1

Onderwerp: Speedman Groningen

hoi
vorig jaar begon het hier allemaal mee, ik zou wel eens de speedman mee willen doen. Dus racefiets aangeschaft, maar die overwinterde in de schuur en van mijn trainingsschema's kwam ook al niets. Ik begon hem te knijpen, maar in februari kwam alles in een stroomversnelling. Ik begon gericht te trainen en wilde in Groningen zien wat ik allemaal al kon.
Na in Heerenveen en in Nijeveen al te hebben meegedaan, was afgelopen weekend Groningen aan de beurt.
Het zwemmen ging stukken beter dan de vorige wedstrijden, ik moet nog wennen aan het OW-zwemmen (ik kom uit het wedstrijdzwemmen, maar is toch wel anders), het fietsen ging op zich prima, kon mooi inspelen op wat er om mij heengebeurde, maar ik weet nu heel zeker dat ik een nieuwe fiets moet hebben. Het lopen ging fantastisch, ik kon direct in een hoog tempo weg en kon nog voldoende mensen inhalen. Ik kon zelfs een directe tegenstandster inhalen, terwijl zij met 5,5 min voorsprong aan het lopen begon. Was uiteindelijk nog 1,40 min sneller. Ik bleek hiermee in de recreatieve wedstrijd OD een 2e plaats te heben behaald. Geweldig toch, vier maand geleden begonnen met trainen en het begint nu echt z'n vruchten af te werpen.
had wel een enorme spierpijn de volgende dag, maar dat maakt me helemaal niets uit. Ik heb alweer zin in de volgende wedstrijd. ook vandaag moest ik me echt koest houden tijdens de training, maar ik heb alweer gezwommen en gelopen en ook het tempo was best redelijk. morgen lekker uitfietsen en dan woensdag weer knallen op de atletiekbaan......
life's good...

groetjes
Wilma

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........