En het zit er al weer op!
Het zwemmen blijft het grootste werkpunt...
De resultaten:
Zwemmen 1000m:17'05" (79e tijd)
Fietsen 40km: 1'01"21 (43e tijd) => GPS maakt er 40,50km van.
Lopen 10km: 33'47" (7e tijd) => GPS maakt er 9,2km van (10km absoluut onmogelijk met zo een tijd)
Totaal: 1u56'15" (22e plaats)
Fantastische wedstrijd!
Fantastische wedstrijdlocatie!
Fantastisch weer!
Wat moet een mens nog meer hebben?
Een wat snellere zwemtijd misschien...
Na de geweldige vooruitgang die ik heb gemaakt in de voorbije 6 maanden blijf ik nu voor het eerst wat plakken... Niet de gehoopte 16' dus maar opnieuw 17' tijdens het zwemmen. Gevolg, tijdens het fietsen in een degelijke groep terecht gekomen, maar toch niet de sterke fietsers rondom me waar ik op gehoopt had. De snelheid varieerde iets te veel afhankelijk van wie de kop nam, maar alleen wegrijden had niet bepaald zin in deze stayerwedstrijd aangezien er geen andere groepjes in het zicht reden (in de eerste ronde dan toch). In de tweede ronde werd het behoorlijk druk op het parcours met gedubbelde groepjes, maar gelukkig reden we op een eenvoudige en breed parcours. (En toch gingen er nog veel mensen tegen de grond)
Door de "frisse" fietsbenen er wel nog een aardige loopprestatie kunnen uitpersen op de kasseien rond het MAS te Antwerpen. De zevende looptijd stemt me absoluut tevreden en ook het tempo van 3'42"/km (volgens GPS) begint aardig in de goede richting te gaan.
Ik probeer volgend jaar in ieder geval opnieuw aan de start te staan!
En hopelijk ben ik tegen dan stilletjes aan een 1'30/100m zwemmer en kan ik meedingen naar "de prijzen".
@Bezigebij en amadeeke: Ik denk dat er tijdens de 1/4e absoluut plaats is voor elk soort recreant hoor. De uitslag loopt op tot aankomsttijden rond de 3u30... TT-fietsen zijn inderdaad wel niet toegelaten.