201

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Almere met de organisatie van het WK betwijfel ik of je daar nog kunt inschrijven.

202

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik zit even te klikken, maar die registraties lijken gewoon open te staan. Maar eens zien of het lukt!

203

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Eind augustus is er ook nog een halve voorzien in Emmeloord: https://triathlonnoordoostpolder.nl/ Die heb ik in het vizier.

204

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Bedankt Louise. Dat scheelt wel aanzienlijk in de inschrijfkosten!

205

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Inschrijving alleen nog niet open zie ik. Dus ik ga eerst proberen mee te doen aan WK lang in Almere, als dat niet lukt ga ik voor Emmeloord of Midden afstand Almere.

206

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

De halve in Almere is op een vrijdag, vlak voor je verjaardag zico wink

207 Laatst bewerkt door Hedcandy (20-04-21 17:40:22)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

ronnyke schreef:

Almere met de organisatie van het WK betwijfel ik of je daar nog kunt inschrijven.

Dat zijn 2 aparte stromen...
De open serie lang en de halve verlopen via de Challenge (organisatie) zelf.

De WK lang inschrijving verloopt via de nationale bond, in Nederland dus de NTB.
Nederland heeft per AG 25 startplaatsen, dus best riant. En je moet natuurlijk voldoen aan de kwalificatie eisen..

208

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Afgelopen maandag hebben we het parcours van Maastricht gefietst en de omgeving even verkend. Parcours is goed te doen, eerste stuk is wat heuvelig, maar het tweede deel kan je lekker tempo maken. En altijd mooi om in Limburg te fietsen.

Denk dus dat ik mijn inschrijving om ga zetten naar Maastricht...

209 Laatst bewerkt door Macer (22-04-21 10:58:13)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de route, ik heb de GPX net geupload op RouteYou en bijgesloten bij deze post.

https://www.routeyou.com/nl/route/view/ … -70-3-2021

210

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Super bedankt. Ik wil hem binnenkort ook eens gaan proefrijden.

211

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Macer schreef:

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de route, ik heb de GPX net geupload op RouteYou en bijgesloten bij deze post.

Dankjewel. Ik ga hem eens rijden tijdens de meivakantie.

212

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Iemand de fietsroute in Maastricht al verkend? en zo ja, hoe is deze bevallen?

213

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ja, mooi parcours, niet bijzonder zwaar.. Tweede deel kan je mooi tempo maken.

214 Laatst bewerkt door Kempenaer (10-07-21 15:19:27)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Van wat ik hoor (en lees op Strava), eerste helft wat meer draaien en keren/ op en af. en tweede helft vlakker (wel slingerberg) en meer rechttoe rechtaan. Mooi rondje maar wel opletten op verschillende punten.
Totaal (maar) iets van 500hm dus zal wel redelijk op tempo zijn, maar niet supersnel (ik verwacht zoiets als Stein * 1.5 qua tijd)
Ga als het goed is 10 juli eens verkennen.
Update na verkenning.
Zware ronde, veel draaien en keren en geen ritme. Als iemand hier 40gem haalt dan moet ie van goede huize komen!

215 Laatst bewerkt door arnosmit (10-09-21 20:51:13)

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Er staan twee filmpjes van het fietsparcours van de IM 70.3 Hoorn 2021 online, in 12 min.: https://www.youtube.com/watch?v=l6Zo_65Tiqs en op ware snelheid: https://www.youtube.com/watch?v=10fW3GD6Xgw

216

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Top , die ga ik eens bekijken .

217

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Van de week ook maar ingeschreven voor de 5150.. Heb er toch wel weer zin in :-)

218

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

arnosmit schreef:

Er staan twee filmpjes van het fietsparcours van de IM 70.3 Hoorn 2021 online, in 12 min.: https://www.youtube.com/watch?v=l6Zo_65Tiqs en op ware snelheid: https://www.youtube.com/watch?v=10fW3GD6Xgw

Dank, ga ze eens opzetten tijdens het Tacxen.

219

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Vandaag met de triathlon vereniging ook het eerste stuk gereden (de rest van het parcours reed ik al een aantal keer, maar dan sla ik de stad Hoorn over), dat is best veel draaien en keren, het is wel aan te raden om de eerste 8 á 10 km alvast een keer te rijden, verder rijdt het lekker door, in Medemblik en Enkhuizen wel weer wat draaien en keren. Vandaag was de wind oostelijk, dat is eigenlijk ideaal, maar voor volgende week lijkt hij naar het zuidwesten te draaien helaas. Dan heb je aan de laatste 25 km langs het water (zuiderdijk) geen beschutting.

220

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ja ik ben de borden met de aanduiding Ironman 26-9 tegen gekomen tijdens het fietsen gisteren. Fiets dan ook eigenlijk altijd door West Friesland dus ik ben wel bekend daar.
Ik kom jullie dan ook zeker aanmoedigen volgende week zondag! smile
Succes nog met de laatste voorbereidingen.

221

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Heb er weer zin in! Vandaag is m'n taperweek begonnen met een rustdag... Dan maar in de tuin werken smile

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

222

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Trilen schreef:

Heb er weer zin in! Vandaag is m'n taperweek begonnen met een rustdag... Dan maar in de tuin werken smile


Ik ook ! Mijn eerste officiële halve .
Vandaag de laatste intensieve week afgesloten.
Morgen rustdag , en dan komende week nog wat prikkels zetten .

223

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik heb me inmiddels opgegeven als vrijwilliger voor zondag, ook altijd leuk... Er worden overigens nog vrijwilligers gezocht voor het weekend.

224

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Ik ben vrijdag als vrijwilliger aanwezig , bij de registratie .

225

Re: Ironman 70.3 Westfriesland 2020

Startlijst staat online.
Nr. 961
Ben blij als deze achter de rug is. Ik lag voor corona zo lekker op schema. Voelde me goed, Zat in een flow.
En nu.... Hier en daar wat ongemakken. Trainen gaat niet lekker.
Kijken of het lukt op automatisme en dan maar door naar de voorbereiding voor volgend jaar, misschien wel de hele in Kopenhagen.

Triathletes don't get older. They just change their age group.