176

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Hedcandy schreef:

Zojuist ook ingeschreven voor de Zwemloop van de vrouwentriathlon in Utrecht smile
(net 2 dagen terug van vakantie, meteen weer verder met de plannen van 2016, haha)

Ik ook! En de Teamtriathlon in Arnhem.

En de RunBikeRunBikeRun in Dordrecht. Leuk evenement is dat!

177 Laatst bewerkt door elderenbosch (14-01-16 21:41:25)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Mijn lijstje is ook af smile

23-04 - Luik Bastenaken Luik (273km)
16-05 - Kwart Triathlon Woerden
05-06 - Ironman 70.3 Kraichgau
02-07 - La Marmotte Cyclo
31-07 - Ironman Maastricht-Limburg
04-09 - Weesper Kwart Triathlon
16-10 - Amsterdam Marathon

178

Re: Wedstrijdplanning 2016...

LindaRotterdam schreef:
Hedcandy schreef:

Zojuist ook ingeschreven voor de Zwemloop van de vrouwentriathlon in Utrecht smile
(net 2 dagen terug van vakantie, meteen weer verder met de plannen van 2016, haha)

Ik ook! En de Teamtriathlon in Arnhem.

En de RunBikeRunBikeRun in Dordrecht. Leuk evenement is dat!

Ik wil ook weer meedoen aan de RBRBR in Dordt. Zeker leuk evenement! Op de website kon ik niet vinden vanaf wanneer je je kunt inschrijven. Kijk ik ergens overheen of weet jij daar toevallig meer over?

179

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Mijn schema is tot en met Maastricht nu bekend

14-02 - Groet uit Schoorl run (21.1)
20-03 - TVH Duathlon
03-04 - Zwemloop Nieuwkoop
17-04 - Tijdrit Almere (42)
07-05 - Triathlon Breukelen
29-05 - Triathlon Nieuwkoop
12-06 - Triathlon Huizen (OD)
26-06 - Vechtloop (21.1)
31-07 - Ironman Maastricht

Onder voorbehoud:
28-08 - Triathlon Noordoostpolder
10-09 - Challenge Almere (halve)

180

Re: Wedstrijdplanning 2016...

MartijnT schreef:
LindaRotterdam schreef:
Hedcandy schreef:

Zojuist ook ingeschreven voor de Zwemloop van de vrouwentriathlon in Utrecht smile
(net 2 dagen terug van vakantie, meteen weer verder met de plannen van 2016, haha)

Ik ook! En de Teamtriathlon in Arnhem.

En de RunBikeRunBikeRun in Dordrecht. Leuk evenement is dat!

Ik wil ook weer meedoen aan de RBRBR in Dordt. Zeker leuk evenement! Op de website kon ik niet vinden vanaf wanneer je je kunt inschrijven. Kijk ik ergens overheen of weet jij daar toevallig meer over?

Ik heb het gewoon via ntbiscnhrijvingen gedaan, die stond al een paar weken open.

181

Re: Wedstrijdplanning 2016...

LindaRotterdam schreef:
MartijnT schreef:
LindaRotterdam schreef:

Ik ook! En de Teamtriathlon in Arnhem.

En de RunBikeRunBikeRun in Dordrecht. Leuk evenement is dat!

Ik wil ook weer meedoen aan de RBRBR in Dordt. Zeker leuk evenement! Op de website kon ik niet vinden vanaf wanneer je je kunt inschrijven. Kijk ik ergens overheen of weet jij daar toevallig meer over?

Ik heb het gewoon via ntbiscnhrijvingen gedaan, die stond al een paar weken open.

Bedankt. Had ik even niet aan gedacht..
Ik zag dat ik me ook nog kon inschrijven voor de Kwart van Breukelen, dus dat maar gedaan. Dit betekent geen RBRBR in Dordt voor mij, want Breukelen is 2 dagen later..

182

Re: Wedstrijdplanning 2016...

MartijnT schreef:
LindaRotterdam schreef:
MartijnT schreef:

Ik wil ook weer meedoen aan de RBRBR in Dordt. Zeker leuk evenement! Op de website kon ik niet vinden vanaf wanneer je je kunt inschrijven. Kijk ik ergens overheen of weet jij daar toevallig meer over?

