26 Laatst bewerkt door Louise (16-08-15 20:05:18)

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Nou, dat was weer een leuke dag. Inmiddels heb ik best een boel bekenden zo bij de Vrouwentriathlon, dat is gezellig, en ik heb er een paar nieuwe bijgekregen omdat ik interviewtjes heb gehouden. En leuk om Mw Tralala hier van het forum in het echt te zien. Tumtumtum tenslotte heeft een dijk van een zestiende afgelegd: ze werd 5e!

Zelf dik tevreden met 1u23'12, dat is dik 3' langzamer dan vorig jaar maar dat valt niet tegen - het is vooral meer dan 10' sneller dan twee weken geleden op de Triathlon010. Ik was vooral blij met mijn looptijd, maar net boven m'n PR op de 5 km. Ik heb mezelf ook maar beter verklaard qua blessures. Het zwemmen was 500 meter lang druk, en het fietsen ging op zich goed en snel (32,3 gemiddeld), ik heb tientallen vrouwen ingehaald en dat voelt altijd heel lekker, maar ik kan nog beter, zag ik aan mijn hartslag. Maar goed, dat is een kwestie van vorm/scherpte.

Er viel één buitje, zo'n beetje tijdens de zestiende/tweede start op de achtste. Toen was het ook fris, maar verder was het prima sportweer.

De uitslagen staan op de site inmiddels trouwens (dat is mijn klusje).

Louise

27 Laatst bewerkt door TumTumTum (16-08-15 20:22:38)

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Ja echt compleet waanzinnig!

Ik had een verslagje geschreven voor een ander forum, dat kan ik hier wel neerzetten.

Zoals sommigen van jullie misschien nog weten heb ik twee jaar geleden geprobeerd aan een 8ste triatlon mee te doen. Dat ging mis door gebrek aan zwemskills, hyperventileren en een paniekaanval. Ik heb eerst bijna een jaar niet meer durven zwemmen maar ben toen toch maar weer eens naar het zwembad getogen, want zwemmen vind ik op zich wel relaxed.
Een aantal mensen is ook met me mee geweest om wat borst crawl dingen voor te doen, waaronder Louise en Giulia van dit forum. Oefenen, oefenen, oefenen. Tja...na pak hem beet 1.5 jaar lukt het me dan om een afstand van een paar honderd meter zwemmend/drijvend/levend af te leggen.

Dus dan toch die triatlon maar weer eens proberen. Maar ja die 250 meter zwemmen is voor mij de bottle neck. Ik had wel al een keer in buitenwater langs een rij boeien geprobeerd of ik die afstand kon halen en me gedaan aan de buitenwater zwemclinic, zodat ik wist dat ik in theorie wel die afstand moest kunnen zwemmen. Ook mijn enge bruine buitenwater angst verdween inmiddels een beetje.

Gisterenavond alles klaar gelegd en wilde mijn banden nog zo hard mogelijk oppompen. Toen begaf mijn onverwoestbare SKS pomp het... Omdat het ventiel van mijn achterband nog open stond liep dat gelijk leeg... Met een gewone fietspomp lukte het me niet om meer dan hooguit 4.5 bar (ofzo) in mijn banden te krijgen, fijn zeg.
Ik voelde me ook lichamelijk niet echt fit en werd veel te vroeg wakker. Ik overwoog nog om thuis te blijven, maar daar zou ik dan ook weer spijt van krijgen. Ik besloot te ontbijten en te zien hoe ik me dan voel. Eigenlijk nog steeds kut. Nou ja...aankleden en gaan dan maar. Ik beloofde mezelf dat ik bij iedere stap nog terug kon... ofzo.

