26

Re: Binnenmaas 5 september 2015

Grappig, gevalletje kleine wereld. Hij was mijn buurman in het parc fermé en we hadden wat overeenkomsten, zoals een Felt-fiets van TriRun en dat we het zwemwater koud vonden. We kwamen elkaar bovendien bij beide wissels tegen, maar hij loopt een stuk harder dan ik. En na afloop zag ik hem dus, en hij was volgens mij trots op z'n broer, hoor!

Louise

27

Re: Binnenmaas 5 september 2015

Ik zal mijn resultaat van gister ook nog even posten.

                Voorspelling:            Werkelijk:
Zwem:      0:12:00                    0:11:53
Wissel:     0:02:00                    0:01:53
Fiets:       1:08:40                     1:05:25
Wissel:     0:02:00                    0:01:15
Loop:       0:44:27                    0:44:37

Eindtijd:   2:09:07                     2:05:01

Al met al heel tevreden. zwemmen ging goed ondanks dat het water aan de frise kant was. Een van de bootjes op het water probeerde me nog een 3de rondje te laten zwemmen maar nadat ik hem verteld dat ik al aan mijn tweede rondje bezig was kun ik gelukkig toch door zwemmen naar de wissel. Tijdens de wissel eerst door de modder geglibberd om vervolgens bijna om te vallen toen ik mijn wetsuit uittrok. daarna het fietsen, dit ging voor mij boven verwachting. Ondanks de harde wind heel lekker mijn tempo aan kunnen houden om als 3de van de fiets af te komen.
Voor de start heb ik nog ernstig staan twijfelen of ik wel met mijn volle wiel durfde te rijden met deze wind. uiteindelijk besloten het toch te doen en op een paar windvlagen na gelukkig geen last van gehad. 
tot slot nog het lopen. zoals verwacht zou het zwaar gaan het lopen omdat ik toch minder heb kunnen trainen door die geïrriteerde enkel. eerste 2 rondje waren goed vol te houden, daarna heb ik toch wel veel tijd verloren ten opzichte van de rest. uiteindelijk ben ik als 7de al in gefinisht met een eindtijd die 5 minuten sneller was als vorig jaar.

Na afloop nog een nieuwe ervaring opgedaan door met mijn fiets te gaan douchen, er zat zoveel modder en bagger op dat ik anders niet wist hou ik hem schoon moest krijgen. zal van de week nog wel wat quality time met mijn fiets en een tandenborstel doorbrengend om de laatste restje modder van  moeilijke plekjes te verwijderen.

Nu herstellen en op naar de olympische afstand van Spijkenisse volgende week.

28

Re: Binnenmaas 5 september 2015

11'53 als zwemtijd, wauw, indrukwekkend! En als je bij deze wind minuten sneller fietste dan je dacht te gaan doen, dan onderschat je je eigen fietsen nogal, Alex!

Mijn officiële tijden:

Zwem: 00:23:09 8
Wissel: 00:02:36
Fiets: 01:19:11
Wissel: 00:03:21
Loop: 00:57:36
Eind: 02:45:51 (7e van 10 40+-vrouwen)

(M'n 2e wissel is dan ook nog opvallend traag, geen idee waar dat door komt. Voor mijn gevoel was ik lang bezig met m'n veters, maar zonder duidelijke reden/oorzaak)

Over mystz' broer dan nog even:

Louise schreef:

We kwamen elkaar bovendien bij beide wissels tegen,

Dat kan niet kloppen, als ik naar de uitslagen kijk, want hij moet bij de 2e wissel toch al ver voor me hebben gezeten. Dan heb ik 'm toen voor iemand anders aangezien.

En een modderschoenenfoto, thuis onder de douche:

http://www.delftweg9.nl/triathlon/wp-content/uploads/2015/09/blubberschoenen.jpg

Louise