1

Onderwerp: Bedankt voor 2016!

Het jaar 2016 zit er weer op. Ik hoop dat alle leden en bezoekers met veel plezier gebruik hebben gemaakt van dit forum. Ik vond het weer leuk om het afgelopen jaar jullie admin te zijn. Dankzij jullie prettige manier van communiceren was het weer een eitje om de boel in goede banen te leiden. Iedereen heel erg bedankt voor alle bijdragen!

Dit forum gaat in 2017 door met wat het al 10 jaar doet: een platform(pje) bieden aan atleten die kennis willen delen over de triathlon- en duathlonsport.

Ik wens jullie een goede jaarwisseling en een gelukkig, gezond en sportief 2017!

2

Re: Bedankt voor 2016!

Vooral jij bedankt Wijnand, voor het bieden van een platform waar we zaken kunnen delen met elkaar!

3

Re: Bedankt voor 2016!

Wijnand, dank voor je noeste arbeid het afgelopen jaar! Alle forumleden, dank voor jullie bijdragen! Hopelijk wordt 2017 een mooi triathlonjaar.

4

Re: Bedankt voor 2016!

Idd ik kijk al uit om het nieuwe seizoen te beginnen maar daar zullen eerst nog wat uurtjes van trainingsarbeid aan vooraf gaan vrees en hoop ik :-) Voor ieder beste wensen natuurlijk en vooral goed gezond de rest is kwestie van....

5

Re: Bedankt voor 2016!

Wijnand, enorm bedankt voor het modderen het afgelopen jaar.
Fijn dat dit forum er is en kan blijven!

6

Re: Bedankt voor 2016!

bedankt voor je inzet! Een heel mooi 2017 voor iedereen !

7

Re: Bedankt voor 2016!

Wijnand, dank je voor het modden van afgelopen jaar (jaren!) Ik hoop dat iedereen hier op het forum in 2017 zijn/haar doelen kan bereiken en kan genieten van de weg daar naartoe!

8

Re: Bedankt voor 2016!

Jij bedankt, Wijnand, het was weer een jaar lang aangenaam forummen hier! En alle mede-forummers een fijne jaarwisseling gewenst, en een 2017 met veel sportgenot!

Louise

9

Re: Bedankt voor 2016!

Bedankt voor de inzet Wijnand! Ik kom met veel plezier op dit forum! Ik wens iedereen een gezond, sportief en gelukkig 2017!

10

Re: Bedankt voor 2016!

Bedankt voor al je werk Wijnand! En iedereen een sportief en blessurevrij 2017 gewenst!

11

Re: Bedankt voor 2016!

Iedereen het allerbeste voor 2017! En Wijnand erg bedankt voor je inzet rond dit fantastische forum.