226

Re: Plannen seizoen 2019

LindaRotterdam schreef:

Ja klopt. Was altijd ook al georganiseerd door triathlon vereniging Hoeksche waard toch?

Ja, en het water heet nog steeds de Binnenmaas. Maar zo heette vroeger de gemeente, alleen is dat afgelopen jaar geherindeeld tot één gemeente Hoeksche Waard.

LindaRotterdam schreef:

Ze zeggen maart!

Ja, maar eerst stond er 1 februari. Ik ben benieuwd, afgelopen jaar waren er echt te veel incidenten op het fietsparcours, daar moet een alternatief voor komen.

Louise

227

Re: Plannen seizoen 2019

Buus schreef:

Weet er iemand een kwart of OD in het eerste of tweede weekend van Mei in (de buurt van) de Randstad?

Amsterdam Bosbaan triathlon

228

Re: Plannen seizoen 2019

Linda, gefeliciteerd!!

229

Re: Plannen seizoen 2019

Hedcandy schreef:
Buus schreef:

Weet er iemand een kwart of OD in het eerste of tweede weekend van Mei in (de buurt van) de Randstad?

Amsterdam Bosbaan triathlon

Die gaat het inderdaad dan maar weer worden. Jammer dat ze alleen een sprint afstand hebben.

230

Re: Plannen seizoen 2019

Buus schreef:

Weet er iemand een kwart of OD in het eerste of tweede weekend van Mei in (de buurt van) de Randstad?

Breukelen?

231

Re: Plannen seizoen 2019

LindaRotterdam schreef:
Buus schreef:

Weet er iemand een kwart of OD in het eerste of tweede weekend van Mei in (de buurt van) de Randstad?

Breukelen?

Dat was ook de enige die ik kon vinden. Zat helaas al vol.

232

Re: Plannen seizoen 2019

Hoera, Ter Aar staat er ineens tussen op de NTB-site! Dat was lang onzeker. Die willen TumTumTum en ik graag samen doen, vandaar ('samen' in de zin van allebei, niet als duo).

(Dat is 19 mei trouwens, Buus, in het Groene Hart, of is dat een weekend te laat voor jou? Zwemmen in het zwembad en een supersnel fietsparcours).

Louise

233

Re: Plannen seizoen 2019

Dat is inderdaad helaas een weekend te laat. Maar dat moet aan €22,50 voor een kwart zowat de goedkoopste van Nederland zijn zeker? Ziet er inderdaad ook uit als een mooi snel fietsparcours. Eentje om te onthouden voor de toekomst dus.

234

Re: Plannen seizoen 2019

Buus schreef:

Ziet er inderdaad ook uit als een mooi snel fietsparcours. Eentje om te onthouden voor de toekomst dus.

Zeker - mijn PR's op de kwart en 1/8e staan er, en op de kwart is dat helemaal bijzonder omdat dat nog op m'n oude racefiets was, dus daar heb ik toen zo snel gefietst dat ik dat op de triathlonfiets nog niet heb overtroffen. Het is ook net geen 20/40 km. En ik heb er die beide keren perfect weer gehad.

Louise

235

Re: Plannen seizoen 2019

Mijn plannen zijn nog niet helemaal concreet. Afgelopen zaterdag zou de inschrijving voor de triathlon van Heerhugowaard open gaan. Helaas door technische problemen bij de ntb is dat niet gelukt. Deze zaterdag nieuwe poging.
Wel ingeschreven voor de Westfriese run-bike-run en kwartje Anna Paulowna. (Mijn eerste kwart na zoveel jaren pas)

236

Re: Plannen seizoen 2019

Kwartje Anna Paulowna, helemaal vergeten in te schrijven! Inmiddels aangemeld voor de wachtlijst en met een beetje geluk kan ik gewoon starten. Altijd leuk om te doen.

