1

Onderwerp: Zwolle 22/9

Gisteren eindelijk weer eens mee kunnen doen aan een achtste. Het weer viel tijdens mijn serie erg mee, geen regen gelukkig. Met een gehuurde wetsuit voor het eerst ervaren hoe het is om daarmee te zwemmen. Ik vond de tijd erg tegenvallen (14:13), maar volgens mijn garmin was de afstand 640 meter, dus dat is best wat langer dan 500. En open water zwemmen is nog een ontwikkelpunt voor mij. Fietsen ging lekker met 31,9 gem. en lopen viel helemaal niet tegen na een zomer met blessureleed en niet kunnen/mogen lopen. Uiteindelijk liep ik 5:45 per min. Als 30ste geeindigd bij de dames van de 93 die meededen, dat viel me niet tegen. Mooi om het seizoen zo positief af te sluiten!

2

Re: Zwolle 22/9

Klopt de zwemafstand was zeker 100 meter meer, mijn Garmin gaf zelfs 650m aan (beetje zig/zag gezwommen?).
Het zwemmen viel mij ook tegen en ik ben een redelijk goede zwemmer, vond het zwaar zwemmen (door de wind? golven?).

fietsen was het 1e stuk heerlijk met de wind mee, terug laatste stuk behoorlijk wind tegen, daar zakte de snelheid naar 27,28 km...kon het gemiddelde op 32,2 houden.
Lopen ging bij mij heerlijk...nog een beetje ingehouden vanwege de wind. De 5,1km in 24.16 kunnen lopen.
alleen de wissels gingen bij mij veels te langzaam...

Eindtijd 1.16.

De afstand parc fermé naar start zwemmen vond ik niet ideaal...verder wel prima georganiseerd...