Wat wel fijn was is dat de locatie op 500 meter afstand van een treinstation is, dus voor mij ook makkelijk te bereiken. Alleen wel op een camping vol kinderen en drukte...ik snapte al niks van de briefing waar je heen moest etc...nou ja, ik zag wel waar het schip strandt. Ik heb Louise nog zien finishen maar die zag helemaal niks. big_smile

Ik had het bij het begin al koud...we stonden klaar om het water in te gaan...gaat het regenen... Dat verzin je toch niet. Nou ja, nat wordt je toch wel. Omdat ik zo slecht kan zwemmen bleef er steeds iemand bij me in de buurt voor het geval dat, dat vond ik wel een veilig gevoel. Ik moet zeggen dat ik wat het zwemmen betrefd prima begeleiding heb gekregen van de dames van Vrouwentriatlon, die wisten dat ik niet goed kon zwemmen, waarvoor veel dank! Gelukkig is het maar een heel klein plasje zodat het er niet zo eng uit ziet, ook staat er geen sterke stroming als toen in de Binnenmaas en was er geen golfslag. De afstand zwemmen lukte! Maar ik was wel de aller-aller-aller-aller laatste. Toen de laatste schoolslagzwemster de kant op klommen moest ik nog zeker 40 meter. Nou ja, ik had het overleefd.

Dan naar de wisselzone. Ik verwachtte niemand meer te zien maar er stonden nog heel wat dames te tutten met tassen en handdoeken... Tja, broek aan je gat, schoenen aan, helm op je ei en gaan. Ik had er al een paar "ingehaald" met het verkleden. big_smile
Dan maar hard fietsen. Ik ging er een erestrijd van maken om zoveel mogelijk mensen in te halen en zelf niet ingehaald te worden. Louise noemde dat eens Pacmannen op de fiets. Dat ging best goed. Op de laatste kilometers heb ik nog opgeschakeld en nog geprobeerd flink snelheid te maken. Toen hoorde ik links achter me geratel...nee zeg! Het zal toch niet? Maar gelukkig was het de trein naar Geldermalsen. 8-) Die deed niet mee.
De regen werkte ook een beetje in mijn voordeel; veel andere deelneemsters durfden niet hard door bochten.

Hardlopen ging ook wel lekker. Eerst even inkomen, en daarna vond ik wel lekker uitlopen eigenlijk. Toen het goed ging deed ik een versnellinkje, en dat deed ik steeds als ik weer aan het nieuwe tempo gewend was. En toen trok ik nog een sprintje en was onder de paarse finishboog heen. Jezusteringgodsamme ik had het gehaald!
Ik pleur bijna in het zeildoek en haal een hersteldrankje. Ik drink de helft op en kieper het smerige drankje in het gras en realiseer me dat ik niet eens gekeken had hoe snel ik was. Ik loop terug naar de klok bij de finish die inmiddels op 44:13 staat.  yikes  yikes  yikes

WTF! Dan komt Louise aan die verbaast is dat ik er al was. Ik ging zelf eigenlijk uit van net onder uur ofzo...
Volgens de officiële lijst blijk ik 5de te zijn!!! Van de 45 deelneemsters. Ik ben nog geen halve minuut van het podium af, dat zou ik al gehaald hebben als ik een trisuit had gehad.  yikes

Ik heb dit jaar niet echt een goeie start gehad, ik heb qua sport (en ook wel andere dingen) uit een behoorlijk dal moeten komen...voor mij is dit heel erg vet! Ik had al blij geweest als ik niet de laatste was geweest...dit had ik echt nooit verwacht. Een vijfde plaats met een gouden randje.

Verder was het evenement ook precies wat ik hoopte dat het was; een gezellig sportfeestje. Lekker uitleven voor grote kinderen.

Wel een vraag; ik ben heel erg benieuwd naar mijn fiets en hardlooptijd...kan ik die nog ergens vinden?

28 Laatst bewerkt door TumTumTum (16-08-15 20:21:51)

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Internet hick up; double post. Sorrie.

29

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Erg gaaf verhaal, TumTumTum, super! Ik had je inderdaad niet gezien bij mijn finish.

TumTumTum schreef:

Wel een vraag; ik ben heel erg benieuwd naar mijn fiets en hardlooptijd...kan ik die nog ergens vinden?

Nee, helaas niet, die worden niet apart geregistreerd bij de Vrouwentriathlon (die matten en chips daarvoor, da's best prijzig).

