26

Re: Klazienaveen

Volgend jaar wellicht smile
Hou ons op de hoogte!

27

Re: Klazienaveen

dik2tri schreef:

Laten we om 16:05 afspreken op de finishlijn, dan zijn we allemaal tevreden smile

Doen we!

En je dochter van 6 een triathlon? Stoer hoor!

Louise

28

Re: Klazienaveen

Louise, we kunnen bijnahand in hand kwa tijdverdeling.
Ik zwem iets sneller maar loop denk ik wat langzamer, dus daar zit het verschil van die paar minuten dan in.

Leuk, 16.05u finish, count me in!

29

Re: Klazienaveen

Louise schreef:

En je dochter van 6 een triathlon? Stoer hoor!

Ja, haha, 25m zwemmen, 1.2km fietsen en 350m lopen.
Waarschijnlijk met een minuut of 10 klaar, maar ze kijkt er helemaal naar uit smile

30

Re: Klazienaveen

Voor mij de eerste halve triathlon en direct dichtbij :-). Op mijn strava account volg ik een aantal forumleden :-). Ben wel lid van het forum maar schrijf niet zo vaak.

Mijn ervaring met Klazienaveen zijn, 1 x een achtste en 2 x een OD.

Bij het zwemmen maak ik mij het meeste zorgen, met 350 deelnemers in het water (wel verspreid over drie groepen, heren nk, dames nk en open serie dames en heren). Het aantal deelnemers en dan starten, ik ben niet een snelle starter en heb even nodig om in mijn ritme te komen. Als ik denk aan het kanaal waar ik in lig verwacht ik daar nog wel een aantal spannende momenten.

Het fietsen wordt bij de wisselzones erg druk maar ik verwacht op het parcours dat het allemaal wel meevalt (het verspreid zich snel). Alleen bij de punten dat de achtste en OD erbij komen dat het wat drukker / meer opletten wordt.

Net als bij het fietsen verwacht ik ook bij het lopen geen problemen wat drukte betreft, als je maar eenmaal op het parcours bezig bent merk je (verwacht ik) niet zoveel van de drukte. Bij start/finish en het wisselgebied wordt het wat meer opletten.

Ik hoop onder de 6 uur te eindigen maar ben een hele slechte loper dus dat wordt nog spannend,

Mijn voorzichtige voorspelling (niet onder de 6 uur ):
zwemmen - 40 minuten
wissel 1 - 3 minuten (ligt ook aan wel of geen wetsuit)
Fietsen - 3 uur
wissel 2 - 2 minuten
Hardlopen - 2 uur 25 minuten

Totaal: 6:10 (limiet is hopelijk nog steeds 6:30 dan heb ik wat speling)

31

Re: Klazienaveen

Is Klazienaveen een aanrader? Ik overweeg volgende week aan de sprint mee te doen, maar vind het inschrijfgeld nogal aan de maat in vergelijking met andere triathlons...

32

Re: Klazienaveen

dik2tri schreef:
Louise schreef:

En je dochter van 6 een triathlon? Stoer hoor!

Ja, haha, 25m zwemmen, 1.2km fietsen en 350m lopen.
Waarschijnlijk met een minuut of 10 klaar, maar ze kijkt er helemaal naar uit smile

Te gek toch, ik vind het superschattig die kleintjes. Rete fanatieke koppies,heerlijk.

Dat er laatst zelfs 2 van 2 jaar meededen! De meesten kunnen dan nog niet zwemmen...

33

Re: Klazienaveen

Hedcandy schreef:
dik2tri schreef:
Louise schreef:

En je dochter van 6 een triathlon? Stoer hoor!

Ja, haha, 25m zwemmen, 1.2km fietsen en 350m lopen.
Waarschijnlijk met een minuut of 10 klaar, maar ze kijkt er helemaal naar uit smile

Te gek toch, ik vind het superschattig die kleintjes. Rete fanatieke koppies,heerlijk.

Dat er laatst zelfs 2 van 2 jaar meededen! De meesten kunnen dan nog niet zwemmen...

2 jaar, serieus?

34

Re: Klazienaveen

Hedcandy schreef:

Louise, we kunnen bijnahand in hand kwa tijdverdeling.
Ik zwem iets sneller maar loop denk ik wat langzamer, dus daar zit het verschil van die paar minuten dan in.

Leuk, misschien kunnen we nog wel wat voor elkaar betekenen. Als je inderdaad voor me zit bij het lopen, heb ik in elk geval iets (iemand) om naar uit te kijken - een beetje afleiding vind ik vaak wel fijn.
Het moet er trouwens met lopen ook maar uit willen komen bij mij, die (ongeveer) 6'/km. Volgens mij moet ik dat in principe kunnen, maar of het volgende week lukt....

@e_dwin - we wachten wel even op je, hoor, met onze 6.05-forummeeting bij de finish wink

@dik2tri - supergaaf, zo'n minitriathlonnetje voor je dochter. Prachtafstand! Het is dat ik zelf bezig ben, anders zou ik wel willen kijken.

Louise

35

Re: Klazienaveen

Laris schreef:

2 jaar, serieus?

