51

Re: Marathon Rotterdam

evrieselaar schreef:

Zo, het startnummer is opgehaald in Rotterdam! Morgen lekker rusten, en dan zondag zien wat de dag gaat brengen!
Het is de eerste marathon, dus uitlopen is het doel. De laatste tijd wat last van knie (ITB band) gehad dus ik heb geen idee hoe ver ik zal kunnen gaan. Spannend!

Dan begint het echt spannend te worden, wij komen morgen naar Rotterdam en overnachten in een hotel.

Alvast heel veel SUC6 aan alle forumleden die zondag aan de bak moeten!!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

52

Re: Marathon Rotterdam

Morgenvroeg vertrek naar Rotterdam.
Startnummer halen en dan relaxen.

Ik heb iig nummer 12189
Startvak D
1e startwave

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

53

Re: Marathon Rotterdam

Roy W schreef:

Morgenvroeg vertrek naar Rotterdam.
Startnummer halen en dan relaxen.

Ik heb iig nummer 12189
Startvak D
1e startwave

Ik heb iig nummer 4004
Startvak C
1e startwave

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

54

Re: Marathon Rotterdam

evrieselaar schreef:

Zo, het startnummer is opgehaald in Rotterdam! Morgen lekker rusten, en dan zondag zien wat de dag gaat brengen!
Het is de eerste marathon, dus uitlopen is het doel. De laatste tijd wat last van knie (ITB band) gehad dus ik heb geen idee hoe ver ik zal kunnen gaan. Spannend!

Heb ook pijntjes in mijn knie gekregen, maar toch overmorgen vol goede moed aan de start. Tot vandaag geen zin gehad om te tapperen. Te mooi weer, te veel zin om bezig te zijn. Dus morgen een dagje niks, veel slaap pakken, en gaan met die banaan.

55

Re: Marathon Rotterdam

Mijn startnummer is 16689, startvak D eerste wave.

56 Laatst bewerkt door Louise (11-04-15 10:37:36)

Re: Marathon Rotterdam

Het parcours ie een tikje veranderd, hè, op Zuid loopt het nu over het Havenspoorpad, dat is nieuw. Daar wil ik wel een blik op werpen, dus ten opzichte van mijn eerdere beschrijving is mijn plan ook iets anders: Kuip - Havenspoorpad - mogelijk even Vaanweg - Dorpsweg en dan via de Maastunnel naar het Kralingse Bos. De route vanaf daar is ietsje ingekort, dus ik zal snel van het bos naar de Coolsingel moeten!

Veel succes en plezier morgen allemaal! En oja, 'mijn' Henk heeft een mooi startnummer: 5555.

Louise

57

Re: Marathon Rotterdam

En, hoe is het gegaan? Hier heel goed. Ik heb 'm 5 keer onderweg weten te zien, plus op de Coolsingel. Ondanks dat hij sneller was dan voorspeld: 3u08, z'n snelste marathon in jaren! Dus wij zijn hier dik tevreden. Het was ook weer een prachtdag in de stad!

Louise

58

Re: Marathon Rotterdam

Bruto: 03:00:50
Netto: 03:00:16

Ja!!! euuuuuuuhh.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

59

Re: Marathon Rotterdam

Ik had je nr al opgezocht. 16s!!!! Damn hee. Hoe ging het? Wel een negatieve split zag ik, doorkomst net boven de 1:30 halverwege toch?

60

Re: Marathon Rotterdam

Jemig Dennis...................super tijd, maar uiteraard een dubbel gevoel. Gefeliciteerd (toch)

61 Laatst bewerkt door petitmas (12-04-15 21:46:09)

Re: Marathon Rotterdam

Heee Matthijs.................mooi gelopen man..............bekende hamertje na de 35 tegen gekomen zie ik, anders had je hem nog binnen de 3.30 kunnen houden. Evengoed een mooie tijd en dito prestatie

Roy W............ook super gelopen man

62

Re: Marathon Rotterdam

thomass schreef:

Ik had je nr al opgezocht. 16s!!!! Damn hee. Hoe ging het? Wel een negatieve split zag ik, doorkomst net boven de 1:30 halverwege toch?

Ja bijna minuut sneller tweede helft. en niet echt volledig kapot gegaan, maar het ging niet sneller.
De benen wilde niet sneller, wat ik ze ook beloofde!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

63

Re: Marathon Rotterdam

petitmas schreef:

Jemig Dennis...................super tijd, maar uiteraard een dubbel gevoel. Gefeliciteerd (toch)

Thanks. ja ik moet tevreden zijn, en dat ben ik ook. Als ik zie dat de toppers bijna 2 minuten verliezen het tweede deel.!! cool

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

64

Re: Marathon Rotterdam

Ik ging volledig kapot!
Had misschien toch iets meer in moeten houden in het begin. Heb heel lang op schema 3:10 - 3:12 gelopen. En de marathon beginnen met een pr van 3:27 en een target van 3:15....tsja.

Maar ik ben dik dik tevreden: 3:18:51 netto.

Had wel wat opvang nodig na de meet wink. De benen waren echt leger dan leeg.


Maar wat een evenement.....echt genieten. Top!
Superstad!!

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

65

Re: Marathon Rotterdam

Ik heb de streep gehaald, maar daar is ook alles mee gezegd.