Louise

30

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Argh, een heel verhaal getypt kan ik het niet posten en verdwijnt mijn verhaal. Even in het kort dan maar..

@ Louise, ik heb je ergens wel gespot, je leek het nogal druk te hebben ;-). Je hebt ook mijn ingehaald met fietsen! Zag er goed uit, fijn iig dat je weinig last had van je blessures.

@ Tumtumtum, echt super goed gedaan! top!

Mijn doel was vooral finishen en genieten van mijn allereerste triathlon. Ik vond het erg leuk om mee te doen.
Zwemmen was een uitdaging, nog niet eerder in open water gezwommen... Vooral het zoeken naar de juiste  lijn was lastig. Het Borstcrawlen viel alles mee. Uiteindelijk 11:30 gedaan over het zwemmen, viel nog niet tegen aangezien ik er in het zwembad 12:00 over doe.
De eerste wissel was puzzelen, maar kan wel sneller denk ik. Na 3 minuten kon ik beginnen met fietsen.
Het fietsen ging naar verwachting, heb gemiddeld 30.3 km/u gereden. Was wel een leuk parcours om te rijden!
Het lopen was zwaar, net zoals bij koppeltrainingen had ik het gevoel niet vooruit te komen met name de eerste 2k. Maargoed uiteindelijk lag mijn looptijd in de buurt van mijn seizoens PR. Rond de 25:30 over gedaan.
Ik ben gefinisht in 1:25:10. Erg tevreden mee. Natuurlijk smaakt het nu naar meer, twijfel nog een beetje of ik mee wil doen in Utrecht. Ik ga die week daarvoor een stedentrip doen en een maand later een halve marathon, dus weet niet of het precies in mijn trainingsschema past.Het was iig niet mijn laatste triathlon!

31

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

He wat leuk om al jullie verhalen te lezen smile

@TumTumTum, jij hebt jezelf echt wel overtroffen/overwonnen he, supah dupah!
Ik herken je zwemangst trouwens wel een beetje, heb ook eens een paniekaanval in een vieze bruine plas gehad en dat duurt een tijd voordat dat uit je systeem is.... 

Leuk dat ik je even "live" heb gesproken Louise en jammer dat ik de rest heb gemist. Volgende keer beter. Doet er nog iemand mee in Doetinchem de 30e toevallig?

Bij mij ging 't zwemmen zo ontieglijk waardeloos, dat moet echt beter. Werk aan de winkel dus.
Fietsen en lopen daarentegen ging allebei best wel goed. Veel mensen ingehaald, dat geeft altijd een fijn gevoel.
Als er dan toch iets slecht moet gaan, kan 't maar beter 't zwemonderdeel zijn. Dat is tenslotte 't kortste onderdeel en je kan daarna nog veel goed maken.
Eindtijd was 1:20:01 (jammer van die ene seconde haha) en omdat ze aparte podiumplekken hadden voor de wel en niet licentiehouders was ik daarmee eerste in de categorie ouden van dwazen zonder licentie (Ik voel me altijd vreselijk ongemakkelijk als ik op zo'n podium moet staan, maar goed, zal wel een kwestie van wennen zijn smile. In de uitslagenlijst is dat onderscheid overigens niet opgenomen dus daar sta ik gewoon in de middenmoot, waar ik thuishoor).
En, bonus, ik heb er (behalve een hele leuke ervaring) een mooi zwembrilletje aan overgehouden  big_smile

32 Laatst bewerkt door TumTumTum (17-08-15 09:43:30)

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Weten jullie hoe lang jullie ongeveer over de wissels gedaan hebben? Zonder trisuit? Ik was niet al te langzaam maar in totaal 4 minuten is toch niet zo bizar? Zelfs als ik 3 reken dan heb ik 33-34 gemiddeld gefietst (!) en meer dan 12 gelopen...
Dat is voor mij echt wel behoorlijk hard. Ik weet alleen dat het zwemmen 9 minuten was.

