1 Laatst bewerkt door Macer (04-06-19 17:54:10)

Onderwerp: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Aan het eind van het jaar willen we nog een halve afstand doen in het buitenland.
Op dit moment twijfelen we tussen Turkije (3-11) en Cascais (29-9).

Heeft iemand ervaring met een van deze wedstrijden?

2

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Iemand waar ik vaak mee zwem heeft deze in Turkije gedaan en vond het een aanrader. Wel vrij vlak parcours terwijl deze in Portugal een heuvelachtige is.

3

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Dik een maand tussen de 2 data zou voor mij ook meespelen...tot wanneer heb je de motivatie en energie om door te trainen?
Een heel jaar op scherp kan immers niet.
Dan lijkt me september haalbaarder dan begin november.

4

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Geen ervaring, maar ik zit ook een beetje te denken aan een late 70.3, waarbij ook Marrakech op 27 oktober een optie voor me zou zijn. Ik lees dus mee hier wink

5 Laatst bewerkt door Macer (04-06-19 17:55:36)

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Inmiddels hebben we onze keuze gemaakt... Het wordt toch weer Challenge Mallorca :-)

We hadden eigenlijk gekozen voor Portugal, maar er kwam op dat moment net een aanvraag voor een trouwreportage binnen, waardoor Portugal helaas afviel..

Turkije ziet er ook goed uit, maar helaas is het niet zo goed als onmogelijk om korter dan een week richting Turkije te gaan.. Met 2 kids van 17 en 12 is een week van huis toch nog iets te lang.. Misschien volgend jaar of dat jaar erop.

Vervolgens had ik Lanzarote ook nog toegevoegd aan mijn lijst, maar ook daar is het in de maand oktober niet heel makkelijk om maar een dag of 5 naar toe te gaan, dus deze viel ook af.

Toen dachten we toch weer aan Mallorca, waar we de laatste 2 jaar ook aan mee hebben gedaan.. Het is een geweldig evenement met alles erop en eraan (incl Night of Fire!!!). Het parcours is zwaar, maar we hebben nog wat goed te maken. Verder is het makkelijk te bereiken en zijn de hotels, vlucht en huurauto's relatief goedkoop..

Dus Mallorca... Here we come...

6

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Mooie keuze, succes met je voorbereiding.

7

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Leuk!
Succes met trainen...

8

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Einde van het jaar kan je ook eens naar Challenge Sardinie kijken. Die staat nog steeds op m'n lijstje.

Goed te bereiken en supermooi.

9

Re: IM 70.3 Turkije of IM 70.3 Portugal => Wordt Challenge Mallorca

Staat er volgens mij niet meer tussen bij Challenge.