Ik heb het gewoon via ntbiscnhrijvingen gedaan, die stond al een paar weken open.

Bedankt. Had ik even niet aan gedacht..
Ik zag dat ik me ook nog kon inschrijven voor de Kwart van Breukelen, dus dat maar gedaan. Dit betekent geen RBRBR in Dordt voor mij, want Breukelen is 2 dagen later..

Heb jij die wedstrijd vorig jaar in 02:04:26 gelopen? Volgens mij hebben wij na afloop nog even gesproken. Wat is je doel voor dit jaar?

183

Re: Wedstrijdplanning 2016...

FrankGNL schreef:

Mijn schema is tot en met Maastricht nu bekend

...
31-07 - Ironman Maastricht

Dan moeten we elkaar vast wel eens tegenkomen in het zwembad in Bussum! Succes richting Maastricht, zien elkaar daar dan ook!

184

Re: Wedstrijdplanning 2016...

mstyz schreef:
MartijnT schreef:
LindaRotterdam schreef:

Ik heb het gewoon via ntbiscnhrijvingen gedaan, die stond al een paar weken open.

Bedankt. Had ik even niet aan gedacht..
Ik zag dat ik me ook nog kon inschrijven voor de Kwart van Breukelen, dus dat maar gedaan. Dit betekent geen RBRBR in Dordt voor mij, want Breukelen is 2 dagen later..

Heb jij die wedstrijd vorig jaar in 02:04:26 gelopen? Volgens mij hebben wij na afloop nog even gesproken. Wat is je doel voor dit jaar?

Klopt. Jij was me toen net luttele seconden te snel af :-)
Mijn doel voor dit jaar is om een leuke eerste wedstrijd te draaien. Ik hoop dat ik dan betere loop- en fietsbenen heb dan vorig jaar. Volgens mij was ik toen nog niet helemaal hersteld van de marathon van Rotterdam..
En wat is jouw ambitie, Matthijs?

185 Laatst bewerkt door HermanB (16-01-16 22:32:31)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ik was dit jaar erg laat met het invullen van de wedstrijdplannen, en zelfs nu is nog niet alles ingevuld.

Wat wel zeker is, is dat ik ga meedoen aan de AXTRI, Aurlandsfjellet Xtreme Triathlon, en "the world's most scenic" (zeggen ze zelf). Het grote voordeel van de AXTRI vond ik dat het niet meteen een hele afstand is zoals de Norseman. Maar ook al is het in horizontale richting maar een halve afstand, met 3000 verticale meters op de fiets en 1100 lopend lijkt hij me uitdagend genoeg.

Verder wordt het zeker/waarschijnlijk (al naar gelang) dit rijtje:
B - 21 febr Trail by the Sea: Halve marathon trail in Zeeland
A - 6 maart CPC halve marathon
B - 17 april tijdrit Almere 42 km
B - 29 mei The Hague Royal Ten: 10 km loop bedrijventeams
A - 24 juli NK masters OD Rotterdam
AAA - 13 aug AXTRI

Ik twijfel nog over de Politietriathlon (10 sept Spijkenisse, OD), Tri-Ambla (17 sept Ameland - moet ik nog wel even een MTB kopen), Almere (5 juni, OD), en Didam (2 juli, midden). En in de loop van het jaar zullen er nog wel wat kleine wedstrijdjes aan worden toegevoegd.

/Herman

186

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Niet twijfelen joh, koop lekker die mountainbike! Zie ik je op Ameland. Triathlon hoort tenslotte op een eiland!

187

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Dorter schreef:

Niet twijfelen joh, koop lekker die mountainbike!

Hahaha, ja, eigenlijk ben ik wel al om hoor wat dat betreft, ook al hebben we er natuurlijk geen ruimte meer voor thuis. Mijn triathlonclub traint de hele winter alleen met MTBs en ik zie ze allemaal leuke parcourtjes in de buurt doen nu. Dus het kriebelt...

Nu alleen nog een geschikte aanbieding vinden ergens.

