26

Re: UTT

Het was een mooie wedstrijd, eerste keer dat ik mee heb gedaan, maar het beviel goed, leuke sfeer en mooi centraal parcours. Alleen hoe ik aan de snelste individuele zwemtijd kom is mij echt een raadsel, mijn voorbereiding was nou niet echt optimaal... Maar gelukkig blijkt dat wel uit mijn fiets en loop tijd. Maar het is zeker een leuke wedstrijd!

27

Re: UTT

Heb je je misschien zonder enige doodsverachting van het trappetje afgestort en daarna als een dolle op pf afgestormt? De zwemtijd eindigt namelijk pas bij de eerste mat in het PF. Dus echt een 'zwemtijd' is het niet, eerder een zwem+halvewissel-tijd.

Ik las, bedacht, las nog een keer, checkte m'n bronnen, bedacht me nog een keer,
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.

28

Re: UTT

Mark schreef:

Het was een mooie wedstrijd, eerste keer dat ik mee heb gedaan, maar het beviel goed, leuke sfeer en mooi centraal parcours. Alleen hoe ik aan de snelste individuele zwemtijd kom is mij echt een raadsel, mijn voorbereiding was nou niet echt optimaal... Maar gelukkig blijkt dat wel uit mijn fiets en loop tijd. Maar het is zeker een leuke wedstrijd!

Ben jij diegene die te vroeg is gestart met zwemmen?
Ik zwom in dezelfde baan na jou: ik moest om 11:03:20 en jij volgens mij om 11:01:20. Dat had ik nog aan jou gevraagd.
Vervolgens kom een man langs om iedereen weg te starten: jij dook in het water.
Goede minuut later komt die man weer en ik dacht dat ik aan de beurt was: vroeg ik aan die man hoe laat het was: 11:01:20.
Ik was dus nog niet aan de beurt en jij was te vroeg weg smile
Oftewel bij je totaaltijd kun je 1:10 optellen. Klopt dan je zwemtijd wel?

29

Re: UTT

HJ schreef:

Heb je je misschien zonder enige doodsverachting van het trappetje afgestort en daarna als een dolle op pf afgestormt? De zwemtijd eindigt namelijk pas bij de eerste mat in het PF. Dus echt een 'zwemtijd' is het niet, eerder een zwem+halvewissel-tijd.

ah:P leuk om te weten ; Ik vond 21.30 wel erg traag nl big_smile Maar ja; rustig het water uitgekomen, badmuts afgedaan, normale bril gepakt (-7 en -5.5), zonder bril zou ik anders heel snel beneden zijn big_smile

Ben benieuwd naar de foto's btw, Er zijn er heel wat gemaakt geloof ik smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

30

Re: UTT

Hier een lading foto's.

31

Re: UTT

wezep schreef:
Mark schreef:

Het was een mooie wedstrijd, eerste keer dat ik mee heb gedaan, maar het beviel goed, leuke sfeer en mooi centraal parcours. Alleen hoe ik aan de snelste individuele zwemtijd kom is mij echt een raadsel, mijn voorbereiding was nou niet echt optimaal... Maar gelukkig blijkt dat wel uit mijn fiets en loop tijd. Maar het is zeker een leuke wedstrijd!

Ben jij diegene die te vroeg is gestart met zwemmen?
Ik zwom in dezelfde baan na jou: ik moest om 11:03:20 en jij volgens mij om 11:01:20. Dat had ik nog aan jou gevraagd.
Vervolgens kom een man langs om iedereen weg te starten: jij dook in het water.
Goede minuut later komt die man weer en ik dacht dat ik aan de beurt was: vroeg ik aan die man hoe laat het was: 11:01:20.
Ik was dus nog niet aan de beurt en jij was te vroeg weg smile
Oftewel bij je totaaltijd kun je 1:10 optellen. Klopt dan je zwemtijd wel?

