1

Onderwerp: triathlontrainers.nl website update

Hi all

tijd geleden heb ik de url https://www.triathlontrainers.nl gekocht en ben daar een site gaan bouwen.
Bedoeling is om content te combineren met een overzicht van alle triathloncoaches en -trainers in Nederland.

Functionaliteit:
- database met coaches/ trainers. Zoekbaar op lokatie en discipline met variabelen als trainingpeaks/ bikefit/ voeding etc
- aanmelden van coaches voor de database
- reviews/ ervaring plaatsen en lezen van gebruikers over hun coach
- blog - voortzetting van mijn tri-to-iprove.com website
- shop waar coaches trainingsschema's kunnen verkopen

Deze week zal er ook een nieuw logo klaar zijn.

Mijn vraag is:
- hebben jullie nog variabelen die erbij zouden moeten?
- willen jullie je coach vragen om zich aan te melden ?
- andere suggesties?

alvast bedankt!

https://www.triathlontrainers.nl

2

Re: triathlontrainers.nl website update

Een mooie complete kalender van alle triahtlons in den lande zou mooi zijn smile

3

Re: triathlontrainers.nl website update

sanger schreef:

Een mooie complete kalender van alle triahtlons in den lande zou mooi zijn smile

In ieder geval beter dan triathlon kalender... Die heeft vooral heel veel trainingen en andere events erop staan.

4

Re: triathlontrainers.nl website update

Mooi initiatief !

Wellicht iets erbij met tarieven icm verschillende 'soorten' pakketten die worden aangeboden.

5

Re: triathlontrainers.nl website update

esrem schreef:
sanger schreef:

Een mooie complete kalender van alle triahtlons in den lande zou mooi zijn smile

In ieder geval beter dan triathlon kalender... Die heeft vooral heel veel trainingen en andere events erop staan.


staat erop!

6

Re: triathlontrainers.nl website update

als er mensen zijn hier die ervaring hebben met trainen met een coach. een review achterlaten op de site zou top zijn!

7

Re: triathlontrainers.nl website update

esrem schreef:
sanger schreef:

Een mooie complete kalender van alle triahtlons in den lande zou mooi zijn smile

In ieder geval beter dan triathlon kalender... Die heeft vooral heel veel trainingen en andere events erop staan.

Ik heb nu ook triathlonkalender.nl in beheer. Ik ga kijken naar de kwaliteit van de entries.

Zijn er nog andere opmerkingen? Wellicht logo of webdesign?

cheers