/Herman

188

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Eigenlijk is het ook gewoon veel leuker dan op de weg fietsen. Ik ben er midden vorig jaar weer mee begonnen na een paar jaar geen mtb te hebben gehad en het is voor mij nu een blijvertje. In de zomer ook minimaal 1x per week mountainbiken voor de kracht en afwisseling, heb er best profijt van gehad bij de triathlons. Helemaal als je de parcourtjes en routes binnen handbereik hebt.

189

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Mijn overzichtelijke schema tot aan IM Maastricht staat ook eindelijk vast. Best een gepuzzel, zeker met de luxe van zoveel mooie wedstrijden in de buurt. Niet teveel wedstrijden dus veel tijd om de werken aan snelheid wink

14-02 - Groet uit Schoorl run (30km)
03-04 - Marathon Rotterdam
17-04 - Teamsprint Arnhem
15-05 - IM 70.3 Barcelona
20-06 - OD Zeewolde (2e divisie)
31-07 - Ironman Maastricht

Vorige jaar lang gedaan over herstel na Maastricht maar hoop dit jaar nog wat najaarswedstrijden mee te pakken door meer te investeren in het herstel.

190

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Dorter schreef:

Eigenlijk is het ook gewoon veel leuker dan op de weg fietsen.

Ben benieuwd of dat ook voor mij zal gelden. Ben niet zo'n sprintjunkie, meer een dieselmotor. Maar ik weet wel dat kracht (i.t.t. duurvermogen) mijn zwakke punt is, dus het lijkt me nuttig om ermee te gaan trainen met al die bergen in het vooruitzicht.

/Herman

191

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ik verwacht in elk geval een uitgebreid verslag van de Axtri, daar ben ik erg benieuwd naar.

192

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Dorter schreef:

Ik verwacht in elk geval een uitgebreid verslag van de Axtri, daar ben ik erg benieuwd naar.

Haha, deal!

193

Re: Wedstrijdplanning 2016...

HermanB schreef:
Dorter schreef:

Niet twijfelen joh, koop lekker die mountainbike!

Hahaha, ja, eigenlijk ben ik wel al om hoor wat dat betreft, ook al hebben we er natuurlijk geen ruimte meer voor thuis. Mijn triathlonclub traint de hele winter alleen met MTBs en ik zie ze allemaal leuke parcourtjes in de buurt doen nu. Dus het kriebelt...


/Herman

Dan ben ik toch erg benieuwd naar de leuke parcourtjes in de buurt. Rond Den Haag toch ? Ik gebruik al jaren mijn MB niet meer omdat je hier nergens in de buurt fatsoenlijk kan (mag) mountainbiken. Ja, alleen op het strand en daarom overweeg ik mijn MB maar om te bouwen naar een strandracer.

194 Laatst bewerkt door HermanB (18-01-16 12:51:26)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Bas schreef:

Dan ben ik toch erg benieuwd naar de leuke parcourtjes in de buurt. Rond Den Haag toch ?

Yep. In Den Haag zelf is er sinds november een MTB-parcours op de Uithof, mede aangelegd door leden van mijn vereniging. Verder wordt er door RTC ook veel getraind op het MTB-parcours in de Broekpolder bij Vlaardingen. Daarnaast kun je in deze tijd van het jaar volgens mij prima MTB-en op de wandel- en ruiterpaden in de Westduinen of Meijendel. Of het Buytenpark bij Zoetermeer, daar zie ik ook wel mensen heen gaan. Maar ik heb er zelf nog geen ervaring mee natuurlijk wink

/Herman

195

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Vanzella schreef:

Vanwege extreme jeuk doordat Ironman Maastricht is deze week, ik daar 83 keer per dag me geconfronteerd word (en dus niet mee doe)  heb ik maar vast een 2016 plan gemaakt.