Ja echt te schattig, fietsen op van die peuter driewielers met dikke hardplastic wielen.
Ze deden er een kwartier over, het waren echt mini afstanden... het kwam voorbij op Trikipedia, 3athlon of soortgelijke nieuwssite.

36

Re: Klazienaveen

@louise , nee joh je hoeft niet op mij te wachten :-). Jullie zijn allang uitgefeest als ik over de finish lijn kom :-) :-)

37

Re: Klazienaveen

Laris schreef:

Is Klazienaveen een aanrader? Ik overweeg volgende week aan de sprint mee te doen, maar vind het inschrijfgeld nogal aan de maat in vergelijking met andere triathlons...

Even weer omhoog gehaald, iemand die een reactie kan geven?

38

Re: Klazienaveen

@Laris
Persoonlijk vind ik Klazienaveen prachtig, goed geregeld en veel publiek. Dus ja ik vind het een aanrader.

Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij sluit de inschrijving vandaag

39

Re: Klazienaveen

e_dwin schreef:

@Laris
Persoonlijk vind ik Klazienaveen prachtig, goed geregeld en veel publiek. Dus ja ik vind het een aanrader.

Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij sluit de inschrijving vandaag

Ik heb me gauw ingeschreven voor de 1/8ste! Ben benieuwd.

40

Re: Klazienaveen

Misschien zie ik je a.s. zondag nog wel :-)

41

Re: Klazienaveen

Leuk dat jij ook van de partij bent, Laris. Kom je ons nog aanmoedigen ook?

Louise

42 Laatst bewerkt door mcguyver (08-07-19 17:05:22)

Re: Klazienaveen

Het lijkt wel of Klazienaveen het middelpunt wordt dit weekend. Grappig. Veel plezier i.i.g.

Je moet sneller dan de klos zijn.

43

Re: Klazienaveen

Louise schreef:

Leuk dat jij ook van de partij bent, Laris. Kom je ons nog aanmoedigen ook?

Louise

Lijkt me wel leuk om jullie i.r.l. te zien. Ligt aan het middagprogramma thuis :-) En de echte namen bij de nicknames zijn wel handig! Hoe laat start de halve?

44

Re: Klazienaveen

e_dwin schreef:

Misschien zie ik je a.s. zondag nog wel :-)

Wie weet; ik draag mijn zwart-groene TopfitSalland trisuit https://www.facebook.com/TriathlonLutte … mp;theater

45

Re: Klazienaveen

Ik heet in het echt ook Louise en start om 10u10. Ik heb een zwart (met beetje roze) trisuit, maar trek er waarschijnlijk bij het fietsen een knalroze 'bedrijfsshirt' overheen aan, met Sportkunstenaar-logo. Mogelijk post ik zaterdag m'n startnummer alvast wel even.

Als het zo blijft, zijn we trouwens enorme mazzelaars met het weer, vind ik: vrij koel, droog en weinig wind. Super!

Louise

46

Re: Klazienaveen

Louise schreef:

Ik heet in het echt ook Louise en start om 10u10. Ik heb een zwart (met beetje roze) trisuit, maar trek er waarschijnlijk bij het fietsen een knalroze 'bedrijfsshirt' overheen aan, met Sportkunstenaar-logo. Mogelijk post ik zaterdag m'n startnummer alvast wel even.

Als het zo blijft, zijn we trouwens enorme mazzelaars met het weer, vind ik: vrij koel, droog en weinig wind. Super!

Louise

Start van de sprint dames is 11.20 zie ik. Ik zal op letten. Hoop dat het hotel goed bevalt :-)

47

Re: Klazienaveen

Ik heet Sanne, start 10u en heb start nr 4043
Heb een speedsuit aan, zwart rood met zwart-witte blokjes bij 1 mouwtje en 1 pijp (zie foto in wat heb je gekocht topic)

48

Re: Klazienaveen

Louise, jij hebt toch ook gewoon een A licentie? Want dan start je automatisch bij het NK.
De open serie is voor daglicentiehouders en buitenlanders zo is mij verteld.

49

Re: Klazienaveen

Hedcandy schreef:

Louise, jij hebt toch ook gewoon een A licentie? Want dan start je automatisch bij het NK.

Is dat zo - geen idee, volgens mij had ik me voor de open serie aangemeld. Bij een NK heb ik niks te zoeken. Maar op zich is een vrouwenstart wel fijn. Nouja, scheelt zondag 5 minuten, zie ik dan verder wel.

Hoe kom jij aan je startnummer, Hedcandy, en het is toch 5 over 10 - de vrouwen?

Louise

50

Re: Klazienaveen

De exacte tijd weet ik idd niet zeker, dus dat zou kunnen...
Bij inschrijven was er maar 1 link, de indeling hebben zij dus gedaan. Mijn tri-vriendin heeft gevraagd hoe t zat en bovenstaande was t antwoord. Want dan had iedereen in zn agegroep kans (wie weet Louise, zijn er in jouw AG weinig inschrijvingen?)
Startnummer vond ik bij de deelnemerslijsten in de app.