1

Onderwerp: kinderwetsuit

vraagje, mijn dochtertje van 7 is inmiddels ook besmet en gaat mee doen aan de ouder - kind triathlon in Maastricht en nog veel cooler (vind ik als pappa smile) aan de X terra in de Vogezen.

Beiden zijn open water zwemmen, en de maasplassen op 25 mei en het lac de longue mer op 700m hoogte zullen normaliter niet veel warmer dan 16-17 graden zijn.. Daar ga ik mijn dochtjertje natuurlijk niet zonder wetsuit ingooien..

Wetsuits in die leeftijd zijn eigenlijk altijd surf shorties van de decathlon.

Iemand betere wetsuit ideeen voor een meisje van 130cm en 25kg?

2 Laatst bewerkt door triathnold (10-05-17 20:14:11)

Re: kinderwetsuit

Ik kom voor mijn werk heel vaak in Engeland, en daar heb je een hele grote sportwinkel keten, vergelijkbaar met Decathlon alleen met meer keuze.
Deze keten heet Sportsdirect.com en ze bezorgen ook naar Nederland.

Toevallig was ik vorige week in een van hun vestigingen even aan het neuzen en zag dat ze voledige kinder wetsuits hadden. Ikzelf ga deze ook bestellen, voor mijn jongen voor als we van de zomer op vakantie naar zuid frankrijk gaan, voor als het riviertje nog koud is.

Voor het geld hoef je het niet te doen, 23 pond, omgerekend ongeveer 27 euro iclusief verzending

3

Re: kinderwetsuit

ok bedankt! Ik ga gelijk een kijken!

4

Re: kinderwetsuit

Zone3 heeft echte kinder wetsuits

5

Re: kinderwetsuit

Orca heeft een openwater wetsuit voor kinderen. Die schijnt nogal hard te gaan sinds de Fina dit jaar wetsuits toestaat voor openwater wedstrijden.