1

Onderwerp: Waalwijk

Zijn er van hier nog mensen die meedoen of ervaring hebben in Waalwijk?

2

Re: Waalwijk

Nee, is wel dichtbij mijn huis maar niks over gehoord.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Waalwijk

Hij was echt top geregeld. Ik heb hem als training gelopen en heb echt genoten!

4

Re: Waalwijk

ik was zelf vrijwilliger en kan niet anders zeggen dan dat het top is gegaan. Ondanks de hitte naar mijn weten geen incidenten en we kregen van veel deelnemers terug dat het erg goed was geregeld. Tuurlijk een paar schoonheidsfoutjes maar voor een eerst keer op een nieuwe locatie en grootser opgezet een evenement om trots op te zijn. Volgend jaar weer!

ps. leuk om een keer geen deelnemer te zijn maar anderen aan te moedigen.

5

Re: Waalwijk

Was een leuke wedstrijd, lekker dichtbij huis voor me ook. En zeker goed georganiseerd voor een eerste keer, weinig/niks op aan te merken.

Wedstrijd zelf niet erg tevreden over, na zo'n 6,5km fietsen een kuiltje in het asfalt gepakt bij het inhalen waardoor één van m'n aero-bars los schoot. Ik dacht eerst afgebroken, maar achteraf lijkt het er op dat de 2 (!) bouten waarmee die vast zat verdwenen zijn. Nog geen idee hoe, en vooraf nog gecheckt dat ze vastzaten, maar wel een meevaller qua reparatie kosten waarschijnlijk.

Verder vooral met lopen veel last gehad van de temperatuur, en met de klap op de fiets 1 bidon met water verloren, dus veel te weinig vocht binnen gekregen.

Uitgebreide verslag komt vandaag, of morgen op m'n site. Zal dan de link wel even delen hier.

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij, leuke wedstrijd, mooi terrein voor toeschouwers ook.

6

Re: Waalwijk

Leuke wedstrijd, goed georganiseerd zeker voor een eerste keer. Wat ik alleen wel jammer vind, is dat het fietsparcours ruim een KM korter was. Ik dacht eerst dat het aan mijn GPS lag, maar nagemeten in Google Maps en het is nog geen 19KM. Das toch jammer als fietsen veruit je beste onderdeel is. Verder leuk evenement, zou volgend jaar weer mee doen.