1

Onderwerp: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Voor mij mijn eerste triathlon van dit formaat en uitdaging van het jaar. Ik heb de tijden wat ruim en inclusief wissels gesteld.

Zwemmen: 1 uur
Fietsen: 3 uur en 40 minuten
Lopen: 2 uur

2

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Uiteindelijke resultaat:

Zwemmen: 51 minuten
Fietsen: 3 uur en 34 minuten
Lopen: precies 2 uur

En heel erg blij! Fantastische ervaring gehad en zo van genoten dat ik nog maar eens een 70.3 ga plannen big_smile

3

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Mooi  smile Was het je eerste 70.3?

4

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Dank je en ja, de eerste, ben sowieso pas een beginner in de triathlonwereld, maar het leek mij zo'n fantastische uitdaging dat ik ervoor gegaan ben en heb het gelukkig ook met veel plezier heb kunnen beleven.

5

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Ik heb deze week ook al eens aan het kijken geweest voor een 70.3 volgend jaar. Liefst begin July maar alle datums zijn nog niet bekend dus tja.... Enkel IM70.3 uk maar deze heeft naar het schijnt een heel zwaar parcour rond de 2000HM op 90km fietsen hmm  Mischien Denemarken of Berlijn?

6

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Ronny, waarom zou je eerder voor een 70.3 gaan in het buitenland ipv een 1/2 in België (Benelux)

7

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Wel zo een IM wedstrijd vind ik toch wel indrukwekkend en als ik daar dan een paar dagen vakantie aan kan koppelen is dat wel leuk. Ik doe zowiezo in eigen land ook wedstrijden natuurlijk zo doe ik volgende week in Deinze de halve mee.

8

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Voor mij was het ook mijn eerste 70.3 in wiesbaden...
Zo een Ironman circuit is toch wel heel indrukwekkend, zeker ivg met de belgische wedstrijden smile

9

Re: IM 70.3 Wiesbaden, 10 augustus

Ik heb hiervoor alleen een 1/8e gedaan, dus ik weet echt niet hoe het bij andere wedstrijden gaat, maar ik vond deze wedstrijd en organisatie echt geweldig. Prachtig en uitdagend parcours, alles tijdens en om de wedstrijd heen heel erg goed geregeld!