26

Re: eiwitten (drank/shakes)

Zie dat er een aantal reacties zijn op shakes dat de hoeveelheid eiwitten ook vet veroorzaakt.
vet is makkelijk om te zetten in spieren dus als je spieren wil moet je meer eiwitten eten dan normaal.

Zelf gebruik ik na elke training een weiproteine shake (smaak banaan) kan je kiezen om het te mengen met 300ml water of melk. melk is het lekkerst maar als ik uit het zwembad kom mix ik het ook wel eens met water. beide goed te drinken.
is van het merk American sports - Hard Body.. www.vitamins.nl

iedereen heeft hier zo zijn eigen ideeen over maar vind het zelf goed werken. Train op de donderdag 1 uur wedstrijdzwemmen en 1,5 later nog 1 uur waterpolo. na het uur wedstrijdzwemmen een shake en me spieren zijn veel rustiger dan wanneer ik dit niet doe.

27

Re: eiwitten (drank/shakes)

Zie dat er een aantal reacties zijn op shakes dat de hoeveelheid eiwitten ook vet veroorzaakt.
vet is makkelijk om te zetten in spieren dus als je spieren wil moet je meer eiwitten eten dan normaal.

Wat? He?

Ik ben er sprakeloos van. Dat je met zo'n onzinnige redenatie toch op een juiste conclusie kan uitkomen.
En, btw, het gebruik van eiwitten (in welke vorm dan ook) na een training of wedstrijd om te herstellen is niet zo baanbrekend als je zelf lijkt te denken.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

28

Re: eiwitten (drank/shakes)

heb zelf meer voordeel als ik na een training gewoon eet dan dat ik die shakes enz gebruik. Moet zeggen heb er al verschillende gebruikt (waaronder ook deze van american sports) en heb er nooit echt iets van voordeel uit gehaald dus gebruik ze zelf niet meer.