Tot de 18/20 ging het goed op schema voor onder de 3:50, toen pijnsteken gekregen in linkerknie en besloten om na de Erasmusbrug (27K) uit te stappen. Met wat wandelen ging het wel weer dus toch door. Na ongeveer 33K werd het een marteltocht, het ging overal pijn doen door het compenseren van die knie. Uiteindelijk in mn hoofd een nieuw doel gezet van 4:30, over de streep in 4:27 nogwat. Qua conditie ging het prima dus met een meewerkende knie had een goede tijd erin gezeten. Volgende keer maar weer!

66

Re: Marathon Rotterdam

Tot 33km liep ik op het schema van een sub 4 uur marathon. Maar in het bos toch even moeten wandelen. Gelukkig stonden bij 35km twee maten met de fiets mij op te wachten en heb ik het restant rennend kunnen afmaken. Uiteindelijk 4:09:49. Na vorig jaar mijn eerste in 5:13:38 te hebben gelopen, ben ik extreem  blij met mijn resultaat. Glimlachend de finish over gegaan.

67

Re: Marathon Rotterdam

petitmas schreef:

Heee Matthijs.................mooi gelopen man..............bekende hamertje na de 35 tegen gekomen zie ik, anders had je hem nog binnen de 3.30 kunnen houden. Evengoed een mooie tijd en dito prestatie

Roy W............ook super gelopen man

Thanks, het was inderdaad rond de 34-35km helemaal op. Een combinatie van mijn knie, iets te hard gelopen in het begin, en de harde wind op de dijk op Zuid. Maar ik heb de eerste 2 uur alleen maar met een grote grijns gelopen. Wat een publiek. Ik houd van mijn stadje, echt fantastisch.

Nu herstellen en gelukkig minder lange afstanden de komende tijd!

- M

68

Re: Marathon Rotterdam

Alle finishers gefeliciteerd! Respect! http://www.freesangha.com/forums/Smileys/default/smiley_bow.gif http://www.freesangha.com/forums/Smileys/default/smiley_bow.gif

69

Re: Marathon Rotterdam

Cootje schreef:

Alle finishers gefeliciteerd! Respect! http://www.freesangha.com/forums/Smileys/default/smiley_bow.gif http://www.freesangha.com/forums/Smileys/default/smiley_bow.gif

+ 1 !

Dennis, pech van die paar seconden, zeg! (Doet me denken aan het PR van Dolf Jansen, van Lebbis en Jansen toen nog, dat was 2u30:01. Die kreeg toen op z'n kop van Lebbis, zo van: was er nou nergens op die 42,195 km een plek waar je één seconde (of nouja, 2) harder had kunnen lopen???  wink  Later is-ie er wel ondergedoken, en het is sowieso een dijk van een tijd natuurlijk! )

Louise

70

Re: Marathon Rotterdam

Louise schreef:
Cootje schreef:

Alle finishers gefeliciteerd! Respect! http://www.freesangha.com/forums/Smileys/default/smiley_bow.gif http://www.freesangha.com/forums/Smileys/default/smiley_bow.gif

+ 1 !

Dennis, pech van die paar seconden, zeg! (Doet me denken aan het PR van Dolf Jansen, van Lebbis en Jansen toen nog, dat was 2u30:01. Die kreeg toen op z'n kop van Lebbis, zo van: was er nou nergens op die 42,195 km een plek waar je één seconde (of nouja, 2) harder had kunnen lopen???  wink  Later is-ie er wel ondergedoken, en het is sowieso een dijk van een tijd natuurlijk! )

Louise

Dank je, tja dat verhaal ken ik, dat is nog een tandje erger.
Maar ondanks die 17 seconden ben ik toch dik tevreden hoor. big_smile

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

71 Laatst bewerkt door NielsL (15-04-15 10:19:39)

Re: Marathon Rotterdam

3:57 gelopen. Wilde 3:45. Beetje te langzaam gestart en zat heel stuk achter de haas van 4:00 + de 500 man die er achter liep, geen doorkomen aan. Doel was rustig lopen en dag erna weer te kunnen trainen (fietsen en zwemmen). Prima gelukt, voelde me fit.

72

Re: Marathon Rotterdam

Ik zal mezelf hier ook nog maar een schouderklopje geven ;-)
Doel: finishen onder de 3 uur. Resultaat: 2.56:31!
Ik ben wat te hard vertrokken, maar doel ruimschoots behaald, dus erg tevreden. Inmiddels al weer redelijk hersteld. Op naar de Frysman!

73 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (15-04-15 13:07:59)

Re: Marathon Rotterdam

MartijnT schreef:

Ik zal mezelf hier ook nog maar een schouderklopje geven ;-)
Doel: finishen onder de 3 uur. Resultaat: 2.56:31!
Ik ben wat te hard vertrokken, maar doel ruimschoots behaald, dus erg tevreden. Inmiddels al weer redelijk hersteld. Op naar de Frysman!

Dikke proficiat!!!! en maak er maar een schoudklop van ipv klopje!!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

74

Re: Marathon Rotterdam

Dennis Florussen schreef:
MartijnT schreef:

Ik zal mezelf hier ook nog maar een schouderklopje geven ;-)
Doel: finishen onder de 3 uur. Resultaat: 2.56:31!
Ik ben wat te hard vertrokken, maar doel ruimschoots behaald, dus erg tevreden. Inmiddels al weer redelijk hersteld. Op naar de Frysman!

Dikke proficiat!!!! en maak er maar een schoudklop van ipv klopje!!!

Bedankt! Jij ook gefeliciteerd met je pr!

75

Re: Marathon Rotterdam

Martijn

wat een mooie tijd! gefeliciteerd.