237

Re: Plannen seizoen 2019

Poe poe, ik heb me dus ingeschreven voor 1/8ste ter Aar. Volgens mij is dat mijn eerste 1/8ste, die niet alleen maar swim-run is of waarbij Louise het zwemmen en het hardlopen doet.:P

238

Re: Plannen seizoen 2019

Vandaag wel gelukt met de inschrijving voor triathlon Heerhugowaard. Mijn multisport kalender bestaat dit jaar uit de volgende evenementen.
Westfriese run-bike-run in Hoorn
Stad van de zon triathlon Heerhugowaard
Kwartje Anna Paulowna.

239

Re: Plannen seizoen 2019

TumTumTum schreef:

Poe poe, ik heb me dus ingeschreven voor 1/8ste ter Aar. Volgens mij is dat mijn eerste 1/8ste, die niet alleen maar swim-run is of waarbij Louise het zwemmen en het hardlopen doet.:P

Leuk TumTumTum! Veel succes alvast!

240 Laatst bewerkt door marcell (18-02-19 14:48:04)

Re: Plannen seizoen 2019

Voor dit jaar nog niet zo veel dingen concreet gepland;

26 mei: 15k Vestingloop Den Bosch
2 juni: kwart in Waalwijk
16 juni: kwart in Rosmalen
14 september: halve Challenge Almere

Verder vooral even kijken hoe het seizoen er uit gaat zien en zal ik meer ad hoc wat wedstrijdjes plannen afhankelijk van de thuissituatie.

241

Re: Plannen seizoen 2019

Tweede kleine op komst, middenin het seizoen, begreep ik van je blog, marcell?! Gefeliciteerd!

242

Re: Plannen seizoen 2019

Louise schreef:

Tweede kleine op komst, middenin het seizoen, begreep ik van je blog, marcell?! Gefeliciteerd!


Jaa, dank je! Eind juli inderdaad. Super leuk natuurlijk, alleen trainen/wedstrijden wordt nóg wat krapper dit jaar :-D

243

Re: Plannen seizoen 2019

marcell schreef:
Louise schreef:

Tweede kleine op komst, middenin het seizoen, begreep ik van je blog, marcell?! Gefeliciteerd!


Jaa, dank je! Eind juli inderdaad. Super leuk natuurlijk, alleen trainen/wedstrijden wordt nóg wat krapper dit jaar :-D

Gefeliciteerd! Mooi.
Ik (wij) verwachten eind mei onze 3e kleine, dat is ook best wel lastig plannen qua wedstrijden.

244

Re: Plannen seizoen 2019

Louise schreef:

Tweede kleine op komst, middenin het seizoen, begreep ik van je blog, marcell?! Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd!

245

Re: Plannen seizoen 2019

Gefeliciteerd John en Marcell!

246

Re: Plannen seizoen 2019

Van harte Marcel en John!

Altijd mooi 2 nieuwe triathleten in de dop smile

247

Re: Plannen seizoen 2019

Ook vanuit Zandvoort proficiat! (ik moest even terugscrollen om te kijken hoe het nou precies zat, maar jullie verwachten niet samen gezinsuitbreiding, duidelijk).

248

Re: Plannen seizoen 2019

Gefeliciteerd beiden!
Marcel, eind juli een 2e en dan in september Almere, dat zal wel een uitdaging worden lijkt me! Succes, hopelijk kom ik je in Almere tegen!

249

Re: Plannen seizoen 2019

Maca944 schreef:

Ook vanuit Zandvoort proficiat! (ik moest even terugscrollen om te kijken hoe het nou precies zat, maar jullie verwachten niet samen gezinsuitbreiding, duidelijk).

Bedankt ook! En goed dat je even teruggelezen hebt dan ;-)


MontanaMan schreef:

Gefeliciteerd beiden!
Marcel, eind juli een 2e en dan in september Almere, dat zal wel een uitdaging worden lijkt me! Succes, hopelijk kom ik je in Almere tegen!

Dank je wel! Jaa dat wordt idd een uitdaging, daar hou ik wel van :-D Hoop dat het gaat lukken om er in ieder geval weer bij te kunnen zijn.

250

Re: Plannen seizoen 2019

Gefeliciteerd!