Trouwens wel de moeite waard om te investeren in een zwemcursus, als ik een gemiddelde zwemtijd had gehad had ik ook ongemakkelijk op het podium gestaan.:) Misschien een idee als verjaardagskado...

33

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Leuk, al die enthousiaste verhalen, en mooi om te lezen dat het zwemmen bij TumTumTum goed gegaan is.

Als man vond ik aparte vrouwenevenementen altijd een beetje onzinnig, maar blijkbaar maakt dit de sport toch nog meer laagdrempellig en ik neem aan dat de sfeer ook net iets anders is. Ik heb mijn mening dus herzien.

34

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Tumtumtum, ik heb, met tristuit, 3min gedaan over de eerste wissel en 1:30 over de tweede wissel.

35 Laatst bewerkt door Louise (17-08-15 11:01:37)

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Maca944 schreef:

Als man vond ik aparte vrouwenevenementen altijd een beetje onzinnig, maar blijkbaar maakt dit de sport toch nog meer laagdrempellig en ik neem aan dat de sfeer ook net iets anders is. Ik heb mijn mening dus herzien.

Ik ook, hoor, als vrouw. Ik heb er zelfs in mijn Fietsvrouwcolumnistentijd nog eens een cynische column aan gewijd, over dat roze Ladies Run/Ride getut. Vooral erg zoals bij bijvoorbeeld de Kustmarathon, die doen op vrijdag de Ladies Run, dat is verplicht in het roze en het is... 10 km. Bleh - want dat wekt toch wel de indruk dat de vrouwen 10 km lopen en de mannen voor het echte werk gaan (ook al is dat niet zo, maar dat is wel de suggestie).

Maar dat was voordat ik de Vrouwentriathlon leerde kennen. Die (we dus) doet erg z'n best om het níet tuttig te laten zijn, en het werkt goed om vrouwen van divers pluimage laagdrempelig kennis te laten maken met de sport. En dat is wel nuttig ook omdat een gewone triathlon best imponerend kan zijn, met die supersonische fietsen en brede schouders, zeg maar. Leuk om te lezen wat de twee vrouwen van het eerste uur, Sione en Kitty, daarover zeggen: interviewtje.

Louise

36

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Ik ben enorm allergisch voor dat roze vrouwengedoe. Maar als ik één ding kan zeggen over Vrouwentriathlon is dat het niet tuttig is. Het is wel relaxed en laag drempelig en dat is precies de manier om mensen zoals ik een keer over de streep te trekken. Bij mij is de bottleneck het zwemmen, 500 meter zwemmen haal ik simpelweg gewoon niet, dus hoe laadrempelig ze een "echte" 8ste ook maken, ik ga toch weer door de duikers uit het water gevist worden.

Het heeft bij mij niks te maken met me niet prettig voelen bij mannen of competitie. Zolang er ook maar een beetje ruimte is voor de wat mindere goden...die soms dan best wel wat kunnen als ze ook ergens slecht in mogen/kunnen zijn.:)

Het is jammer dat er veel vrouwen zijn die pas tot hun recht komen als er geen mannen aanwezig zijn, maar juist daarom is het goed als daar wel wat voor wordt georganiseerd. Zeker als ze daardoor ontdekken hoe leuk sport kan zijn en dat ze veel meer kunnen dan ze dachten.

Hulde trouwens voor de vele vrijwilligers. Vooral op het fietsparcours heb ik daardoor fantastisch kunnen fietsen.

37

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Ja, dat viel me gister ook op, ook bij bijvoorbeeld een paar vrouwen die ik sprak voor de nieuwsbrief van de Vrouwentriathlon: er zijn er best veel bij voor wie 1/8 te veel is, maar 1/16 wel te doen. En de Vrouwentriathlon zijn bij mijn weten de enige 1/16's voor volwassenen. Eigenlijk best jammer voor mannen voor wie hetzelfde geldt - want die zijn er natuurlijk ook!

