1

Onderwerp: Uit de comfort zone

Beste allemaal,

mijn naam is Ronald en inmiddels al weer 40 jaar jong wink. Al veel gesport in mijn leven, heel veel gevoetbald en vanaf mijn 33 overgestapt op het hardlopen. Veel wedstrijden gelopen en heerlijk trainen in weer en wind. Lopen gaat me goed af, 10km in 38:30 en de halve in 1:26. Vorig jaar augustus tijdens een zeer warme trainingsdag zag ik twee mannen in swimsuit door het kanaal zwemmen, toen dacht ik: "dat wil ik ook, waarom geen triathlon?". Vorig jaar december een racefiets aangeschaft en later al de andere spullen die bij een triathlon komen kijken. Eerst maar eens leren zwemmen (borstcrawl), dit had ik nog nooit langer dan 10 meter gedaan. Na wat "priveles" van mijn schoonzus lukt het me toch aardig om vooruit te komen in het water. Gewoon rustig doorgaan met trainen en dan komt het vanzelf. Zo ook met het fietsen, ik had nog nooit op zo'n ding gezeten. Maar hier ook weer: gewoon zitten en trappen op die pedalen. Super leuk allemaal, trainen is voor mij geen straf, heerlijk al die natuur elementen (kou, warm ,nat, droog wind, allemaal prachtig).
Inmiddels mijn eerste wedstrijdje gedaan in Groningen, de 1/4-triathlon. Super gaaf en 1 ding is zeker: dit ga ik vaker doen!!!! Hardlopen is leuk hoor, maar dit is wel heel mooi. Op naar de hogere doelen.

2

Re: Uit de comfort zone

Haha, leuk verhaal! Klinkt alsof het triathlon-virus je aardig te pakken heeft. Welkom dus!

Louise

3

Re: Uit de comfort zone

Leuk dat je ook bent besmet met het virus, welkom hier!