1

Onderwerp: Zwem maatje gezocht

Ik heb nu een paar keer buiten gezwommen. Ging prima, maar het blijft toch wat spannend. Temeer ook omdat ik op de Westeinderplas zwem wat open water is, en ik altijd alleen zwem.
Dus ben ik benieuwd of er op het forum anderen zijn die in de Westeinderplas of in de buurt van Aalsmeer zwemmen. En zo ja, of ik een keer aan kan haken :-).

2

Re: Zwem maatje gezocht

Ik was van plan om in de Nieuwe Meer te gaan zwemmen maar kan wel een keer aanhaken bij de Westeinderplassen.

Heb je eigenlijk een zwembuoy? Scheelt in zichtbaarheid en veiligheid in geval van eventuele kramp oid.

3

Re: Zwem maatje gezocht

Meld je anders aan bij de zwemgroepen via zwemanalyse? Er is een appgroep per provincie geloof ik. Even via fb een berichtje sturen naar Claudia van Zwemanalyse.


En idd, als je alleen zwemt altijd met een saferswimmer!

4

Re: Zwem maatje gezocht

Ja, zonder saferswimmer ga ik zowiezo niet het water op.
Goed idee, dat van de zwemanalyse groep. Ik zal een pbtje sturen.

5

Re: Zwem maatje gezocht

zico schreef:

Ik was van plan om in de Nieuwe Meer te gaan zwemmen maar kan wel een keer aanhaken bij de Westeinderplassen.

Heb je eigenlijk een zwembuoy? Scheelt in zichtbaarheid en veiligheid in geval van eventuele kramp oid.

Leuk! Een keer in het weekend of liever doordeweeks s avonds?

6

Re: Zwem maatje gezocht

Goedemorgen Arno,

Excuus voor de verlate reactie. Ik was een weekend weg en ben daarna helaas ziek geworden.

Ik kan vrij wisselend zowel in het weekend als doordeweeks ´s avonds.

Volgende week dinsdagavond zou bijvoorbeeld voor mij een optie zijn.

Groet,

Zico

7

Re: Zwem maatje gezocht

zico schreef:

Goedemorgen Arno,

Excuus voor de verlate reactie. Ik was een weekend weg en ben daarna helaas ziek geworden.

Ik kan vrij wisselend zowel in het weekend als doordeweeks ´s avonds.

Volgende week dinsdagavond zou bijvoorbeeld voor mij een optie zijn.

Groet,

Zico

Hi, en nu was ik een paar dagen offline. But anyway, ik ben vandaag vrij en ga straks een stuk fietsen. Mocht je rond 20:00 kunnen, dan kunnen we nog wel afspreken. Anders misschien volgende week?
Groet,
Arno

8

Re: Zwem maatje gezocht

Laten we dan volgende week afspreken Arno!

Groet,

Zico