Mooie theorie, alleen ik starte pas om 11.46 (in baan 6)
Dus dat was ik niet, en me een trap af storten? nee, gewoon een beetje tempo maken als je het water uit komt, vlotte omschakeling is altijd wel lekker. Dus blijkbaar gewoon hard gezwommen, uiteindelijk kan ik 200 meter ook nog wel sprinten... Dus de tijd kan wel kloppen ik was eerder verbaasd over de andere tijden...

32

Re: UTT

Als je PR op de 200 vrij rond de 2:00 ligt dan kan de uitslag kloppen. Anders denk ik dat er een fout is gemaakt.

33

Re: UTT

Mark schreef:
wezep schreef:
Mark schreef:

Het was een mooie wedstrijd, eerste keer dat ik mee heb gedaan, maar het beviel goed, leuke sfeer en mooi centraal parcours. Alleen hoe ik aan de snelste individuele zwemtijd kom is mij echt een raadsel, mijn voorbereiding was nou niet echt optimaal... Maar gelukkig blijkt dat wel uit mijn fiets en loop tijd. Maar het is zeker een leuke wedstrijd!

Ben jij diegene die te vroeg is gestart met zwemmen?
Ik zwom in dezelfde baan na jou: ik moest om 11:03:20 en jij volgens mij om 11:01:20. Dat had ik nog aan jou gevraagd.
Vervolgens kom een man langs om iedereen weg te starten: jij dook in het water.
Goede minuut later komt die man weer en ik dacht dat ik aan de beurt was: vroeg ik aan die man hoe laat het was: 11:01:20.
Ik was dus nog niet aan de beurt en jij was te vroeg weg smile
Oftewel bij je totaaltijd kun je 1:10 optellen. Klopt dan je zwemtijd wel?

Mooie theorie, alleen ik starte pas om 11.46 (in baan 6)
Dus dat was ik niet, en me een trap af storten? nee, gewoon een beetje tempo maken als je het water uit komt, vlotte omschakeling is altijd wel lekker. Dus blijkbaar gewoon hard gezwommen, uiteindelijk kan ik 200 meter ook nog wel sprinten... Dus de tijd kan wel kloppen ik was eerder verbaasd over de andere tijden...

Foutje van mij kant: ik begreep van die jongen dat hij ook Mark heette. Net even opgezocht: gaat om een ene Marko. Sorry.

34

Re: UTT

Maakt niet uit allemaal, en mijn PR ligt wel rond de 2 minuten, de tijd is dus ook best wel mogelijk, want ik kwam het water uit en was snel bij mijn fiets, dus de tijd zal wel kloppen. Heb iig een leuke dag gehad... daar ging het mij om, ik ga in juni wel voor prestaties

35

Re: UTT

Weet iemand zo de exacte afstanden van de UT triathlon?
Liep 's middags een goede 19 min. op de 5km, maar kan me niet voorstellen dat dit ook een echte 5km was.

36

Re: UTT

Ik heb de dag ervoor het rondje gemeten op 1,5 km en het aanloopstuk op 400 meter. Daarmee kom je op 4,9 km. Net iets korter dus.

37

Re: UTT

Was een mooie wedstrijd, heeft iemand foto's van de 1/8ste gemaakt?
Op de link die eerder genoemd wordt sta ik niet op de foto's, terwijl ik een aantal keer de fotograaf gezien heb en die heeft ook foto's van mij gemaakt.

38

Re: UTT

toch grappig : net als in Kruiningen wordt ook hier gevraagd om foto's...

misschien een idee ipv triathlon.tv -> triathlon.photo !


ikzelf vind het best grappig om af en toe beelden te zien van wedstrijden zoals triathlon tv, maar er worden vaak alleen maar beelden getoond van de kop van het veld, en van bv alleen de OD, terwijl er ook nog andere startseries zijn.... ik zit niet te wachten om iedere keer te kijken naar dezelfde atleten, en daarvoor betalen... misschien heeft zoiets meer succes als er meerdere camera's zijn en het gehele deelnemers veld wordt gefilmd op bepaalde punten...

en daarom is het eerder goed te doen om dus foto's te maken big_smile : dan kan je wel makkelijker van (bijna) iedereen een zwem, fiets en loop foto maken !!