1

Onderwerp: iron cowboy

http://www.ironcowboy.co/#home

Deze gast gaat 50 triatlons over de volledige afstand proberen in 50 dagen.
Ik zet alvast mijn geld op hartstilstand na 5 dagen.

2

Re: iron cowboy

Gaaf!!

En knettergek natuurlijk. Maar ik ga het nu wel volgen...

3

Re: iron cowboy

Wat een gekkenwerk! Wel gaaf als het hem natuurlijk gaat lukken!

4

Re: iron cowboy

Wimlambrechts schreef:

Ik zet alvast mijn geld op hartstilstand na 5 dagen.

Zou toch minstens voor 30 dagen gaan, zijn huidig wereldrecord ;-)
http://3athlon.be/50-dagen-50-full-distance-triatlons/

5

Re: iron cowboy

kiekepan schreef:
Wimlambrechts schreef:

Ik zet alvast mijn geld op hartstilstand na 5 dagen.

Zou toch minstens voor 30 dagen gaan, zijn huidig wereldrecord ;-)
http://3athlon.be/50-dagen-50-full-distance-triatlons/

Maar die dertig deed hij wel verspreid over een jaar, niet in dertig dagen. Peanuts, kortom ;-)

6

Re: iron cowboy

Gekkenwerk is het sowieso, maar dat moet-ie zelf weten natuurlijk. Maar dat-ie in dat filmpje zegt dat hij het voor zijn kinderen doet, bleh... 

Louise

7

Re: iron cowboy

Die is na 50 dagen voor de rest van zijn leven klaar met sporten.

8

Re: iron cowboy

Wat mij dan opvalt, is dat hij elke dag ook nog in een andere staat wil starten.
Ik hoop voor hem dat hij goed bij kan komen in de auto, want veel reistijd krijgt hij ook wel.

9

Re: iron cowboy

wilagro schreef:

Wat mij dan opvalt, is dat hij elke dag ook nog in een andere staat wil starten.
Ik hoop voor hem dat hij goed bij kan komen in de auto, want veel reistijd krijgt hij ook wel.

Hart zal wel ok zijn vlak erna, maar ik wil er niet aandenken na een paar maand smile

10

Re: iron cowboy

Ik volg hem nu al 7 dagen. Wat een geweldenaar. Vandaag tijdens het zwemmen van de 7e Ironman ook nog een rubberboot met een gehandicapte jongen meegetrokken omdat die ook zo graag wilde zwemmen maar het niet kon. Ik vind het ongelofelijk!

Je kan hem volgen op Facebook, maar ook live tijdens het fietsen en lopen. Bijna geen dipjes... Slapen op de achterbank van een auto die de nacht door raced om s morgens op tijd te starten.
Prachtig. In mijn hart geloof ik dat iedereen dit wel zou willen/kunnen doen.

Zelf vind ik het ook altijd gaaf als je wat klaar speelt waarvan iedereen zegt, niet doen, of slecht voor je of onmogelijk. Gewoon je eigen ding doen... Geweldig!

11

Re: iron cowboy

idd echt gekkenwerk! Ik houd wel van dit soort uitdagingen. Of hij dit gaat redden is de vraag natuurlijk.

in elk geval heel veel respect voor dit soort mensen.

groeten Dominique.

www.swim-bike-run.nl

12

Re: iron cowboy

Wauw, ik zou er nooit aan beginnen, maar respect als het hem lukt!

13

Re: iron cowboy

Ik vraag me dan af wat hij als voedingsschema gebruikt om om te herstellen en zijn voorraden weer aan te vullen.

14

Re: iron cowboy

DennisM schreef:

Ik vraag me dan af wat hij als voedingsschema gebruikt om om te herstellen en zijn voorraden weer aan te vullen.

Dat zal wel ongeveer gelijk zijn aan wat een wielrenner in een grote ronde wegkauwd. Oftewel, vies veel eten (9000+ kcal)...

15

Re: iron cowboy

Maar een wielrenner gebruikt daarvoor heel veel kunstmatige voeding. Iron Cowboy wil het op alleen echt voedsel doen. Wel iets meer een uitdaging dus. Buiten dat doet hij 50 dagen achtereen, terwijl een ronderenner (maar) 28 dagen hoeft waarvan ook nog 2 rustdagen.
Wel zal hij zo veel calorieën binnen moeten werken, dat blijft.

16

Re: iron cowboy

wilagro schreef:

Maar een wielrenner gebruikt daarvoor heel veel kunstmatige voeding. Iron Cowboy wil het op alleen echt voedsel doen. Wel iets meer een uitdaging dus. Buiten dat doet hij 50 dagen achtereen, terwijl een ronderenner (maar) 28 dagen hoeft waarvan ook nog 2 rustdagen.
Wel zal hij zo veel calorieën binnen moeten werken, dat blijft.

Wat bedoel je precies met kunstmatig?