51

Re: ICAN Amsterdam 2016

Arnoutdv schreef:

De halve is pas eind september, dan moet je wel heel veel geluk hebben met het weer.
Anders heel koud op de fiets

Die op 17 juni is ook een halve. En op 30 september ook één inderdaad. Op de fiets kan je je toch prima kleden naar de weersomstandigheden? Zou me meer zorgen maken over het zwemmen (al kan je je daar ook enigszins op kleden natuurlijk).

52

Re: ICAN Amsterdam 2016

Glad overheen gelezen, dat is weer mooi aan het begin van het seizoen.
Ben toch altijd meer benauwd voor lage temperaturen op de fiets.
Even snel aankleden na het zwemmen lukt met mijn hersenen niet, die zijn totaal niet goed gefocust in een wedstrijd roll

53

Re: ICAN Amsterdam 2016

Die halve in juni staat hier inmiddels ook op de voorlopige lijst. Met die ICAN, daarvan dacht ik: laat maar. Maar met die nieuwe organisatie lijkt het me de gok wel waard. Triathlon010 is steeds goed bevallen, en het parcours is veelbelovend. Ik wil wel 'cyclen along windmills while Dutch cows are checking me out.'

Louise

54

Re: ICAN Amsterdam 2016

Dit weekend schrijf ik mezelf ook in. Ben momenteel niet thuis dus tja.. Vind zulke evenementen in Nederland over het algemeen wel leuk. Dan nog een goeie accommodatie in de buurt vinden.

55

Re: ICAN Amsterdam 2016

Volgens mij is er een halve op 17 juni en een halve eind september.

56

Re: ICAN Amsterdam 2016

Maarten ben jij al zeker dat je gaat deelnemen?

57 Laatst bewerkt door Maca944 (30-11-16 12:13:25)

Re: ICAN Amsterdam 2016

ronnyke schreef:

Maarten ben jij al zeker dat je gaat deelnemen?

99%, de datum en lokatie zijn erg goed, ik zal me vandaag nog even verdiepen in het parcours en dan schrijf ik me in en kan ik niet meer terug.

Edit, ingeschreven. Ik zal een nieuw topic aanmaken om elke verwijzing naar ICAN te vermijden.