1

Onderwerp: 111 Porto Colom

Iemand al ervaring met deze wedstrijd?
Lijkt me een leuke en mooie wedstrijd in het begin van het seizoen.

2

Re: 111 Porto Colom

Ik heb hier meegedaan in april 2015. Herinner me dat er redelijk wat wind was en dat er wat geklommen moest worden. Die klim doe je 2x en daar kan je wel verschil maken. Ik was er toen met mijn fietsclub en deed mee met een huurfiets van Rompelberg (met opzetstuur dat ik had meegenomen). Verre van ideaal maar wel leuk om dan gasten met vol wiel voorbij te gaan smile

Op mijn strava https://www.strava.com/activities/28403 … 6662020263 zie je het hoogteprofiel.

Als ik in die periode nog eens naar Mallorca zou gaan zou ik zeker opnieuw meedoen want een triatlon met een echte helling is altijd mooi meegenomen. Het enige jammere vond ik dat je diezelfde helling direct terug naar beneden rijdt, dus wel opletten voor de andere deelnemers. Anderzijds kan je dan goed tellen waar je zit en of je inhaalt.

De zwemstart was aan een pier, voor mij eerste keer het water echt in moeten springen enkele seconden voor de start, dus ik had niet echt opgewarmd. Maar verder vind ik zwemmen in Mallorca altijd leuker dan hier (heb ook de olympische afstand in San Jordi en de 70.3 er gedaan in mei 2014, dat waren toen mijn eerste triatlons).

3

Re: 111 Porto Colom

Binnen een goei 2 weken is het zover
Eerste wedstrijd van het seizoen en 10 dagen naar het zonneke met warmere temperaturen
Nog wel benieuwd naar mij huurfiets en parcours

4

Re: 111 Porto Colom

Kende deze helemaal. Ga 'm wel onthouden; leuk te combineren met een trainingsweek daar.

Laat je weten hoe het ging?

5

Re: 111 Porto Colom

Ipv een trainingsweek zal het eerder wat genieten zijn met vrouw en kinderen
(Hopelijk toch nog ergens tijd vinden om te gaan fietsen of lopen)