TumTumTum schreef:

Weten jullie hoe lang jullie ongeveer over de wissels gedaan hebben? Zonder trisuit? Ik was niet al te langzaam maar in totaal 4 minuten is toch niet zo bizar? Zelfs als ik 3 reken dan heb ik 33-34 gemiddeld gefietst (!) en meer dan 12 gelopen...

Dat lijkt me wel reëel, toch? Ik weet niet hoe lang ik heb gewisseld (met tri-suit), 4 minuten is wel snel, zeker voor een eerste triathlon, en uit het water is het ook nog een stukje lopen, maar het kan eer zeker wel. Ik zat net even te kijken, bij Triathlon010 deden de snelste vrouwen het in 3 minuten (met trisuit maar ook wetsuit). En de rest kan zeker ook, en is een knap tempo!

Ga je nog meedoen in Utrecht ook?

Louise

38

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Even spammen tussendoor; onze vereniging Triami te Deventer organiseert komend voorjaar (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) voor de 3e maal een supersprint triathlon die over een 1/16 afstand gaat. Weliswaar geen specifieke damestriathlon, maar er wordt gestart volgens het tijdrit-principe; elke minuut een deelnemer. Daardoor zijn wasmachine-achtige omstandigheden bij het zwemmen uitgesloten, je zult niet door een horde heren overzwommen worden. Ook heerst er een "soort" rust in het parc fermee, op de wielerbaan (waar de fietsafstand wordt afgewerkt) en het loopparcours (door een park) aangezien er steeds maar een beperkt aantal atleten tegelijk actief is.

Voor beginnende atleten en diegenen die wat meer ruimte nodig hebben wellicht een aardige overweging.

On topic; TumTumTum hulde voor je prestatie. Voorlopig is deze in de pocket.

39

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Wat leuk om jullie verhalen te lezen, en wat knap van jou TTT!
Ik heb je andere topic ook ooit helemaal gelezen en vond het toen zo sneu dat je moest opgeven met zwemmen (dat was jij toch?) Maar nu 5e!!

Ik heb zelf een enorme niet sporten periode gehad, heb het laten gebeuren en het beviel me best.
Geen voorbereidi g dus, dus daarom niet meegedaan. Ben deze week weer begonnen met lopen en morgen fietsen.
Zwemmen doe ik denk ik 1x van te voren, meer niet.
Maar in september ben ik er dus wel bij!

40 Laatst bewerkt door TumTumTum (20-08-15 21:09:13)

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Ja dat was ik. Dat was nogal een traumatische ervaring. Twee jaar later kan ik ook beter verklaren wat er toen gebeurde. Het was alles bij elkaar, de drukte, dat het toch heel anders ging dan ik dacht, de kou, best harde stroming en golfslag, de spanning, in paniek raken. Maar het belangrijkste; er gewoon niet klaar voor zijn omdat ik stomweg nog lang niet goed genoeg kon zwemmen. Had me in mijn entoesiasme over laten halen door een paar mensen die met het grootste gemak kilometers afleggen in buitenwater en zich niet konden voor stellen dat ik dat met mijn conditie niet kon. Als ik zie hoe lang ik er over gedaan heb om überhaupt een paar honderd meter af te leggen en in buitenwater dan was mijn poging gewoon veel te vroeg.

Zwemmen is heel erg technisch, als je dat niet beheerst houdt het op. Daarom kan ik ook nogal schrikken van opmerkingen in artikeltjes of blogs over triathlon van "gewoon doen, dat stukje zwemmen kan iedereen wel". Ja, dat dacht ik ook.
Mensen die zelf heel erg goed ergens in zijn vergeten nog wel eens hoe moeilijk iets is voor iemand die dat niet kan.

41 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (30-08-15 17:11:18)

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Oei, echt niet roze en tuttig? Beloofd?!

Komende vrouwentriathlon in Utrecht is toch wel n leuke optie, gezien de sprint in Alphen al vol zit. En ik het wel leuk vind dit jaar nog een laatste event te doen.

Het parcours is soortgelijk als de vorige jaren?

