1

Onderwerp: wie mag ik interviewen over zijn/haar training

Hallo,

Ik ben bezig met een opleiding voor zwemonderwijzer. Ik heb nu een huiswerkopdracht waarbij ik een aantal mensen moet interviewen die deelnemen aan een conditiezwemtraining. Heb jij even tijd voor mij om een aantal vragen te beantwoorden?
Het gaat om het volgende:
a.    Welke informatie krijgen de deelnemers over het doel van de verschillende oefeningen?
b.    Vind je deze informatie voldoende en welke informatie had de lesgever volgens jou nog meer moeten of kunnen geven?
c.    Vind je dat tijdens deze les de principes van de trainingsleer  goed worden toegepast?
    Verklaar je antwoord.
d.    Vraag of je van minimaal 1 deelnemer vooraf en direct na afloop van de les of een deel van de les de hartslag mag meten. Vraag de
    leeftijd van deze deelnemer en geef jouw mening over de gemeten waarden.
e.     Vraag aan 2 deelnemers hoe vaak ze per week  trainen, welke training ze volgen en hoe deze trainingen in de week zijn verdeeld.
    Geef je mening over het effect dat dit zal hebben op de deelnemers.
f.    Vraag 2 deelnemers naar hun motieven om aan deze les deel te nemen.
    Vraag de deelnemers naar de effecten van deze lessen. Hoelang doen de deelnemers aan deze training mee en wat merken ze ervan?

Ik hoop donderdagavond 21 juni deze opdracht te kunnen afronden.
Wil je meewerken, dan hoor ik dat graag

M. de Haan

2

Re: wie mag ik interviewen over zijn/haar training

je mag mij wel de vragen stellen hoor, zijn het gewoon deze vragen? dan kan ik morgen in de loop van de dag je wel de antwoorden mailen
groetjes
Wilma de Vries
wilmadevries_2000@yahoo.com

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........