76

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

LindaRotterdam schreef:

Dat viel reuze mee hoor. Het zonnetje brak smiddags nog door, maar er was wel wat meer wind dan verwacht.
Ik dacht even dat het aan mijn energieniveau lag, maar hoorde het van meer dames wink
Ook tijdens het hardlopen zie je duidelijk dat ik de ene kant op harder ren dan de andere, terwijl ik eigenlijk niets van de wind merkte:
https://www.strava.com/activities/396861073

En Louise nog gezien trouwens.
Daarna snel door naar de massage, en me even flink laten mishandelen. Super dat dat gratis kan!

Mooi opgebouwd die 5km!

77

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Volgens mij was het om te sporten goed weer, inderdaad wel aantrekkende wind. Maar ik liep vooral te staan en te dreutelen, en ik kreeg het knap koud - het ging een beetje op en neer, maar ergens rond 12 uur was het niet zo fijn, met die wind over de plas. Ik had het warmer verwacht, ik had eigenlijk een dikkere trui mee moeten nemen. Een paar van mijn 'collega's' bij de finish hebben met een warming-up staan meedoen om weer warm te worden  wink  Maar goed, ik was niet jaloers op jullie water.

Astrid, als je het leuk vindt om je foto's met de andere deelneemsters te delen, stuur dan even de link op naar het mail-adres van de Vrouwentriathlon, dan komt-ie op de site. Maar alleen als je dat wil natuurlijk.

Louise

78

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Bedankt, Louise, ik heb de link doorgestuurd.

79

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Leuk om te lezen hoe het is geweest Linda en Hedcandy!

80

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

Bij de vrouwen triathlon in Utrecht mijn ondertussen ook uit de hand beginnende massage hobby ook weer in de praktijk kunnen brengen. Ook Louise nog even gesproken. Mooi evenement.

81

Re: Vrouwentriathlons (waarvan eentje ook voor mannen en kinderen)

melvinkeppel schreef:

Bij de vrouwen triathlon in Utrecht mijn ondertussen ook uit de hand beginnende massage hobby ook weer in de praktijk kunnen brengen. Ook Louise nog even gesproken. Mooi evenement.

Ja, was leuk om je te spreken, en je verrichtte goede daden, volgens mij!

Louise