Je zwemmen is idd wel een raadsel met de tijden die je deze winter vermelde die je op TRAINING zwom zou je toch wel bij de eerste 5 uit het water moeten komen.

goede tip! thanks!

Qua zwemmen.. tja, op een of andere manier lukt het open water zwemmen me minder goed dan een binnenbad. In het voorjaar bij 2 zwemlopen nog 2x 7:45 op de 500m en nu 2x boven de 10 minuten (Woerden en Utrecht). Gisteren dus zelfs 11:12 minuten en dat is toch een wereld van verschil met het binnenbad. Gisteren zeer scherpe lijnen gezwommen waarbij ik 100% zeker weet niet veel extra meters gezwommen te hebben.. Wellicht zou het toch aan mijn wetsuit kunnen liggen? Heb na een triathlon altijd erg veel spierpijn in mijn schouders (zo ook nu). Dit ervaar ik ook al tijdens het zwemmen (dat het zwaar is in mijn schouders). Volgende wedstrijd in Emmeloord maar gewoon eens zonder wetsuit proberen te zwemmen om te zien wat het resultaat is...

@racechinees, ai ai veel sterkte! Hopelijk niet het paaltje geraakt?

#enjoylife

20

Re: Utrecht Triathlon 2014

racechinees schreef:

Vast soepeler dan ik. Ik was de chinees die in de bocht lag na de brug. Eerste DNF. Over 2 dagen mag ik van de dokter weer zo veel mogelijk proberen normaal te lopen...

Ah, dan heb ik je gezien volgens mij! Je zat volgens mij in mijn serie (5), kan dat? Balen man...

21

Re: Utrecht Triathlon 2014

Jup. serie 5. Geen paaltje geraakt, wel een verkeerspion. Die dingen blijven bijzonder goed staan als je er tegen aan rijdt...

22

Re: Utrecht Triathlon 2014

racechinees schreef:

Jup. serie 5. Geen paaltje geraakt, wel een verkeerspion. Die dingen blijven bijzonder goed staan als je er tegen aan rijdt...

Balen man, ik heb je niet ergens gezien dus of het is achter mij gebeurt of heb gewoon niet goed opgelet  big_smile

sterkte met je herstel

23

Re: Utrecht Triathlon 2014

rinke schreef:

richttijden 2014                           gerealiseerd 2014
Zwemmen 10:00                          11:22
T1            2:00                              01:50
Fietsen:     36:00                          38:04
T2             1:00                             01:56
Lopen:       25:00                          28:18
Eindtijd:  1:14:00                          1:21:29

Wat een totale teleurstelling toen ik over de finish kwam, ruim 4,5 minuten langzamer dan vorig jaar.... Wat was er in vredesnaam allemaal fout gegaan. De start verliep goed. Voor het eerst de binnenbaan gekozen om zo minder meters te zwemmen, ging verbazingwekkend goed. Kon ook voor het eerst keurig van boei naar boei zwemmen en voor mijn gevoel had ik echt goed gezwommen. De teleurstelling kwam toen ik op m’n klokje keek bij de ingang T1, ruim 11 minuten… Tjongejonge totaal niet zo het voelde… Door nu, voor het eerst ook een top T1, wetsuit uit ging goed, direct m’n fiets pakken en richting uitgang. Pats, daar ging mijn elastiekje los van de fiets en 1 schoen hing… Uiteindelijk een erg snelle T1 maar net erbuiten gekloot met wegfietsen omdat mijn schoen over de grond sleurde en ik niet goed wegkwam. Vanaf kilometer 5 misselijk en hele zware benen. Waar ik 36 per uur wilde fietsen kreeg ik met moeite de teller op 34… En dan ga je nadenken, is mijn lichaam zo but vandaag of staat er zoveel wind. Voor mijn gevoel m’n lichaam want ik werd steeds misselijker… Blij dat ik na 21.5 km T2 in kon. Vlak voor T2 nog een noodstop bij de balk omdat iemand in eens uitweek in mijn spoor.. Rennen naar de schoenen, fiets neerzetten helm af, linkerschoen aan, rechterschoen aan, shit!!!!!!!! Zooltje verschoof naar voren, schoen uit en weer aan, zooltje schoof weer naar voren, schoen uit schoen aan, wederom! Vloeken vloeken, bewaar die rust….. Na 5 keer maar besloten met verkreukt zooltje te lopen maar na 20 meter tot inkeer gekomen. Zitten op de grond en na nog 2 pogingen eindelijk mijn schoen goed. Een snelle T2 was verkloot (iemand nog tips voor het zooltje??). Het lopen was helemaal drama, de eerste 1,5km het gevoel dat ik moest overgeven daarom wat ingehouden maar daarna nooit meer op snelheid gekomen en strontmisselijk de wedstrijd uitgelopen..
Achteraf bekeken toch nog een 69e plek en maar 4 plekjes langzamer dan vorig jaar. Met dezelfde tijd als 2013 was ik 41e geworden en met mijn richttijd 24e. Conclusie is dan ook dat ik achter bekeken tevreden kan zijn. Garmin afstand voor het zwemmen was 650 meter (wellicht verklaart dit de langzamere tijd). Ook was het erg benauwd. Kijkend naar overige resultaten was de 1:14.00 niet realistisch geweest. Met een betere T2 en lopen was echter de 1:17:52 van vorig jaar zeker wel realistisch geweest. Al met al weer een top triathlon met veel leer momenten…

Edit:
Overigens, ik moet echt iets aan mijn hardlopen gaan doen wink
Overall als 46e het water uit, als 35e na het fietsen T2 in en door een 129e looptijd terugzakken naar een 69e eindtijd. Oftewel, met lopen tijd winnen is flinke stappen maken wink smile


Weet niet of jij de serie van 9:30 bent gestart maar dan heb je misschien mijn dochter ook nog gezien, zij werd eerste dame overall op de 1/8 en automatisch ook in haar leeftijdsklasse ( 15 jaar ), bij het lopen heeft ze 1,5 minuut goed gemaakt op haar voorganger, dus ze mocht de laatst 2km met een voorfietser lopen ( dat vond ze heel erg leuk )

Haar tijden

zwemmen  9:51

wissel 1     1:21

fietsen       39:39

wissel 2      0:48

lopen         20:55



totaal       1:12:32

24

Re: Utrecht Triathlon 2014

marcelca schreef:

Weet niet of jij de serie van 9:30 bent gestart maar dan heb je misschien mijn dochter ook nog gezien, zij werd eerste dame overall op de 1/8 en automatisch ook in haar leeftijdsklasse ( 15 jaar ), bij het lopen heeft ze 1,5 minuut goed gemaakt op haar voorganger, dus ze mocht de laatst 2km met een voorfietser lopen ( dat vond ze heel erg leuk )

Haar tijden

zwemmen  9:51

wissel 1     1:21

fietsen       39:39

wissel 2      0:48

lopen         20:55



totaal       1:12:32

Volgens mij wel want ik startte om 9.50 en liep de finish voorbij toen de eerste vrouw aankwam. Zelf stond m'n klokje toen op 51 minuten dus + 20 minuten is precies de 1:12 van je dochter. als het goed is had ze een pak aan van het nederlands team met Caro erop toch?

#enjoylife

25

Re: Utrecht Triathlon 2014

marcelca schreef:

Haar tijden:
[...]
wissel 1     1:21
[...]
wissel 2      0:48
[...]

Goh, en dan was ik best tevreden over mijn eigen "snelle" wissels deze keer :-P (maar je wilt niet weten waar ik vandaan kom...)

/Herman