Hedcandy schreef:Hoe kom je aan je tijd van 5.45?
Hou er rekening mee dat de wissels in Almere zo 7-8 min kunnen duren. Het water uit, eind rennen naar je tasje met zooi, omkleden, alles wat uit is in de tas, terughangen, naar je fiets, groot p.f. doorrennen... je bent t zo kwijt. Niet te vergelijken met een kwart of sprintwedstrijd, waar dit veel compacter is.
Maar ik ben ook benieuwd naar je tijden per onderdeel. Voor zover je er nu al wat over kunt zeggen... een beetje pittig weer en je race duurt zomaar een half uur langer.
Desalniettemin: mooi doel!
Ik doe hem in 2018 voor de 2e keer...
Dank voor je info over de wissels. Dat wist ik nog niet... ik ging uit van 'normale' wisseltijden op een 1/8 of 1/4. Maar goed, hoe ik er aan kom: het is natuurlijk deels een gok, op basis van m'n 1/8e en 1/4e tijden + verval. Een 1/8e lukt in ong. 1:06/07 en de enige 1/4 kwam uit op 2:15 ong.
Dan de berekening voor de halve:
Zwemmen is m'n slechtste onderdeel, daarmee gok ik op max. 50 minuten (ja, langzaam, ik weet het )
Fietsen zou wellicht in 2 uur en 50/55 minuten moeten kunnen
en lopen reken ik met 2 uur.
En dan uiteraard de wissels nog. Met deze berekening kom ik idd iets boven 5,75 uur uit. Maar wie weet, zit er nog wat positieve marge op de afzonderlijke onderdelen. Nogmaals, blijft een gok natuurlijk.
Ik ga sowieso veel plezier hebben en er alles uit halen wat er in zit