1 Laatst bewerkt door robin wbd (16-11-15 14:51:43)

Onderwerp: Aangeboden ISM racing zadel

weet eigenlijk niet of het hier mag, maar probeer het gewoon.

ik bied bij deze mijn ISM racing zadel aan 50km mee gefietst en een uurtje op de hometrainer.

bij interesse kan je even mailen.

2

Re: Aangeboden ISM racing zadel

Waarom wil je het zadel verkopen?

3

Re: Aangeboden ISM racing zadel

Bij mij schuurt hij langs mijn liezen, ik heb denk ik een dunner zadel nodig.

4

Re: Aangeboden ISM racing zadel

Klein advies, zet niet je mail adres zo open en bloot neer als je geen spam wilt ontvangen.

5

Re: Aangeboden ISM racing zadel

wilagro bedankt big_smile  big_smile

6

Re: Aangeboden ISM racing zadel

Past misschien beter in sub-forum Materiaal, maar volgensmij mag je dit best posten hoor.

Kan je wel wat meer info geven? Wat heb je er zelf nieuw voor betaald?
Ik ben wel geinteresseerd namelijk, wil sws een ISM zadel aanschaffen.

7

Re: Aangeboden ISM racing zadel

Ik vind toch dat je wel wat snel bent. Probeer je zadel eens in een andere positie. Ik heb het mijne na mijn retul bikefitting ook een beetje moeten aanpassen. Een fietspositie is nog steeds geen pure wetenschap en is nog steeds afhankelijk van persoonlijke voorkeuren. Die enkele minuten die je tijdens zo een fitting fietst kun je niet vergelijken met 180km op de weg rijden.

8

Re: Aangeboden ISM racing zadel

ronnyke bedankt voor je reactie. wat zal het effect zijn als ik het zadel wat naar voren of naar achteren zet? zou dat verder invloed hebben op het schuren in mijn liezen?

9

Re: Aangeboden ISM racing zadel

LindaRotterdam ik heb je mail gestuurd.

10 Laatst bewerkt door Bla1ke (16-11-15 17:32:31)

Re: Aangeboden ISM racing zadel

schuren van de liezen is volgens mij een bekend fenomeen van ISM zadels, heb er zelf gelukkig geen last van. ISM zadel kost wel aardig wat moeite om af te stellen vanwege de onconventionele vorm.

11

Re: Aangeboden ISM racing zadel

Ik mag het zadel gelukkig terug sturen naar Wiggle,

Gelijk daar ook weer de ISM Adamo Attack besteld, toch wel vertrouwen in dat dit de beste keus is.

Dus zadel niet meer te koop,  sorry was een beetje inpulsief te koop gezet.

12

Re: Aangeboden ISM racing zadel

Ik heb de attack en die is ook niet echt smal hoor. Het is niet zozeer het naar voor of achter zetten maar het kantelen naar de goede positie dat telt. Natuurlijk kantel je het een beetje naar  voor moet het ook een beetje naar boven anders zit je te laag. Uitproberen en er je tijd voor nemen en eens je goed zit is een goede positie onbetaalbaar.

13

Re: Aangeboden ISM racing zadel

ronnyke schreef:

Ik heb de attack en die is ook niet echt smal hoor. Het is niet zozeer het naar voor of achter zetten maar het kantelen naar de goede positie dat telt. Natuurlijk kantel je het een beetje naar  voor moet het ook een beetje naar boven anders zit je te laag. Uitproberen en er je tijd voor nemen en eens je goed zit is een goede positie onbetaalbaar.

Ik had inderdaad al gelezen dat jij deze had. Inderdaad is niet echt heel smal, maar toch wel gelezen dat dit een oplossing kan zijn. Dan nu met dit zadel goed gaan afstellen wat prettig voelt.

Zal misschien nog wel even mijn positie op de fiets poosten.

Bedankt voor de hulp