1

Onderwerp: Triathlon Ter Aar

Leden en bezoekers,

Morgen ga ik een kwart doen in Ter Aar. Misschien dat er leden/bezoekers van het forum zijn die daar ook van start gaan. Mijn vriendin gaat (tussen het (lees: mij big_smile) aanmoedigen door ) ook wat foto's nemen.  Wanneer het lukt om een aantal goede foto's te nemen worden deze op SportPrent gezet. Dus als je meedoet, hou het even in de gaten.

2

Re: Triathlon Ter Aar

Morgen doe ik ook mee met de kwart!!

3

Re: Triathlon Ter Aar

Hoi Daniel,

Hoe is het gegaan? Wat een super weertje zeg! Het is helaas niet gelukt om een volledige fotogalerij te maken. Er zijn voornamelijk foto's gemaakt van de 10 (!) leden van TTL die deelnamen.

Ik had zelf een eindtijd van 2:01:30 (zwemmen 15:05, fietsen 1:01:30, lopen 42:30, de rest wisseltijd) Het zwemmen ging zeer gemakkelijk, durfde toch niet veel harder omdat ik bang was te veel te geven en dat in te moeten leveren bij het fietsen. Ik kwam na 8 km fietsen in een mooi groepje terecht waarin netjes werd gereden. Geen gestayer maar gewoon netjes volgens de regels. Viel me wel op dat er totaal geen jury op motor aanwezig was maar was voor ons groepje dus ook niet nodig. Het lopen is natuurlijk gewoon de dood of de gladiolen. Zeker niet mijn sterkste onderdeel maar ben toch zeer tevreden over mijn gevoel. Na 7 km zat ik er volledig door maar kon toch mijn techniek redelijk onder controle houden. Al met al...zeer tevreden!

Mocht je de gallerij nog willen zien klik dan HIER Ik ben die goof in dat foeilelijke groen/zwarte tri-pak....

Ben benieuwd hoe het jou is vergaan!

4

Re: Triathlon Ter Aar

leuke fotoreportage .... jammer dat ik er niet tussen zit big_smile

en ook een erg leuke wedstrijd, we hadden dan ook echt super heerlijk weer, zon en weinig wind!

5

Re: Triathlon Ter Aar

Bij mij ging het niet geweldig...

Ik ben een zwemmer en (nog) niet echt een fietser en loper..
Bij het zwemmen kom ik meestal vrij vooraan uit het water, om vervolgens door bijna iedereen voorbij gefietst te worden.
De startgroep waar ik in zat startte om 09.30 en ik geloof dat ik als 1 na laatste over de streep kwam in 2:10:57
Desondanks denk ik, dat als het 1500m zwemmen was, ik onder de 2:20 was gebleven en daarmee ben ik sneller dan m'n eerste wedstrijden van vorig jaar.

vorig jaar heb ik m'n eerste sprint afstand gedaan en 2 kwartjes.
Nu dit jaar wordt m'n eerste volledig seizoen