18 april 2016 Marathon rotterdam
16 Mei een OD daar waar ik hem kan vinden.
30 mei 2016 Halve nieuwkoop
20 juni 2016 halve Stein
5 juli 2016 Halve didam (of X terra France)
31 Juli 2016 Ironman Maastricht
21 Augustus Kwart in Veenendaal
11 of 18 September Challenge Almere (daar ga ik een PR neerzetten dat mee mijn graf ingaat smile)

Zo schema is klaar doelen zijn gesteld. Ik kan gaan trainen. Dadelijk maar eens een duurloopje doen... roll

Even een update... Niet veel gewijzigd tov het originele plan wel meer definitief...

10 april 2016 Marathon rotterdam
15 Mei 111 Bilzen als ik een startbewijs kan vinden, anders 29 mei 2016 Halve nieuwkoop
22 mei 1/4e clubkampioenschap TC Maastricht
19 juni 2016 halve Stein
3 juli 2016 X terra France
31 Juli 2016 Ironman Maastricht
27 Augustus Kwart in Veenendaal
11 september Challenge Almere (besluit ik pas over na IM Maastricht)

En dan nog wat loopjes en fietstochten, te beginnen met de Polar Bear trail in Teuven (B) zondag...

196

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Ik heb dit jaar niet zoveel gepland. Mischien dat er nog een najaar marathon bijkomt deze van Venetië ofz.

27/02 halve marathon Axel
10/04 Marathon Rotterdam
08/05 1/4e Geel
05/06 1/4e Meer
18/06 111 Stein
05/07 Kortrijk ofz toch een 1/4e
07/08 IM70.3 Gdynia
28/08 1/4e Viersel of als het doorgaat deze in Zeeland
11/09 1/4e La Roche

Dus mischien erna nog een marathon dat zal ik na Rotterdam pas besluiten ofwel wat trimloopjes in het najaar.

197 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (18-01-16 14:53:37)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Hierbij mijn (voorlopige)planning voor het komende seizoen, en tot de Zeeuws Vlaamse marathon nog wat locale trimloopjes.

04 feb, 1/2Marathon Cazand (B)
20 feb 25km Terneuzen (B)
27 feb 1/2Marathon Axel (B)
20 mrt 33KM Heusden-Zolder (B)
16 apr Marathon Zeeuws Vlaanderen (A)
12 apr 1/8 Clubwedstrijdje (B)
15 mei 111 BILZEN (AAA)
28 mei 1/8 Zeebrugge (A)
24 jul 1/4 NK MASTERS Rotterdam (AAA)
13 aug 1/4 Deil (A)
27 aug 1/8 Middelburg (AA)
07 sep 1/4 Zwinsteden Sluis (AA)
17 sep 1/2 Den Halve van Damme (AAA)

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

198

Re: Wedstrijdplanning 2016...

Dennis die halve in Axel is een week later da's de 27e. Ik doe zelf ook mee daar dus daarom :-)

199

Re: Wedstrijdplanning 2016...

ronnyke schreef:

Dennis die halve in Axel is een week later da's de 27e. Ik doe zelf ook mee daar dus daarom :-)

klopt een mis type.
thanks

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

200 Laatst bewerkt door Youri (18-01-16 15:12:42)

Re: Wedstrijdplanning 2016...

De planning staat voor mij nu ook redelijk vast:

20-02 - Zwemloop Bergen op Zoom (500m/5km)
03-04 - Zwemloop Roosendaal (500m/5km)
17-04 - Zwemloop Breda (1000m/10km)
01-05 - Zwemloop Ruchpen (1000m/10km)

21-05 - Krimpenerwaard (1/8)
11-06 - Weert (1/4)
25-06 - Oud Gastel (1/4)

10-07 Utrecht (licht in potlood)

27-08 - Veenendaal (1/8)
03-09 - Maarssen of de Binnenmaas, nog in dubio, bij voorkeur 1/4
10-09 - Spijkenisse (1/4)

In oktober halve marathon Breda en/of Etten-Leur.


Verder help ik op 12-06 bij de triathlon van Terheijden mee en vul ik misschien tussendoor nog een wedstrijdje in als ik daar zin in heb en er plek is.

Edit: zie net dat 1/4e van Oud-Gastel al vol zit.. dat is wel heel snel gegaan, dan maar even kijken of ik daar dan de 1/8e doe of een andere wedstrijd zoek.