76

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ingeschreven voor 70.3 Luxemburg.
Dit wordt mijn eerste wedstrijd onder het IM label.

77

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Er zijn twee Italiaanse IM events bijgekomen, waaronder een 70.3 op 20 augustus in Rome! Ook nog n kandidaat

78 Laatst bewerkt door pabbeele (21-10-15 11:00:57)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Nice, in Rome. Welke is de andere?

Edit: zelf de moeite genomen wat op te zoeken  smile

Link naar slowtwitch: http://forum.slowtwitch.com/forum/Slowt … e_P5725405

Dus 70.3 in Rome (20 augustus) en full distance in Civitavecchia (6 oktober), ten noordwesten van Rome, aan de kust.

79

Re: Wedstrijdplanning 2016...

pabbeele schreef:

Nice, in Rome. Welke is de andere?

Edit: zelf de moeite genomen wat op te zoeken  smile

Link naar slowtwitch: http://forum.slowtwitch.com/forum/Slowt … e_P5725405

Hm, die in oktober kan nog wel interessant zijn voor een end of season triathlon. Ik neem aan dat de temperaturen dan nog aangenaam zijn. Idealiter rond de herfstvakantie zodat ik er een gezinstripje van kan maken.

80 Laatst bewerkt door pabbeele (21-10-15 11:26:09)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Maca944 schreef:
pabbeele schreef:

Nice, in Rome. Welke is de andere?

Edit: zelf de moeite genomen wat op te zoeken  smile

Link naar slowtwitch: http://forum.slowtwitch.com/forum/Slowt … e_P5725405

Hm, die in oktober kan nog wel interessant zijn voor een end of season triathlon. Ik neem aan dat de temperaturen dan nog aangenaam zijn. Idealiter rond de herfstvakantie zodat ik er een gezinstripje van kan maken.

Temperaturen in oktober moeten ideaal zijn Maca. Ter indicatie, momenteel zo'n 20° in Rome.
Die 70.3 in augustus lijkt me daarentegen dodelijk. Afgelopen vakantie de loopschoenen even aangetrokken in Perugia maar na 20' stond ik weer voor de deur van het hotel, en ik hou nochtans van trainen in de warmte.

Herfstvakantie 2016 begint in België jammer genoeg pas op 30/10.

Datum lijkt me wel goed voor de voorbereiding, hoef je niet gans die verrekte winter te trainen.

81

Re: Wedstrijdplanning 2016...

In 2016 is de herfstvakantie voor ons van 15-23 oktober, de Ironman is op 16 oktober. Zou kunnen, al heb ik de wedstrijd liever aan het einde van het verblijf. Ik vond de voorbereiding op Barcelona in 2012 ideaal, met augustus en september als voornaamste trainingsmaanden.

82

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Maca944 schreef:

In 2016 is de herfstvakantie voor ons van 15-23 oktober, de Ironman is op 16 oktober. Zou kunnen, al heb ik de wedstrijd liever aan het einde van het verblijf. Ik vond de voorbereiding op Barcelona in 2012 ideaal, met augustus en september als voornaamste trainingsmaanden.

Of je kunt daarna nog lekker een week vakantie vieren met je gezin :-)

83

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Halve Challenge op Sardinie lijkt me dan ook n aanrader. Mooie bestemming voor de herfstvakantie.


ITU Sprint en OD in Rotterdam wordt 23 en 24 juli 2016.
Past mooi op mn kalender.

84

Re: Wedstrijdplanning 2016...

LindaRotterdam schreef:

Halve Challenge op Sardinie lijkt me dan ook n aanrader. Mooie bestemming voor de herfstvakantie.


ITU Sprint en OD in Rotterdam wordt 23 en 24 juli 2016.
Past mooi op mn kalender.

Kunnen wij ook meedoen met een OD, na de start van het prof-circuit?

85

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ik las inderdaad iets over een aansluitende 'open wedstrijd', maar kan dat bericht zo snel niet vinden.

86

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ik las net in de Dichtbij, ons huis-aan-huis-krantje, dat er inderdaad open wedstrijden zijn bij het ITU-evenement in R'dam: Olympische afstand en sprint.

Louise

87

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Dat zou wel erg leuk zijn! als die er komt gaat deze zeker op mijn planning!

88

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Louise schreef:

Ik las net in de Dichtbij, ons huis-aan-huis-krantje, dat er inderdaad open wedstrijden zijn bij het ITU-evenement in R'dam: Olympische afstand en sprint.

Louise

Mooi! Dat kan ik als geboren Rotterdammer niet laten passeren, benieuwd naar de details.

89

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ook als niet Rotterdammer lijkt het me gaaf om daar mee te doen; ga er in ieder geval ruimte voor vrijhouden mocht het kunnen  big_smile

90

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Amstel Gold ingeloot (200 km) en CPC ingeschreven (halve marathon). Het voorseizoen begint vorm te krijgen!

Goede reden om deze winter flink door te trainen wink

91

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Net gelezen op FB : Natureman Verdon !!!!! Oktober 2016
Ziet er supergaaf uit

92 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (06-11-15 15:19:28)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Die omgeving is zo waanzinnig mooi. Wel ijskoud water.

Halve afstand, klopt dat? Vertel er 's wat meer over!

[edit] Lekkermakend filmpje: https://www.facebook.com/permalink.php? … 5986379257
Maar dan mag ik wel eens wat cross en bergpaadjes gaan oefenen.

93

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Lopen ziet er op het filmpje extreem uit, flinke stukken wandelen...

94

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Dat ziet er heel gaaf uit! Die ga ik op de to do list zetten!

95

Re: Wedstrijdplanning 2016...

1e Hoofddoel 2016: 4 Juni 2016: NK RBR Almere. 10-60-10.

96

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ik kan zelf nog niets meer zeggen................heb hem NOG niet gedaan  tongue
Je zal het moeten doen met het filmpje

Overigens......is niet een hele langzame wedstrijd, winnaar was met ± 4.15 binnen  wink

97

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Vandaag aan een paar vrienden laten zien, hij staat al hoog op het lijstje van 3 van ons. Dat zal een mooie afsluiter van het seizoen zijn voor volgend jaar.

98 Laatst bewerkt door mstyz (07-11-15 23:23:08)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

In hoofdlijnen heb ik mijn plannen voor volgend jaar uitgestippeld. Met 2 mooie evenementen aan het begin en het einde van het seizoen in het buitenland. In de periode van juli t/m sep zal ik meer wedstrijden doen, maar dat komt later wel. Vooral het voorseizoen is eindelijk duidelijk. Nu de winter goed doorkomen!

16 apr - 1/2 Chia Laguna - Sardinië
15 mei - 111 Bilzen
29 mei - 1/2 Nieuwkoop *A-race
19 juni - 111 Stein *A-race

02 jul - OD Holten
06 aug - OD Leiderdorp *A-race

10 sep - 1/2 Challenge Almere
02 okt - 1/2 Natureman du Verdon

99

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Er komt een Challenge halve triathlon in Noorwegen, eind augustus!
Vooral de fietsroute lijkt me prachtig:

http://challengenorway.net/

100

Re: Wedstrijdplanning 2016...

LindaRotterdam schreef:

Er komt een Challenge halve triathlon in Noorwegen, eind augustus!
Vooral de fietsroute lijkt me prachtig:

http://challengenorway.net/

Ik zag het ook voorbij komen, iets beter bereikbaar en iets meer laagdrempelig dan de Norseman. Goed excuus om een keer naar Noorwegen te gaan lijkt me.