42

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

LindaRotterdam schreef:

Oei, echt niet roze en tuttig? Beloofd?!

Ja!!

Het parcours is soortgelijk als de vorige jaren?

Vergelijkbaar, ja, maar wel anders, want ze zaten met een noodzakelijke wijziging vanwege werkzaamheden, waardoor ze met de verdeling van de fietskilometers niet mooi uitkwamen, dus de 1/16 is te kort (8 km), maar de 1/8 te lang (24). Zie http://www.vrouwentriathlon.nl/wijzigin … s-utrecht/.

Leuk als je meedoet!

Louise

43

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Oh, 24 km is wat mij betreft ook prima hoor wink
Ik heb me gelijk maar ingeschreven, voordat ik weer te laat ben.

Haarrijnseplas is een erg mooi gebied, heb er vorig jaar met Siossport en onlangs met Zwemanalyse nog eens een clinic gehad.

44

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Ah, ik moet er dus nog een paar km bijtrainen geloof ik? smile
Nou ja, nog 3 weken de tijd...ga geen toptijd neerzetten want ik ben totaal niet in vorm. Hopelijk heb ik vooral weer veel plezier in het meedoen.

45

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Ik vraag me trouwens af of n wetsuit nodig is?
Nou ja, neem hem mee en zie wel wat de rest doet.
Ik heb geen tri suit en zwemmen in een hemdje met broekje is minder strak...

Straks maar weer een rondje fietsen smile

46

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Hedcandy schreef:

Ik vraag me trouwens af of n wetsuit nodig is?

Bij de Vrouwentriathlons is een wetsuit nooit verplicht, want als het water te koud is, wordt het een run-bike-run.
Wat voor maat heb je? Anders mag je mijn trisuit wel lenen. Ik ben er als vrijwilliger en doe zelf niet mee.

Louise

47

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Update: ik heb net de drie parcourskaartjes online gezet: http://www.vrouwentriathlon.nl/wedstrij … s-utrecht/

Louise

48

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Hedcandy schreef:

Ik vraag me trouwens af of n wetsuit nodig is?
Nou ja, neem hem mee en zie wel wat de rest doet.
Ik heb geen tri suit en zwemmen in een hemdje met broekje is minder strak...

Straks maar weer een rondje fietsen smile

Zo warm wordt het volgensmij niet meer, dus ik denk dat je wetsuit gewoon aan mag.

Anders zwemmen in sportbh en uit het water een hemdje aangooien.

49

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Louise schreef:
Hedcandy schreef:

Ik vraag me trouwens af of n wetsuit nodig is?

Bij de Vrouwentriathlons is een wetsuit nooit verplicht, want als het water te koud is, wordt het een run-bike-run.
Wat voor maat heb je? Anders mag je mijn trisuit wel lenen. Ik ben er als vrijwilliger en doe zelf niet mee.

Louise

Op zich heb ik een wetsuit, maar het scheelt gewoon gehannes als het warm genoeg is om hem niet aan te hoeven.
Superlief dat ik evt jouw tri suit mag lenen, maar ik vind de optie van Linda ook een goeie. Ik moet toch een sport BH aan, dus kan ik idd daarin zwemmen en daarna mn hemdje aandoen.

Ooit wil ik trouwens wel een trisuit kopen, ik vind dat gewoon veel stoerder  big_smile  maar aangezien ik in het voorjaar ongeveer alles nog moest aanschaffen heb ik toen alleen het hoognodige gedaan.


Net een fietstraining achter de rug en het ging lekker, nu de komende twee weken mn looptempo nog wat opschroeven en dan gaan we ervoor!!!

50

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Louise schreef:

Update: ik heb net de drie parcourskaartjes online gezet: http://www.vrouwentriathlon.nl/wedstrij … s-utrecht/

Louise

Super!
Wel leuk dat je meerdere rondes met lopen en fietsen, dan kom ik vaker langs mn supporters smile
Is het lopen wel precies 5 km, of ook langer/korter? (aangezien 3x groot en 1x klein niet het dubbele is van 1x groot en 1x klein)