1 Laatst bewerkt door Lennart73 (16-05-19 11:00:57)

Onderwerp: Wetsuitreparatie

Afgelopen zondag  bij het naar de start rijden sloeg de tas met mijn wetsuit tussen de spaken van mijn wiel. Eerst dacht ik dat alleen mijn tas kapot was maar bij het aantrekken zag ik dat het neopreen beschadigd is. Een oppervlakte van 6 * 4 cm is weg, gelukkig is de binnenstof nog heel.

Het budget en tijd tot mijn A races laten het niet toe om een nieuwe aan te schaffen. Nu zoek een wetsuit reparatieshop in omgeving West-Brabant/Zeeland/Antwerpen/Oost-Vlaanderen. Weet iemand een adresje?

2

Re: Wetsuitreparatie

Zou je niet eens bij je verzekering informeren?

Zou me niks verbazen als dit gedekt is.

3

Re: Wetsuitreparatie

Als de binnenstof nog heel is zou je ook zelf met Blackwitch aan de slag kunnen.

Weet anders wel een adresje in Almere, maar ja, dat is best uit de richting voor jou...

Wellicht een duikwinkel anders?

4

Re: Wetsuitreparatie

Bij een windsurf of kite winkel kunnen ze je denk ik ook wel verder helpen.

5

Re: Wetsuitreparatie

Hedcandy schreef:

Als de binnenstof nog heel is zou je ook zelf met Blackwitch aan de slag kunnen.

ja, dat dacht ik ook: beetje Blackwitch, eventueel stukje neopreen... dat is in elk geval het voordeligst.

Louise

6

Re: Wetsuitreparatie

Louise schreef:
Hedcandy schreef:

Als de binnenstof nog heel is zou je ook zelf met Blackwitch aan de slag kunnen.

ja, dat dacht ik ook: beetje Blackwitch, eventueel stukje neopreen... dat is in elk geval het voordeligst.

Louise

Bedankt voor de tip. Ik zal eens een poging wagen, alleen nog een stukje (niet te dik) neopreen vinden.