1

Onderwerp: Strava groep triathlonforum?

Zitten er hier veel sporters op strava? Bestaat er een groep van triathlonforum?

Anders vind ik het wel interessant om enkele mensen te volgen :-)

2

Re: Strava groep triathlonforum?

Ja,  dat is de club Nederlands Triathlon Forum (met spatie).

Herman

3

Re: Strava groep triathlonforum?

HermanB schreef:

Ja,  dat is de club Nederlands Triathlon Forum (met spatie).

Herman

Bedankt, ben lid geworden :-)

4

Re: Strava groep triathlonforum?

Yep, ik zag het smile

5

Re: Strava groep triathlonforum?

HermanB schreef:

Yep, ik zag het smile

Altijd leuk om de trainingen van andere sporters te zien of te zien wat zij trainen smile

6

Re: Strava groep triathlonforum?

Brecht schreef:

Altijd leuk om de trainingen van andere sporters te zien of te zien wat zij trainen smile

Als ik de trainingen van sommigen zie word ik wel heel erg op mijn plaats gezet in mij eigen kunnen lol
Wel weer goede motivatie om 's ochtends dat half uurtje eerder voor uit bed te komen roll

7

Re: Strava groep triathlonforum?

Leuk, ik ben ook lid geworden!

8

Re: Strava groep triathlonforum?

Zeker leuk om te zien wat anderen doen, in zekere zin kan het ook zeker stimuleren echter moet je wel altijd vanuit jezelf blijven kijken. Tenminste zo zie ik het met mijn beperkte ervaring.

9

Re: Strava groep triathlonforum?

Klopt, als ik bijvoorbeeld Dennis z'n 30x800m training langs zie komen weet ik ook wel dat ik dat nooit ga halen.. zeker niet op dat tempo lol

10

Re: Strava groep triathlonforum?

Youri schreef:

Klopt, als ik bijvoorbeeld Dennis z'n 30x800m training langs zie komen weet ik ook wel dat ik dat nooit ga halen.. zeker niet op dat tempo lol

Af en toe moet je uit je comfort zone gehaald worden!!!!!
Deze training deed ik met mijn loopgroep (marathonploeg) dus dan moet je zelf uiteraard ook mee doen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

11

Re: Strava groep triathlonforum?

Helemaal eens!
Maar zo ligt ieders comfort zone anders.. de mijne ben ik aan het oprekken om van 25 km in de week naar 50 km in de week te gaan lopen.. en daar heb ik gewoon dit hele jaar voor uitgetrokken wink
Kan dan ook niks anders hebben dan diep respect dat jij op 1 training meer en sneller loopt dan ik op een week tongue

12

Re: Strava groep triathlonforum?

Same here. Ik probeer nu wat frequenter, maar korter, te lopen, om te wennen aan vaak lopen. Maar 30x800 op dat tempo, dat is nog wel ver weg voor mij! Respect.

13

Re: Strava groep triathlonforum?

Maar Dennis is ook het grote voorbeeld voor ons allen! ;-) Amen...

14

Re: Strava groep triathlonforum?

mstyz schreef:

Maar Dennis is ook het grote voorbeeld voor ons allen! ;-) Amen...

haha zeg Matthijs tzal gaan eeejj!!!!!! ;-)

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

15

Re: Strava groep triathlonforum?

Idd ik zag hem vorige week staan en die staat messcherp. Zo iemand die heeft altijd meewind denk ik.

16

Re: Strava groep triathlonforum?

ronnyke schreef:

Idd ik zag hem vorige week staan en die staat messcherp. Zo iemand die heeft altijd meewind denk ik.

Toemé had even op mijn afgestapt Ronny, dan weet ik ook wie je bent!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

17

Re: Strava groep triathlonforum?

Kben niet zeker maar had jij een fusion tri-suit aan?

18

Re: Strava groep triathlonforum?

ronnyke schreef:

Kben niet zeker maar had jij een fusion tri-suit aan?

Yes, mijn Speedsuite van Fusion, (zwart met rood)

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

19

Re: Strava groep triathlonforum?

Voila dan heb ik je idd gezien.

20 Laatst bewerkt door marcelca (08-03-16 14:27:40)

Re: Strava groep triathlonforum?

Mezelf ook maar is lid gemaakt, trainen ging laatste tijd super lekker ( voor mij doen dan ) ik houd alleen nu eventjes rust ( hoop morgen weer wat te gaan doen ), heb eergister bij de 18km Mud masters mijn enkel bezeert :-)

word gewoon te oud voor dat soort dingen, maar was wel erg leuk

21

Re: Strava groep triathlonforum?

ronnyke schreef:

Idd ik zag hem vorige week staan en die staat messcherp. Zo iemand die heeft altijd meewind denk ik.

Volgende keer effe op de schouder tikken!!! :-)

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

22

Re: Strava groep triathlonforum?

Ik heb niet alle berichten hierboven doorgelezen, maar sinds kort is er binnen strava de "Facebook triathlonliefhebbers groep"
In 1 overzicht zie je meteen hoeveel uren jij maakt tov een ander. Geen doel op zich uiteraard want er is niet 1 wedstrijdplanning gelijk :-)

23 Laatst bewerkt door HermanB (25-03-16 15:59:18)

Re: Strava groep triathlonforum?

petitmas schreef:

Ik heb niet alle berichten hierboven doorgelezen, maar sinds kort is er binnen strava de "Facebook triathlonliefhebbers groep"

Er was al een groep Nederlands Triathlon Forum (met spatie): https://www.strava.com/clubs/triathlonforum

Begint een beetje dubbelop te worden... wink

/Herman

24

Re: Strava groep triathlonforum?

Zolang ik mijn trainingen succesvol kan afwerken zonder strava ga ik het niet gebruiken. Maar is een persoonlijke keuze van mezelf, ik heb niet echt de behoefte om mijn leven te delen op internet.

25

Re: Strava groep triathlonforum?

ronnyke schreef:

.... Maar is een persoonlijke keuze van mezelf, ik heb niet echt de behoefte om mijn leven te delen op internet.

...ik heb ergens het gevoel dat hier iets niet klopt... tongue