1

Onderwerp: IM Frankfurt 2017

Wie gaat er nog meer IM Frankfurt 2017 doen?
Of wie die hem al gedaan heeft heeft nog tips voor de wedstrijd of accomodatie.
Op dit moment heb ik hotel victoria geboekt echter hier kan je niet parkeren. Heeft iemand daar een oplossing voor?

2

Re: IM Frankfurt 2017

waltaf schreef:

Wie gaat er nog meer IM Frankfurt 2017 doen?
Of wie die hem al gedaan heeft heeft nog tips voor de wedstrijd of accomodatie.
Op dit moment heb ik hotel victoria geboekt echter hier kan je niet parkeren. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Ik heb hem in 2014 gedaan, we konden onze auto toen gewoon bij het hotel parkeren (http://www.flemings-hotels.com/en/hotel … rooms.html).

Een hotel op loopafstand van de finish is wel handig, dan kan je overal te voet heen. De uitzondering hierop is natuurlijk de zwemstart. Op de wedstrijddag gaan er genoeg bussen die kant op, dus dat is geen probleem. Gewoon een prima georganiseerde Ironman, zoals je kan verwachten. Wellicht haal je nog wat tips uit mijn verslag van destijds: http://www.amstelracing.nl/?p=650

In elk geval alvast veel plezier toegewenst, het is een erg gaaf evenement!

3

Re: IM Frankfurt 2017

Dat hotel ziet er wel relaxed uit en wat betreft het parkeren spreekt het me ook wel aan.
Wel iets duurder dan Victoria maar gezien het parkeren het overwegen waard.
Hoelang is het ongeveer lopen tot de bussen/finnish?
Moest je het ontbijt om 4 ur vooraf regelen of waren er meerdere atleten in het hotel?
Mooi verslag touwens, hoop dat ik rond de 11 en half uur over de finnish mag gaan.

4

Re: IM Frankfurt 2017

Het is een paar minuten lopen tot aan de bussen en de finish, je word er niet moe van in elk geval. Er waren meerdere atleten in het hotel, bij het inchecken hebben we aangegeven graag vroeg te willen ontbijten en dat was prima geregeld.

5

Re: IM Frankfurt 2017

De laatste keer in Frankfurt zat ik in Eschborn, net iets ten noorden ervan. Dat is een grote zakenwijk waar het wemelt van de hotels die in het weekend vaak vrijwel leeg zijn. Dus ook betaalbaar. Er stopt een trein op de hoek die je zo in het centrum afzet. Misschien een optie?

6

Re: IM Frankfurt 2017

Inmiddels de boeking van hotel victoria omgezet naar  Grand Hotel Dream Main City Center, dichter bij de finish en heeft ook parkeermogelijkheden.
Nu nog hopen dat de fiets op de kamer mag en dat er om 4 uur ontbijt geserveerd wordt.
Toch niet heel veel mensen die Frankfurt gaan doen dit jaar denk ik zomaar.

7

Re: IM Frankfurt 2017

Hmm... Hij is wel uitverkocht hoor, dus ik neem aan dat er best veel mensen meedoen smile smile. Mijn ontbijt bestond in Frankfurt uit een paar energierepen een kop koffie en een banaantje. Maar die koffie was er wel om 4 uur. Veel plezier daar, het is een geweldig mooie triathlon met een geweldig fietsparcours en een super mooie finish, geweldig georganiseerd.

triathlon is 3x leuker!

8

Re: IM Frankfurt 2017

Vorig jaar gedaan, ik zat in de straat naast de Messe. Was toch nog 20 minuten lopen naar de finish etc, tussen de junks door smile

Advies, neem een taxi richting de start op raceday. Ik heb de dag ervoor rond gevraagd hoe laat en hoe vaak de bussen gingen maar daar was geen duidelijk antwoord op. Taxi kon tot een bepaald punt komen, daarna was de weg afgesloten maar daar stonden veel bussen klaar en was het nog een paar minuten. Scheelt veel stress wink

9

Re: IM Frankfurt 2017

HansH schreef:

Hmm... Hij is wel uitverkocht hoor, dus ik neem aan dat er best veel mensen meedoen smile smile. Mijn ontbijt bestond in Frankfurt uit een paar energierepen een kop koffie en een banaantje. Maar die koffie was er wel om 4 uur. Veel plezier daar, het is een geweldig mooie triathlon met een geweldig fietsparcours en een super mooie finish, geweldig georganiseerd.

Enkel een paar energierepen en een banaan als ontbijt?
Daarmee zou ik niet ver komen

10 Laatst bewerkt door HansH (27-01-17 19:54:11)

Re: IM Frankfurt 2017

Hmmmm 800 KCAL als ik me goed herinner.... Oh ja ik nam uiteraard ook nog een glas Sinaasappelsap smile

triathlon is 3x leuker!

11

Re: IM Frankfurt 2017

Ik ontbijt meestal met witbrood en vruchtenhagel en of witte bollen en koffie. En dan meestal totdat ik niet meer op kan.
En dan nog beetje bietensap en go go go