1

Onderwerp: Fietsdrager TT fiets

Goedemiddag,

heeft iemand ervan met een Canyon Speedmax of een Cervelo P2 en een fietsdrager op de trekhaak?
Op welke modellen passen deze fietsen, niet elke fietsdrager kan hiervoor gebruikt worden in verband met afwijkende vorm van het frame.

Ik hoor het graag.

2

Re: Fietsdrager TT fiets

Ik heb een P2 en een Thule drager. Maar begrijp het probleem niet helemaal: ik zet de klem van de drager gewoon vast aan de horizontale buis, en daar is toch niets afwijkend aan bij een P2?

triathlon is 3x leuker!

3

Re: Fietsdrager TT fiets

HansH schreef:

Ik heb een P2 en een Thule drager. Maar begrijp het probleem niet helemaal: ik zet de klem van de drager gewoon vast aan de horizontale buis, en daar is toch niets afwijkend aan bij een P2?

Er zijn ook fietsdragers die de schuine buis pakken, volgens mij hebben de tt fietsen hier wel een afwijkende buisvorm toch?

4

Re: Fietsdrager TT fiets

Ik heb een twinnyload met cranck bevestiging. Ben nog geen fiets tegengekomen die daar niet op past, van e-bike tot TT fiets...

5 Laatst bewerkt door Macer (26-08-19 15:01:01)

Re: Fietsdrager TT fiets

Ik heb een Spinder Hawk fietsendrager, zijn vaak rond de 5 tientjes te vinden op marktplaats.

Echt perfecte fietsendragers voor racefietsen en tijdritfietsen. Wielen staan vast met rubberen bandjes en een klem om het frame (met een doekje ertussen).

Even plaatsje gelinkt van marktplaats

https://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFg3NTA=/z/fAEAAOSwtEVdYsnb/$_86.JPG